Strona internetowa dla branży turystycznej. My już poczuliśmy miętę!

Strona internetowa dla branży turystycznej. My już poczuliśmy miętę!

Każda strona internetowa ma w jasny sposób przedstawiać ofertę firmy oraz zalety skorzystania z jej usług. W samą porę na sezon letni – omawiamy, jak powinna wyglądać strona internetowa dla branży turystycznej. Zarówno na popularnych serwisach rezerwacyjnych, jak i wchodząc na strony, pojawiające się na dane frazy kluczowe, przeglądamy najlepsze miejsca na wypoczynek. Dużą popularnością cieszą się obecnie hotele i resorty blisko natury, gdzie można w pełni naładować baterie. Dla takiego klienta również mieliśmy przyjemność wykonywać stronę www pachnącą miętą.

Tematyczna szata graficzna z barwami natury

Obojętne, jaką stronę internetową projektujemy, szata graficzna każdej z nich musi być atrakcyjna. Elegancki wygląd witryny sprawi, że użytkownicy zostaną na niej znacznie dłużej i jest duża szansa, ze zapoznają się ze szczegółami oferty. Wtedy wystarczy tylko zachęcić ich do dokonania rezerwacji i cel strony zostanie osiągnięty.

Szata graficzna strony dla branży turystycznej powinna nawiązywać kolorystyką do barw natury. Nie tylko wówczas, kiedy znajduje się w okolicy pełnej zieleni, drzew, lasów, blisko jeziora czy gór. Taka kolorystyka budzi pozytywne odczucia, uspokoją, pozwala na chwilę odprężenia i właśnie z tym kojarzony jest dany ośrodek.

O jakich dokładnie kolorach mowa? Oczywiście zieleni, brązie, beżu, szarości, błękitach czy nawet żółcieniach – kojarzonych ze słońcem albo skałami.

Przejrzysta szata graficzna również zwiększa czytelność strony, co jest bardzo ważne, aby użytkownik mógł zapoznać się szybko z ofertą i w przejrzysty sposób zostały mu przedstawione informacje, których potrzebuje.

Wizyta na stronie niczym odwiedziny gości

Zapraszając gości na swoją stronę www, ośrodki wypoczynkowe tak naprawdę zapraszają ich do siebie, na wirtualny spacer. Zarówno strona główna, jak i kolejne podstrony powinny być przyjemne wizualnie, czytelne, wypełnione wysokiej jakości grafikami oraz realnymi zdjęciami z wnętrz i okolicy.

W branży turystycznej to bardzo ważne, aby przez stronę internetową pokazać użytkownikom, gdzie pojadą, jakie atrakcje na nich tam czekają, jakie widoki będą mogli podziwiać. Nie mogą być to zdjęcia z płatnej bazy, ukazujące całkiem inne miejsce.

Kolejne, przeglądane zakładki muszą więc być jasne i przejrzyste. Informować o ofercie, ukazywać zalety. Niech poczują się od razu komfortowo i przejdą od razu do kontaktu, gdzie z przyjemnością zarezerwują termin przyjazdu.

Motyw przewodni udanego urlopu

Każdy resort przyjmujący gości ma jakąś zaletę, którą warto kierować się przy tworzeniu wszystkich elementów strony www. Luksusowe apartamenty, bliskość natury, atrakcje w okolicy, a może strefa SPA? Każdy z hoteli czy innego typu baz noclegowych ma coś, co wyróżnia go pośród konkurencji. I dzięki temu może z nią wygrać walkę o klientów.

Motyw przewodni pozwala na dobranie grafik, zdjęć, tekstów, a nawet pomaga w zastosowaniu odpowiednich kolorów na stronie. Warto się go trzymać, aby komunikacja z użytkownikami była spójna, a także, by trafić prosto do grupy docelowej.

Nie każdy oczekuje tego samego od miejsca na urlop. Jedni szukają klimatyzowanych wnętrz w nowoczesnym stylu, inni są głodni atrakcji w ośrodku, a jeszcze inni chcą zarezerwować hotel ze strefą SPA i smacznym jedzeniem w cenie.

Podkreślanie cech charakterystycznych ośrodka związane jest także z budową strony. Dodatkowe zakładki takie jak menu hotelu, strefa wellness albo atrakcje okolicy od razu rzucą się użytkownikowi w oczy, bo wyróżnią stronę pośród konkurencji.

