Zawód marketingowiec – co robić, by zamęczyć klientów

Zawód marketingowiec – co robić, by zamęczyć klientów

Zawód marketingowiec – co robić, by zamęczyć klientów

Surfować po Internecie każdy z nas lubi. A że mamy takie czasy, że reklama goni reklamę, warto zadbać o to, by była ona… No właśnie – jaka? Za reklamy i promocję firmy, marki czy ogólnie branży, odpowiada marketingowiec. To on ma skutecznie przeprowadzić kampanię i pozyskać klientów. Nie jest to zadanie łatwe. Metody działania są rzecz jasna różne.

Podajemy klika przykładowych działań, które pomogą Ci wejść w interakcje z klientem.

  1. Halloween

Możemy stosować metodę CUKIEREK ALBO PSIKUS. Jest to sposób dość kosztowny, gdyż wymaga odpowiedniej charakteryzacji, ale może przynieść zamierzone efekty. Tylko oczywiście potrzebne jest przygotowanie konkretnego tekstu, a jak wiadomo – wszystko zależy od tego, co chcemy sprzedać. I nic nam z cukierka – ważniejsze będzie wysępienie numeru telefonu potencjalnego klienta, by później nękać go ofertami.

  1. Wnuczek

Metoda znana i popularna w polskim prawie karnym. Jednak można obejść to wykroczenie i je zmodyfikować. Należy wtedy poszerzyć grono odwiedzanych przez nas potencjalnych klientów i bawić się w standardowego domokrążcę. Oczywiście polecamy raczej godziny nocne. I nie zapomnijcie zgasić światła na klatce schodowej! Bo kto otworzy drzwi w środku nocy, jeśli widzi kim jest osoba wyczekująca pod drzwiami. Liczy się tu element zaskoczenia. Odpowiednio przygotowana strategia na pewno pozwoli w wejście w interakcje z potencjalnym klientem. Uwaga jest jedna – niezbędna jest dobra kondycja fizyczna, bo w razie „w” szybko uciekać.

  1. Zaczepianie

Zawsze można wybrać się w jakieś zaludnione miejsce i po prostu zagadywać ludzi. Tu jest jednak większe ryzyko, bo w biały dzień może nas zgarnąć jakiś przedstawiciel władzy za zaczepianie ludzi różnej płci i w różnym wieku. Ale szybkie działanie może przynieść efekty. „Ej, ej, weź daj numer”, „Ej, kupisz pan usługę?”, „Ej, zlituj się pan, bo mnie z roboty wywalą!” – jednym z tych tekstów warto rozpocząć nagabywanie.

Marketingowiec nie ma lekko. Te metody, które podajemy, może i mogą przynieść jakiś efekt. Ale czy taki jak chcemy osiągnąć? Jeśli marzy się nam ciepły pokoik, obiad podawany codziennie, ciepło, kablówka i… kraty – to polecamy te działania.

A w wolnej chwili – podziel się z nami swoimi przemyśleniami.

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Jak przyciągnąć klientów do sklepu internetowego bez płatnych reklam?

    Prowadzisz sklep internetowy, ale nie chcesz wydawać majątku na reklamy? Spokojnie, da się to zrobić! Wbrew pozorom nie musisz inwestować w Google Ads czy Facebook Ads, żeby zdobyć klientów. Wystarczy spryt, konsekwencja i kilka dobrze przemyślanych działań. To sposoby na darmową promocję sklepu, które naprawdę działają! 1. SEO – czyli jak sprawić, by Google Cię pokochało Jeśli chcesz, żeby klienci sami Cię znajdowali, musisz zaprzyjaźnić się z SEO (pozycjonowaniem […]

    CZYTAJ DALEJ

    Blog firmowy jako narzędzie SEO – jak pisać, by Google Cię kochało?

    Prowadzenie bloga firmowego to jeden z najlepszych sposobów na poprawę widoczności w Google. Jednak samo pisanie to za mało – trzeba wiedzieć, jak tworzyć artykuły, żeby algorytmy wyszukiwarki Cię pokochały! W tym poradniku podpowiemy, jak tworzyć treści, które nie tylko przyciągną uwagę czytelników, ale też podbiją ranking w wyszukiwarce. Dlaczego prowadzenie bloga firmowego to SEO-wy gamechanger? Google uwielbia świeże, unikalne i wartościowe treści. Regularne blogowanie to prosta droga do większej liczby […]