Pozycjonowanie – ile słów kluczowych wybrać? - Agencja Interaktywna Testin - Rzeszów, Kraków
CZYTAJ DALEJ

Tłusty Czwartek w social mediach, czyli jak sprzedać pączka?

Zdjęcia pączków, memy z pączkami, infografiki, filmiki – w Tłusty Czwartek social media szaleją i gdzie się nie obrócisz, napotkasz pączki.

CZYTAJ DALEJ

Jak rozkochać w sobie klientów? Przygotuj swój sklep internetowy

Jak przygotować sklep internetowy zgodnie z najnowszymi trendami, aby klienci zostali z nami jak najdłużej? Poznaj nasze wskazówki i rozkochaj w sobie klientów z Testinem.

CZYTAJ DALEJ

Sklepy internetowe – jak zwiększymy sprzedaż?

Planujesz otwarcie, albo już prowadzisz sklep internetowy, ale jeszcze nie całkiem to ogarniasz? Chcesz zostać rekinem e-commerce ale nie wiesz z czym to się je? Właśnie dla Ciebie przygotowaliśmy mini poradnik – pigułkę wiedzy łagodzącą Twoje bolączki.

CZYTAJ DALEJ

2022: Aktualne wymiary grafik na Instagramie, Facebooku, LinkedInie, Pintereście

Nowy rok, nowe wymiary grafik na Instagram, Facebook, LinkedIn, Pinterest. Jakie wymiary grafik stosować w reklamach, a jakie w postach?

CZYTAJ DALEJ

Jak zoptymalizować wideo na YouTube – wskazówki

YouTube to druga największa wyszukiwarka na świecie. Dlatego nie można lekceważyć jej znaczenia, skoro każdego dnia miliony użytkowników odwiedzają ten kanał social mediów. Co zrobić, żeby Twoje filmy zyskały większą popularność? Jak zoptymalizować wideo, aby wyniki oglądalności poszybowały w górę? Oto kilka wskazówek. Dlaczego warto podnieść jakość materiałów wideo? Dla niektórych zapytań Google lubi pokazywać filmiki YouTube w pierwszych wynikach wyszukiwania, spychając pozostałe […]

CZYTAJ DALEJ

Jak wykorzystać dane z Google Analytics w sprzedaży?

W sprzedaży internetowej warto wykorzystać wszystkie narzędzia, które mogą zwiększyć efektywność. Jednym z nich jest Google Analytics.

CZYTAJ DALEJ

Jak działa Pinterest. Czy Twoja firma powinna tam być?

Poznaj jak działa Pinterest i jaki kryje w sobie potencjał? Jeżeli chcesz, abyśmy poprowadzili konta Twojej firmy na social mediach – napisz.

CZYTAJ DALEJ

5 najczęstszych błędów w pozycjonowaniu sklepu internetowego

Odpowiednie SEO wymaga od marketera nie tylko wiedzy i doświadczenia lecz także wytrwałości. Pozycjonowanie bez merytorycznego wsparcia często nie przynosi efektów. Zebraliśmy poniżej 5 najczęstszych błędów w pozycjonowaniu sklepu internetowego.

CZYTAJ DALEJ

Cross marketing – sposób na wzajemne relacje

Cross marketing, nazywany w Polsce marketingiem krzyżowym, to możliwość kooperacji, która może przynieść większe zyski obu stronom, dzięki połączonym siłom.

CZYTAJ DALEJ

Funkcje social mediów | Agencja Interaktywna Testin

W ostatnich latach social media zyskały na znaczeniu, jako narzędzie marketingowe. Jak wykorzystać ich potencjał? Wyjaśniamy w artykule.

CZYTAJ DALEJ

Black Friday i Święta 2021 – kiedy zacząć promocję?

Black Friday promocja? Nie tylko na produkty! Dowiedz się, jak reklamować firmę w sieci, by zdążyć przed zakupowym boomem.

CZYTAJ DALEJ

Reklama płatna w małej firmie – czy jest potrzebna?

Dobrze przemyślana i stargetowana reklama płatna to idealny sposób na dotarcie z ofetą do większego grona potencjalnych klientów.