Profesjonalne strony internetowe Twoją wizytówką w sieci!

Profesjonalne strony internetowe Twoją wizytówką w sieci!

Profesjonalizm pilnie poszukiwany!

Współczesny, dynamiczny biznes rozwija się na płaszczyźnie usługowo-handlowej bardzo szybko i z chęcią zagarnia dobrodziejstwa oferowane przez wszechobecną cyfryzację. Dlatego też większość przedsiębiorców z chęcią sięga po możliwości, które niosą ze sobą profesjonalne strony internetowe. Ciekawa witryna  traktowana bywa jako nasza wizytówka w sieci. Oczywiście, tyczy się to również stron kiepskich lub przestarzałych – bardzo łatwo znaleźć możemy się w bowiem sytuacji, w której potencjalni klienci lub przyszli partnerzy biznesowi wyszukiwać będą informacji o nas właśnie w Internecie. Warto być zabezpieczonym pod tym kątem, i od momentu kreacji dbać o pełen profesjonalizm.

Pierwsze kroki w kreacji strony

Jeżeli nasza witryna tkwi jeszcze w pieleszach, jest jedynie bliżej nieokreślonym pomysłem, lub zwyczajnie brak nam czasu na jej wykonanie jak najszybciej powinniśmy zabrać się do… analizy firm, które przygotowują profesjonale strony internetowe. Jako, iż na rynku jest ich niezwykle dużo, warto skorzystać z przywileju, który oferuje selekcja. Część agencji reklamujących się jako „tanie” lub „najtańsze” faktycznie taka jest, jednak często – niestety – idzie w parze ze słabszą jakością wykonania, na którą pozwolić sobie nie możemy. Warto dokonać wyboru w oparciu o profesjonalne portfolio, najlepiej takiej agencji, której spectrum działań jest szerokie, i która pochwalić może się wieloma realizacjami.

Cechy dobrej, firmowej witryny

W pełni profesjonalne strony internetowe powinny mieć uporządkowaną, logiczną strukturę, która każdego zachęcać będzie do interakcji. Oznacza to, iż całość powinna budowana być w oparciu o zasadę trzech kliknięć, która pozwoli odbiorcy komunikatu na błyskawiczne zapoznanie się z tymi treściami, które go interesują. Równie istotne zdaje się odpowiednie rozmieszczenie w serwisie firmowym treści graficznych – mimo, iż zwykle ciekawa grafika przyciąga uwagę, nie warto nadbudowywać witryny przesadną ich ilością. Warto zachować umiar, gdyż dodatkowo obciążyć możemy stronę i sprawić, iż ta będzie się ładować zdecydowanie wolniej.

Intuicyjność nie tylko dla klienta

Nawet najbardziej profesjonalne strony internetowe nie służą tylko do tego, by podziwiać je np. w eklektycznym środowisku programistów. Powinny być dostępne zarówno dla odbiorcy, jak i dla nadawcy, który jeśli nawet często chce aktualizować treści, to wcale nie musi być ekspertem w branży IT. Ostatnimi czasy popularność święcą systemy zarządzania treścią – CMS – wśród których najpopularniejszym i relatywnie prostym jest WordPress. Moduł posiada miliony aktywnych użytkowników, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą. Wspominany CMS ma wiele plusów – szerzej o nich piszemy tutaj.

Profesjonalne strony internetowe a moduł blogowy? Czemu nie!

Na ten moment dość autorytarnie stwierdzić można, że bloga posiadać może już właściwie każdy. Co minutę dodawanych jest ponad 1000 wpisów blogowych, zaś sama tendencja jest progresywna. Mimo ogromu treści warto próbować przebić się przez niego tematyką i formą. Dlatego też decydując się na profesjonalne strony internetowe warto poświęcić moment również na kreację modułu blogowego, w którym systematycznie raczyć użytkowników będziemy ciekawą i angażującą treścią. Dodatkowo, dzięki wykorzystaniu fraz kluczowych znacząco poprawimy swoją pozycję w wyszukiwarce Google. A stąd już tylko krok do nowych zleceń.
Uważasz, że warto posiadać w pełni profesjonalną witrynę? Skontaktuj się z nami!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Światowy Dzień Konsumenta – najczęstsze błędy sklepów internetowych, które naruszają prawa konsumentów

    15 marca obchodzimy Światowy Dzień Konsumenta – święto, które przypomina nam, że jako klienci mamy prawa, a firmy zobowiązane są do ich przestrzegania. W dobie e-commerce coraz więcej transakcji odbywa się online, co niestety sprzyja pewnym nadużyciom. Jakie błędy najczęściej popełniają sklepy internetowe, naruszając prawa konsumentów? 1. Brak jasnych informacji o sprzedawcy Zgodnie z polskim prawem i dyrektywami unijnymi każdy sklep internetowy powinien podawać […]

    CZYTAJ DALEJ

    Dzień Kobiet w biznesie – jak skutecznie przyciągnąć i zaangażować klientki?

    Dzień Kobiet to znacznie więcej niż tylko kwiaty i czekoladki. To moment, w którym marki mogą nawiązać głębszą więź z klientkami, podkreślając ich siłę, aspiracje i wyjątkowość. Ale czy standardowy rabat wystarczy, aby wyróżnić się w tym dniu? Zdecydowanie nie! Kluczem do sukcesu jest emocjonalne zaangażowanie i oferowanie czegoś więcej niż tylko promocji.  Nie sprzedawaj – twórz wyjątkowe doświadczenia Tradycyjne podejście do Dnia Kobiet opiera się na rabatach i promocjach, ale czy to naprawdę buduje relacje? […]