Wyjątkowy spacer po miejscu wypoczynku

Na stronie każdego miejsca wypoczynkowego musi znajdować się galeria zdjęć. I to koniecznie zdjęć wysokiej jakości. Tylko wówczas zachęcimy użytkowników do zapoznania się z dalszą ofertą. Bardzo często potencjalni goście hotelu zaczynają właśnie od galerii spacer po stronie.

Pokaż im, jak prezentują się wnętrza, jakie pokoje mogą wynająć, w jakim stylu urządzono ośrodek. Zrób zbliżenie na jacuzzi z bąbelkami, butelkę szampana w pokoju, wyposażenie aneksu kuchennego czy piękny widok z balkonu. Niech zaczną sobie wyobrażać siebie w Twoim resorcie, poczują komfort snu w dużym łóżku, zapach świeżo parzonej kawy albo zapach… mięty.

Jedną z naszych najnowszych realizacji jest strona www dla klienta Miętowe Wzgórze. To wyjątkowe miejsce, którego charakter widać na każdej z podstron – bliskość natury, sielskość, błogi relaks. Zadbaliśmy o odpowiednią kolorystykę, układ zakładek oraz możliwość obejrzenia zdjęć eleganckich domków i zielonej okolicy w galerii na stronie.

Dzięki tak zbudowanej stronie, sami odkryliśmy, że wypoczynek tego lata pachnie miętą.


Źródło zdjęć – www.mietowe-wzgorze.pl

Artykuły pisane językiem korzyści, czyli bez bloga ani rusz… na wakacje

Kiedy już użytkownik zakończy spacer po najważniejszych zakładkach (nie czarujmy się wygląd wnętrz oraz zalety wypoczynku właśnie w tym miejscu są najważniejsze dla potencjalnego klienta), będzie szukał informacji, które ostatecznie go przekonają do dokonania rezerwacji.

To dlatego blog jest kolejną podstroną, bez której strona www dla branży turystycznej nie może się obejść. Zarówno pod względem wizerunkowym, jak i promocyjnym artykuły blogowe na temat hotelu/resortu są tutaj niezbędne. Klienci będą mogli dokładnie się zapoznać z ofertą, znaleźć odpowiedzi na nurtujące ich pytania oraz przeczytać jeszcze więcej o korzyściach pobytu.

Z drugiej strony każdy blog pełni również rolę narzędzia do pozycjonowania strony www. Umieszczane w tekstach frazy, dobór odpowiednich nagłówków, linkowanie to kluczowe elementy, ale znalazła się ona wysoko w wynikach wyszukiwania Google.

Strona internetowa dla branży turystycznej? Rezerwujemy temat!

Z chęcią wykonamy dla Ciebie stronę internetową, na której wizualnie i tekstowo przekonamy użytkowników, że urlop w Twoim ośrodku to najlepszy pomysł.

Nie ważne czy prowadzisz luksusowy hotel czy klimatyczny pensjonat, wynajmujesz domki blisko natury czy apartamenty w centrum miasta – zaprojektujemy najlepszą stronę dla Twojej działalności. Dobierzemy oryginalną kolorystykę, wykażemy zalety i zachęcimy do rezerwacji urlopu.

Skontaktuj się z nami – tworzymy strony www indywidualnie dla każdego klienta – strony internetowe dla architektów czy strony internetowe dla restauracji. Bierzemy pod uwagę specyfikę działalności oraz największe zalety każdej firmy, przekonując contentem do skorzystania z oferty produktów czy usług.

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Psychologia kolorów w projektowaniu stron internetowych

    Kolory są wszędzie wokół nas. Codziennie wpływają na nasze decyzje, nastrój, a nawet na postrzeganie marek i produktów. Dla projektantów stron internetowych psychologia kolorów to potężne narzędzie, które pozwala kształtować emocje użytkowników i wpływać na ich zachowanie. W tym artykule przyjrzymy się bliżej temu, jak kolory działają na odbiorców oraz jak je świadomie wykorzystać, aby Twoja strona internetowa była skuteczna, estetyczna i angażująca.

    CZYTAJ DALEJ

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych to nie tylko etyczny obowiązek, ale również wyraz profesjonalizmu i otwartości na potrzeby wszystkich użytkowników. Dostępność cyfrowa nie tylko wspiera inkluzywność, ale także poprawia doświadczenia użytkowników (UX), zwiększa widoczność w wyszukiwarkach oraz buduje pozytywny wizerunek marki.