Biznes sieciowy. Strony, branding i lepsza obsługa klienta

Biznes sieciowy. Strony, branding i lepsza obsługa klienta

Strony internetowe jako doskonałe narzędzie promocji marki

Na ten moment uznaje się, że strony internetowe są jednym z głównych narzędzi promocji marki. Wydatnie wpływają na budowanie pozytywnych relacji z klientem, również w perspektywie długoterminowej. Jednak aby ten zespół czynników mógł zaistnieć należy sprawić, żeby zarządzane przez nas strony internetowe miały to „coś”, co pozwoli przyciągnąć odbiorców. Pytanie zatem, jak można tę materię zdefiniować.

Strony internetowe i ich rola w kształtowaniu świadomości

Tradycyjny marketing opiera się na wymianie dóbr i usług w zamian za odpowiednie wartości finansowe, lub ekwiwalent. Rola konsumenta w nim jest jednak bierna, bardziej ograniczona, stwierdzić można również że niekompletna. Na szczęście czasy nam współczesne umożliwiają marketing internetowy, czyli tzw. e-marketing. Dla prowadzenia działalności w e-biznesie strony

nie są niezbędne, ale uczciwie należy dodać, że są pomocne. Wpływają korzystnie na recepcję marki w Internecie i uwiarygodniają nasze wcześniejsze dokonania, którymi chcielibyśmy się pochwalić. Jest to o tyle istotne, że klienci zdecydowanie częściej ufają sprawdzonym przez siebie markom. Wpływ ma na to wiele czynników, o których napiszemy szerzej w innych artykułach.

Cele, w których osiągnięciu pomogą nam odpowiednio zarządzane strony internetowe

Zanim przystąpimy do kreowania naszej wyśnionej witryny, warto zastanowić się do kogo – z czysto biznesowego punktu widzenia – chcemy trafić. Odpowiednio spersonalizowane pod odbiorcę strony internetowe przynoszą bowiem wymierny efekt. Dobra, efektowna witryna powinna być przede wszystkim efektywna i tym samym realizować swoje zadania. Zależy więc do niej pośrednie generowanie zysków.

Efekty wynikające z posiadania ciekawej witryny

W tym zakresie przykłady można mnożyć i nigdy właściwie ich nie wyczerpiemy. Zbierzmy jednak najistotniejsze rzeczy:

  • wzmacniamy kwestie brandingowe, czyli wzmacniamy wizerunek przedsiębiorstwa
  • dostarczamy klientom specjalistycznej wiedzy
  • tworząc tematy eksperckie możemy dodatkowo dobrze pozycjonować witrynę
  • mamy możliwość sprzedaży online, która jest obecnie najbardziej efektywna polepszamy obsługę klienta

Elementy te pozwolą nam jeszcze lepiej dostosować się do potrzeb i oczekiwań naszych klientów.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się z nami!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Światowy Dzień Konsumenta – najczęstsze błędy sklepów internetowych, które naruszają prawa konsumentów

    15 marca obchodzimy Światowy Dzień Konsumenta – święto, które przypomina nam, że jako klienci mamy prawa, a firmy zobowiązane są do ich przestrzegania. W dobie e-commerce coraz więcej transakcji odbywa się online, co niestety sprzyja pewnym nadużyciom. Jakie błędy najczęściej popełniają sklepy internetowe, naruszając prawa konsumentów? 1. Brak jasnych informacji o sprzedawcy Zgodnie z polskim prawem i dyrektywami unijnymi każdy sklep internetowy powinien podawać […]

    CZYTAJ DALEJ

    Dzień Kobiet w biznesie – jak skutecznie przyciągnąć i zaangażować klientki?

    Dzień Kobiet to znacznie więcej niż tylko kwiaty i czekoladki. To moment, w którym marki mogą nawiązać głębszą więź z klientkami, podkreślając ich siłę, aspiracje i wyjątkowość. Ale czy standardowy rabat wystarczy, aby wyróżnić się w tym dniu? Zdecydowanie nie! Kluczem do sukcesu jest emocjonalne zaangażowanie i oferowanie czegoś więcej niż tylko promocji.  Nie sprzedawaj – twórz wyjątkowe doświadczenia Tradycyjne podejście do Dnia Kobiet opiera się na rabatach i promocjach, ale czy to naprawdę buduje relacje? […]