Strona internetowa dla Twojej firmy – Agencja Interaktywna Testin w Rzeszowie
W perspektywie szybko rosnącej popularności i jakości działań w Internecie, strona internetowa dla Twojej firmy staje się bardzo pożądana. Chcesz ją wykonać, ale nie wiesz jak się za to zabrać? Dajemy wskazówki w tym artykule, jak to zrobić w 5 prostych krokach, za pomocą Agencji Interaktywnej Testin w Rzeszowie.
1. Określ swoje potrzeby
Pewnie już prowadzisz działalność w obrębie określonej branży. Chcesz prowadzić całą swoją firmę tylko w sieci czy przenieść część swoich działań do Internetu? Będziesz coś sprzedawać w Internecie czy raczej chcesz głównie informować? Wszystkie te pytania są ważne i musisz znać odpowiedzi na nie. Inaczej powinna wyglądać strona internetowa informacyjna a inaczej sklep internetowy. Następnie pomyśl, co chcesz mieć na stronie internetowej dla Twojej firmy, czyli co będziesz prezentować i o czym informować. Zaprojektuj następujące elementy: kolorystyka strony, czcionka, grafika, logo, zakładki, treść, chwytliwe slogany… Głowa Cię rozbolała? Jest tego dużo. Spokojnie! Możesz powierzyć te działania Agencji Interaktywnej Testin w Rzeszowie.
2. Stwórz stronę internetową – Agencja Interaktywna Testin w Rzeszowie pomoże!
Na tym etapie warto zaufać zewnętrznej Agencji interaktywnej Testin z Rzeszowa. W temacie stron internetowych dla firm jesteśmy specjalistami. Po rozmowie z Tobą, w której przedstawisz nam swoje potrzeby, od razu weźmiemy się do dzieła. Wybierzemy kolorystykę strony, odpowiednią czcionkę, dopasowaną grafikę i logo, nazwiemy zakładki i zapełnimy je unikalną treścią i chwytliwymi sloganami. O nic nie będziesz się martwić. Strona będzie także dostosowana do urządzeń mobilnych i intuicyjna w przeglądaniu, więc każdy użytkownik będzie zadowolony korzystając z niej. W razie potrzeby możemy przejąć Twój marketing Internetowy np. branding (budowanie marki), prowadzenie bloga firmowego czy działania w mediach społecznościowych.
3. Testuj stronę i analizuj
Nawet jeśli mógłbyś, co nie jest wcale takie oczywiste, sam badać ruch na stronie internetowej Twojej firmy – z pewnością nie byłoby Ci łatwo. W pierwszej kolejności musisz mieć świadomość, że trzeba badać ruch i wiedzieć, po co należy to robić. Po drugie, musisz mieć dostęp do narzędzi. Po trzecie, należy wiedzieć, jak zbadać ruch na stronie WWW. Potrzebujesz, by ktoś się tym zajął. Najlepiej, żeby zrobili to za ciebie eksperci z Agencji Interaktywnej Testin. Masz wówczas pewność, że zostaną zastosowane wyłącznie najlepsze rozwiązania, prowadzące do promocji strony WWW Twojej firmy.
Po co należy mierzyć ruch na stronie internetowej?
- Możesz sprawdzić, czy działania przynoszą efekty;
- Poznajesz swoich użytkowników i ich zwyczaje;
- Wdrażasz kierowanie komunikatu do odpowiednich, zainteresowanych użytkowników tzw. Inboud Marketing (Marketing przychodzący);
- Sprawdzasz czy ruch na stronie jest wartościowy i przynosi konwersje (czyli działania użytkowników, które sprawiają że zarabiasz) – jeśli tak nie jest należy wyciągnąć wnioski i zmodyfikować działania;
- Określasz, jakich słów kluczowych powinieneś używać;
- Dopracowujesz strategię dzięki statystykom ruchu na stronie;
- Zdobywasz nowych, unikalnych użytkowników, zwiększając ruch na stronie.
Jakie narzędzia wybrać do analizy ruchu na Twojej stronie?
- Google Analytics i Google Search Console
- Senuto, Semstorm i Ahrefs
Co dokładnie można sprawdzić w ten sposób?
- Czas rzeczywisty – informacje o ruchu w danym momencie;
- Odbiorcy – rozbudowane dane o odbiorcach i generowanym przez nich ruchu (m.in. płeć, wiek, demografia, urządzenia i przeglądarki, z których korzystają);
- Pozyskiwanie – źródła ruchu czyli skąd użytkownicy trafiają na Twoją stronę internetową;
- Zachowania – analiza ruchu użytkowników na stronie (ile czasu średnio użytkownicy na niej spędzają, jakie podstrony odwiedzają, czy korzystają z wyszukiwarki w witrynie);
- Konwersje – wartość i jakość ruchu – ile konwersji generuje ruch, jaki jest współczynnik odrzuceń i ile odwiedzin strony zakończyło się realizacją celu.
4. Promuj stronę – marketing internetowy w Rzeszowie
Warto wdrożyć działania szeroko pojętego marketingu internetowego. Najpopularniejsze obecnie jego formy to prowadzenie profilu w mediach społecznościowych, tzw. social mediach oraz branding czyli budowanie marki od podstaw, bazując na trendach lansowanych przez użytkowników. Bardzo popularny jest również marketing wirusowy (działania polegające na tak adekwatnym i chwytliwym formułowaniu komunikatu żeby wieść o marce rozprzestrzeniała się bardzo szybko, wirusowo) i marketing szeptany (polecenia, referencje o firmie lub marce, przekazywane z ust do ust). Nie byłoby jednak wszystkich tych rodzajów marketingu gdyby nie „król” – content marketing (marketing treści), który ubiera to wszystko w słowa, formułując jasny przekaz. Od tego jest nasz dział copywritingu i social media. Warto zwrócić uwagę, że żyjemy w erze komunikacji wizualnej – obrazu i filmu. Mamy swój dział grafiki, który z pewnością wpisuje się w tę strategię.
5. Wyciągaj wnioski, działaj dalej i ciesz się z wyników
Warto wyciągać wnioski na bieżąco monitorując i analizując ruch na stronie oraz w mediach społecznościowych. Warto także modyfikować działania, jeśli coś nie przynosi określonych korzyści. Nasza Agencja Interaktywna Testin Rzeszów z pewnością poprowadzi za Ciebie działania tak, żeby nie były konieczne liczne modyfikacje. Jeśli jednak będą one konieczne, na pewno je wprowadzimy. Strona internetowa dla Twojej firmy zostanie wykonana przez nas od A do Z. Następnie możliwych jest wiele działań, które z powodzeniem przeprowadzimy, takich jak:
- Prowadzenie Twoich Social Mediów;
- Pisanie artykułów na blog;
- Branding – budowanie marki od podstaw;
- Marketing internetowy – inne działania promocyjne.
Skontaktuj się z nami i opisz swoje potrzeby a my zajmiemy się resztą. Agencja Interaktywna Testin się poleca – zaufaj nam i ciesz się z wielu korzyści.