Pozycjonowanie w Rzeszowie – jak wypromować lokalną firmę?

Pozycjonowanie w Rzeszowie – jak wypromować lokalną firmę?

Aby zwiększyć widoczność firmy na danym obszarze, potrzebne jest podjęcie działań w kierunku pozycjonowania lokalnego. Jest to idealne rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy prowadzą biznes wyłącznie na terenie określonego miasta lub województwa. Dzięki temu możemy dotrzeć do osób, które szukają usług stricte w swojej okolicy, optymalizując tym samym koszt usług SEO, bowiem frazy lokalne są mniej konkurencyjne.

Pozycjonowanie w Rzeszowie – na czym polega?

Smartfon z dostępem do Internetu obecnie jest podstawową danych i usług. To po niego z reguły sięgają osoby, które chcą znaleźć w swojej okolicy dobrą restaurację lub naprawić samochód. Wpisując w wyszukiwarkę pożądaną frazę z dodanym miastem lub nawet dzielnicą, otrzymują całą listę firm. z danym miastem, by po chwili otrzymać kompendium dostępnych firm i usług.

Od czego zacząć pozycjonowanie lokalne?

Dla firm, zwłaszcza tych małych i średnich, skuteczne pozycjonowanie lokalne powinno być działaniem priorytetowym, bowiem jej grupę docelową stanowią potencjalni klienci szukający usług w swoim, najbliższym regionie. Pojawienie się danego zapytania regionalnego wysoko w wynikach wyszukiwania znacznie zwiększa prawdopodobieństwo, że klient skorzysta z danej usługi.

Optymalizacja strony jest konieczna w procesie jej pozycjonowania

Firmy, których działalność skierowana jest do klienta miejscowego, powinny pamiętać o kilku elementach niezbędnych na stronie firmowej:

– nasyceniu frazami kluczowymi tekstów umieszczonych na stronie. Nie powinno w nich zabraknąć słów z określeniem miejscowości

– użyciu fraz kluczowych regionalnych w zakładce „ o nas”

– podanie dokładnych danych adresowych i kontaktowych

–  zoptymalizowaniu meta opisów: title oraz description należy ustawić tak, aby odzwierciedlały treść strony oraz nawiązywały do lokalizacji.

– znacznik na Mapie Google, który w szybki i dokładny sposób pomoże klientowi odnaleźć umiejscowienie firmy

Działania off-site również mają znaczenie

Działanie zewnętrzne mają również duży wpływ na optymalizację strony, a co za tym idzie – lepsze pozycjonowanie. Najkorzystniejszym sposobem jest pozyskiwanie linków,  które będą prowadziły lub odnosiły się do działalności firmy. Najlepiej tych, o charakterze lokalnym. Na przykład pochodzących z serwisów informacyjnych, urzędu miasta lub gminy czy stron tematycznych odnoszących się do danego regionu. Dodanie profilu firmy do katalogów firm, pozytywne opinie klientów, a także  udzielanie się na lokalnych i branżowych forach internetowych mają również duży wpływ na wyniki pozycjonowania.

Pozycjonowanie w Rzeszowie – wykorzystaj Google Moja Firma!

Gogle Moja Firma to wizytówka firmy. Założenie firmowego profilu oraz uzupełnienie go o najważniejsze informacje, jest niezwykle ważnym elementem strategii pozycjonerskiej. Treść opisu firmy oraz usług powinna zawierać odniesienia do lokalizacji. Wizytówka zwiększa szanse na pojawienie się usługi w wyszukiwaniach SERP, a potencjalnemu klientowi ułatwi jej zweryfikowanie i docelowo – skorzystanie z oferty., a także interakcję ( wystawienie opinii czy recenzji).

Dostosuj stronę do urządzeń mobilnych!

Badania przeprowadzone przez Searchengineland.com pokazały, że aż 80% użytkowników smartfonów i tabletów przeprowadza wyszukiwania lokalne. Jeżeli strona internetowa nie jest mobile friendly to istnieje duże ryzyko utraty lwiej części potencjalnych klientów.

Pozycjonowanie lokalne jest korzystnym działaniem dla wszystkich przedsiębiorstw. Jednak najbardziej zyskują na nim małe oraz średnie firmy i usługi, które tym sposobem mają szansę przebić się na konkurencyjnym rynku.

Testin – uwidocznimy Twoją firmę w sieci!

Jeśli link do Twojej strony nie pojawia się tak wysoko w wynikach wyszukiwania w przeglądarce, jakbyś tego oczekiwał, zwróć się do nas! Posiadamy wieloletnie doświadczenie, dzięki któremu pomogliśmy wielu przedsiębiorstwom. Pomożemy i Tobie wywindować stronę internetową Twojej firmy, aby stała się ona widoczna na jak najwyższych pozycjach. Skontaktuj się z nami i rozpocznij działania! Zapraszamy!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Psychologia kolorów w projektowaniu stron internetowych

    Kolory są wszędzie wokół nas. Codziennie wpływają na nasze decyzje, nastrój, a nawet na postrzeganie marek i produktów. Dla projektantów stron internetowych psychologia kolorów to potężne narzędzie, które pozwala kształtować emocje użytkowników i wpływać na ich zachowanie. W tym artykule przyjrzymy się bliżej temu, jak kolory działają na odbiorców oraz jak je świadomie wykorzystać, aby Twoja strona internetowa była skuteczna, estetyczna i angażująca.

    CZYTAJ DALEJ

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych to nie tylko etyczny obowiązek, ale również wyraz profesjonalizmu i otwartości na potrzeby wszystkich użytkowników. Dostępność cyfrowa nie tylko wspiera inkluzywność, ale także poprawia doświadczenia użytkowników (UX), zwiększa widoczność w wyszukiwarkach oraz buduje pozytywny wizerunek marki.