Strony internetowe dla firm a strony wizytówkowe dla osób prywatnych

Strony internetowe dla firm a strony wizytówkowe dla osób prywatnych

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym, dlaczego Twoi konkurenci szybciej się rozwijają, mają więcej klientów i wszyscy rozpoznają ich markę? Może sekret tkwi w sieci? Strony internetowe dla firm to obecnie podstawa prężnie działającego biznesu. Niezależnie od tego, czy jest on mały czy duży, powinieneś w nią zainwestować, by większa liczba osób mogła poznać Twoją firmę. A co jeśli to Ty jesteś marką? W takim przypadku dużo lepszą opcją będzie stworzenie strony wizytówkowej, tylko czy wiesz, czym różni się ona od strony internetowej dla firm? Jeśli nie, to zapraszamy do dalszej lektury, która z pewnością rozjaśni wszelkie niejasności.

Strony wizytówkowe dla osób prywatnych – co to jest?

One-page, bo taka nazwa wymiennie spotkana jest w sieci to rodzaj strony internetowej, na której nie ma podstron. Wszystkie najważniejsze informacje mieszczą się na stronie głównej. Z tego względu inaczej działa również powszechnie znane menu, które nie przenosi nas do innych podstron, a jedynie do poszczególnych sekcji na stronie głównej.

W internecie często spotykane są tzw. hybrydy stron wizytówkowych. Oznacza to, że co prawda wszystko, co najważniejsze znajduje się na stronie głównej, jednak by szerzej opisać poszczególne tematy, wykorzystuje się podstrony.

Czym charakteryzują się strony wizytówkowe?

W one-page strona główna jest długa i czyta się ją, używając scrolla. Można oczywiście skorzystać z menu, które przeniesie nas do konkretnej sekcji. Z racji, iż wizytówka nie jest tak rozbudowana jak strony internetowe dla firm, polecana jest osobom prywatnym. Można z jej pomocą promować własną osobę, jako markę, gdy np. prowadzimy kurs szycia. Strony wizytówkowe używa się również do przedstawiania szerszej publice pojedynczego produktu lub konkretnej usługi.

Strony internetowe dla firm – zostaw konkurencję w tyle

Źródłem poszukiwania informacji na temat firmy lub konkretnego produktu w obecnych czasach jest internet. Ciężko dotrzeć do potencjalnego klienta, jeśli naszego przedsiębiorstwa tam nie ma. Strony internetowe dla firm służą ekspozycji firmy w wirtualnej przestrzeni oraz pomagają nawiązać różnorakie kontakty z otoczeniem. Dzięki niej możesz przekazywać informacje na temat najnowszych ofert czy promocji, a także kreować własny wizerunek, by jak najwięcej ludzi poznało naszą markę.

Pamiętajmy jednak, że strony internetowe dla firm, aby osiągnęły sukces, muszą być atrakcyjnie wizualne. Przykładem jest nasza strona www dla branży turystycznej. Zadbajmy więc o nie pod względem estetycznym oraz merytorycznym. Ładne fotografie przyciągną uwagę odbiorcy, a ciekawy tekst dostarczy wiedzę na temat danego produktu czy usługi.

Wszystkie nasze działania w obrębie internetu trzeba dokładnie przemyśleć. Nie ma tutaj miejsca na przypadek, ponieważ jeden zły ruch może doprowadzić do zniszczenia wizerunku, co ma swoje negatywne konsekwencje. Warto więc poświęcić czas oraz pieniądze, by stworzyć strony internetowe dla firm, które będą nas wyróżniać i staną się naszą najlepszą wizytówką.

Czym różnią się strony internetowe dla firm od stron wizytówkowych?

Strony wizytówkowe są dużo „prostsze” zarówno w tworzeniu, jak i obsłudze. Wszystko odbywa się w obrębie strony głównej i czasem kilku podstron, z tą różnicą, że ich liczbę określa się z góry i nie można ich później dodawać. Jedynie treści na nich zawarte da się edytować, można również umieszczać nowe grafiki, filmiki oraz inne elementy multimedialne.

Strony internetowe dla firm pozwalają na dużo większą swobodę, jednak ich projektowanie wygląda znacznie bardziej skomplikowanie. Dodawanie podstron w dowolnym momencie, zmienianie kolorystyki czy szablonów na każdej z nich to tylko nieliczne cechy, z których możemy korzystać. Warto więc zainwestować we własną stronę, by cieszyć się z osiągniętego sukcesu.

Testin – z nami rozwiniesz skrzydła

Jeśli chcesz wybić się na szczyt i zostawić w tyle konkurencję, skontaktuj się z nami. Wykonujemy strony internetowe dla firm dopasowane do potrzeb oraz branży. Tworzymy indywidualne projekty, by każdy nasz klient wyróżniał się czymś wyjątkowym. Wystarczy, że powiesz nam, czego oczekujesz, a dołożymy wszelkich starań, by każdy element strony zachwycał i przyciągał odbiorców. 

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Psychologia kolorów w projektowaniu stron internetowych

    Kolory są wszędzie wokół nas. Codziennie wpływają na nasze decyzje, nastrój, a nawet na postrzeganie marek i produktów. Dla projektantów stron internetowych psychologia kolorów to potężne narzędzie, które pozwala kształtować emocje użytkowników i wpływać na ich zachowanie. W tym artykule przyjrzymy się bliżej temu, jak kolory działają na odbiorców oraz jak je świadomie wykorzystać, aby Twoja strona internetowa była skuteczna, estetyczna i angażująca.

    CZYTAJ DALEJ

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych to nie tylko etyczny obowiązek, ale również wyraz profesjonalizmu i otwartości na potrzeby wszystkich użytkowników. Dostępność cyfrowa nie tylko wspiera inkluzywność, ale także poprawia doświadczenia użytkowników (UX), zwiększa widoczność w wyszukiwarkach oraz buduje pozytywny wizerunek marki.