Strony internetowe a WordPress, czyli wygoda i intuicyjność

Strony internetowe a WordPress, czyli wygoda i intuicyjność

CMS czy strona statyczna?

Ciężko, bez dwóch zdań, zbagatelizować rolę, którą pełnią we współczesnym, niezwykle dynamicznym biznesie, strony internetowe. Ich ekspansja jest ogromna i trudno wyobrazić sobie spore przedsiębiorstwa, które nie posiadają swojego miejsca w sieci, które skrywa zarówno ofertę, jak i podstawowe informacje o firmie. Strony internetowe jednak dość mocno ewoluowały – pierwsze, zapomniane witryny, na które jeszcze dziś można natknąć się wertując Internet, bardziej straszą niż zachęcają – to zaś nie jest ich rolą.  Kiedy w grudniu 1990 roku Tim Berners-Lee stworzył pierwszą witrynę WWW opartą na HTML-u nic nie wskazywało na to, iż już kilkanaście lat później to właśnie  strony internetowe będą świadczyły o sile przedsiębiorstw i umożliwią nie tylko pasywną, ale i aktywną sprzedaż dzięki wykorzystaniu chociażby platform zakupowych.

Oprócz treści statycznej istotne stało się również aktualizowanie ofert lub doniesień, a także zapoznawanie odbiorcę z różnego typu aktualnościami, co jeszcze kilka lat temu było mocno utrudnione – wszelkie zmiany na stronie wymagały rozwiniętych zdolności programistycznych i znajomości wspomnianego już języka HTML. Z odsieczą przyszły jednak intuicyjne Systemy Zarządzania Treścią CMS’y.

Intuicyjne strony internetowe? Tylko WordPress!

Jeśli chcemy postawić na intuicyjne zarządzanie stroną warto skupić się na oferowanej przez WordPressa opcji. Najpopularniejszy na ten moment CMS pochwalić może się wielomilionową społecznością, która zwykle chętnie służy pomocą. Istotna zdaje się jednak przede wszystkim kwestia intuicyjnego modyfikowania treści – nie każdego z nas stać bowiem na tabun informatyków, którzy kilka razy w ciągu tygodnia uaktualniali będą treść… Dlatego stawiając na WordPressa stawiamy na prostą nawigację i świetny panel administratora.

 

Inne plusy?

Strony internetowe, które stworzone są na module WordPressa stanowią ponad 30% witryn w sieci. Ich rosnąca popularność nie dziwi, tym bardziej, że są świetnie „czytane” przez Google. To zaś ma wymierne przełożenie, chociażby w zwiększeniu widoczności naszej strony w sieci.

Poza intuicyjną nawigacją dla administratora WordPress oferuje również ogromną liczbę szablonów do wyboru, oraz wtyczki, dzięki której postawić można nawet w pełni profesjonalną platformę zakupową, której wykonanie zawsze warto zlecić profesjonalistom.

Profesjonalna, firmowa witryna to wyzwanie. Chcemy mu sprostać. Nie czekaj i już teraz skontaktuj się z nami!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Jak przyciągnąć klientów do sklepu internetowego bez płatnych reklam?

    Prowadzisz sklep internetowy, ale nie chcesz wydawać majątku na reklamy? Spokojnie, da się to zrobić! Wbrew pozorom nie musisz inwestować w Google Ads czy Facebook Ads, żeby zdobyć klientów. Wystarczy spryt, konsekwencja i kilka dobrze przemyślanych działań. To sposoby na darmową promocję sklepu, które naprawdę działają! 1. SEO – czyli jak sprawić, by Google Cię pokochało Jeśli chcesz, żeby klienci sami Cię znajdowali, musisz zaprzyjaźnić się z SEO (pozycjonowaniem […]

    CZYTAJ DALEJ

    Blog firmowy jako narzędzie SEO – jak pisać, by Google Cię kochało?

    Prowadzenie bloga firmowego to jeden z najlepszych sposobów na poprawę widoczności w Google. Jednak samo pisanie to za mało – trzeba wiedzieć, jak tworzyć artykuły, żeby algorytmy wyszukiwarki Cię pokochały! W tym poradniku podpowiemy, jak tworzyć treści, które nie tylko przyciągną uwagę czytelników, ale też podbiją ranking w wyszukiwarce. Dlaczego prowadzenie bloga firmowego to SEO-wy gamechanger? Google uwielbia świeże, unikalne i wartościowe treści. Regularne blogowanie to prosta droga do większej liczby […]