Strona internetowa dla fotografa – emocje na pierwszym planie - Agencja Interaktywna Testin - Rzeszów, Kraków
CZYTAJ DALEJ

Strona internetowa dla fotografa – emocje na pierwszym planie

Jaka strona internetowa dla fotografa pomoże w skutecznej promocji usług i docelowo osiągnięciu sukcesu w sieci? Przeczytaj nasz artykuł!

CZYTAJ DALEJ

Czy warto posiadać profil firmowy na LinkedInie?

LinkedIn to jedno z tych rozwiązań, które powstało w odpowiedzi na nagłą zmianę rynku pracy. Jeszcze 10 lat temu zatrudnienie zdobywało się, przynosząc CV wprost na biurko rekrutera. Dziś, zwłaszcza w branży IT, wszystko odbywa się online.

CZYTAJ DALEJ

Jak zbudować lejek sprzedażowy swojej marki?

usługą lub produktem, zdobycie zaufania i wreszcie – zmotywowanie do zakupu. Warto więc znać narzędzie marketingowe, jakim jest lejek sprzedażowy.

CZYTAJ DALEJ

Kariera w wyszukiwarce Google – zacznij od strony www!

Strona www to podstawa, jeśli chcesz zrobić karierę w wyszukiwarce. A żeby zaprzyjaźnić się z Google musi ona posiadać ważne elementy!

CZYTAJ DALEJ

Jaka powinna być strona internetowa dla restauracji?

Wykonujemy strony www dla klientów z różnych branż, również dla restauracji. Jak powinna wyglądać jej strona internetowa?

CZYTAJ DALEJ

Projektowanie stron internetowych – trendy na rok 2022

Co roku pojawiają się wiodące trendy, kształtujące projektowanie stron internetowych. Które z nich charakteryzują rok 2022? Z jakimi technikami warto być za pan brat, by projekt strony internetowej był unikalny? W tym artykule omawiamy kilka z nich.

CZYTAJ DALEJ

Zwiększ działania organiczne w social mediach – porady

Sprawdź, jak zwiększyć działania organiczne w social mediach, by nie opróżnić portfela w walce o widoczność.

CZYTAJ DALEJ

Trendy w grafice w 2022 roku a spójność marki

Kolejny rok przed nami, więc warto prześledzić trendy dotyczące projektowania graficznego w 2022 roku. Trendy te kształtują nie tylko przestrzeń social media ale wpływają na postrzeganie marki oraz na jej spójność.

CZYTAJ DALEJ

Storytelling w sprzedaży. Poznaj przykłady

Storytelling stał się jedną z najskuteczniejszych form sprzedaży. Jak opowiadać, aby potencjalny Klient zakupił produkt lub usługę. Przykłady

CZYTAJ DALEJ

Sklep online – WordPress czy PrestaShop?

WordPress czy PrestaShop? Wybór zależy od tego, czy Twój sklep online to działalność dodatkowa, czy główna. Dlaczego? Sprawdź nasz artykuł.

CZYTAJ DALEJ

Must have każdego sklepu internetowego!

Czy wiesz, że e-commerce to obecnie najszybciej rozwijająca się branża w Polsce? Co musi mieć każdy sklep internetowy by odnieść sukces? Zobacz

CZYTAJ DALEJ

Jak ułatwić sobie planowanie postów na social media?

Planowanie postów na social media pozwala prowadzić spójną komunikację marketingową. Jak to sobie ułatwić, aby osiągnąć zamierzone cele?