Nikt nie zna tylu pozycji, co on – SEOwiec

Nikt nie zna tylu pozycji, co on – SEOwiec

Nieocenioną osobą w każdej firmie jest pozycjoner, a mówiąc profesjonalnie specjalista SEO. Jego głównym zadaniem jest zadbanie o to, by w każdej pozycji było dobrze. I najlepiej, by cały czas edukował się w temacie i robił postępy, bo przecież nuda nie sprzyja związkowi ze stroną internetową. A już w ogóle nie lubi jej Google i na pewno z takim pozycjonerem za długo nie porandkuje.

Z której strony byś nie patrzyła, zawsze będzie optymalnie…

Dobrze, czyli jak? Jak zrobić, żeby było dobrze wie tylko on!

Jeśli strona internetowa ginie w czeluściach internetu, a sama wyszukiwarka Google patrzy na nią z pogardą, oddajemy ją w ręce pozycjonera. W zasadzie każda strona www lub sklep internetowy potrzebuje jego pomocy, aby znaleźć się w TOP 10. Nikt nie zna tylu pozycji, co SEOwiec i to właśnie on znajduje optymalne rozwiązania, by Google poczuło do naszej strony miętę.

Niepozorny pozycjoner ma tajemne moce, które szybko pozwalają mu ocenić sytuację i na każdy problem w związku potrafi coś zaradzić. Włącza dziwne strony, do których nawet szef firmy nie ma dostępu (prawdziwy Dark Net) i patrzy na wykresy, coś notuje, coś myśli i już wie, jak działać dalej. Nikt tak naprawdę nie wie, co wpadło mu do głowy, ale przecież to nie jest najważniejsze. Liczy się efekt! Później w raporcie nasz pozycjoner pokazuje, że naprawdę zna się na rzeczy, a pozycje to on ma w jednym palcu!

Zobacz go w akcji i pokochaj pozycjonera

Jak pozycjoner to robi, że strona zaczyna szybować na szczyt listy Google, a sama wyszukiwarka uśmiecha się do niej zalotnie? W dziale słyszymy tylko jak mówi – jesteśmy poza setką, a dążymy do pierwszej dziesiątki (zaznaczmy tutaj, że pozycja 69 nie jest pozycją zadowalającą, a przynajmniej nie w SEO świecie). Wszyscy w firmie otwierają usta ze zdziwienia na jego pomysły i patrzą z podziwem, jak się gimnastykuje. I w ogóle nie potrzebuje rozgrzewki!

SEOwiec ma pod sobą copywriterki – cały zespół copywriterek, bo jedna to za mało

Czy to przypadek, że w zespole pozycjonera przeważają kobiety? Nie sądzę! A najciekawsze jest to, że pozycjoner jest jedynym mężczyzną, którego słuchają i chętnie z nim współpracują. Reszta firmy już od samego początku węszyła romans między nimi, co akurat nie jest dziwne. Coś tam sobie szepczą, rozmawiają dziwnymi frazami, używają własnego contentu, który dla wielu jest z grubsza niezrozumiały, a na koniec ze sobą linkują! Takie rzeczy w firmie? Takie i wiele innych, aby to całe pozycjonowanie przyniosło efekty.

Kobiety zrobią dla niego wszystko! Wystarczy, że powie słowo… kluczowe

Wyobraźmy sobie zimny, szary dzień, za oknem zawieja śnieżna, hektolitry kawy w dziale trzymają copywriterki przy życiu. Otulone swoimi ciepłymi swetrami ponuro stukają w klawiatury, aż w końcu zjawia się on i przemawia słowami… kluczowymi.

Atrakcje na wesele, kawa świeżo palona, fotolustro Rzeszów, odzież medyczna, opakowania, imprezy integracyjne w siodle, siatka leśna, żyłka spinningowa, imputacja, tuba box…. Czy ktoś coś z tego rozumie? Tylko one. Pozycjoner i copywriterki rozumieją się niemal bez słów. Na takie hasła niejedna kobieta odesłałaby SEOwca z kwitkiem, ale nie one! Rozgrzane do czerwoności, zrzucają swoje grube ubrania, prostują się w fotelach, patrzą pożądliwie na klawiaturę i zaczynają… pisać! A pozycje jak szalone zmieniają się po myśli SEOwca.

PS: Kilka słów na koniec o tym całym SEO

Każda strona www potrzebuje skutecznych działań SEO, aby stała się atrakcyjna dla wyszukiwarki. Jednak nie jest wcale tak, że jak raz Google się w niej zakocha, to już na zawsze z nią zostanie. Jedynie systematyczne i działania pozwalają na utrzymanie wysokich pozycji. Wówczas klienci z łatwością znajdą Twoją stronę w sieci i skorzystają z oferty Twojej firmy.

Chętnie wypromujemy Twój biznes w internecie – nasz zespół tylko czeka, aby zająć się Twoją stroną, pozycjoner aż pali się do roboty, sprawdzając ją w rankingach, a copywriterki wyczekują nowych słów kluczowych, dopasowanych stricte do branży, w której działasz. Jeszcze inni pracownicy naszej firmy mogą natomiast przedstawić Ci atrakcyjne formy dofinansowania na promocję w sieci. Skontaktuj się z nami – porozmawiamy o szczegółach. Pokochasz nasze działania, dajemy słowo!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Psychologia kolorów w projektowaniu stron internetowych

    Kolory są wszędzie wokół nas. Codziennie wpływają na nasze decyzje, nastrój, a nawet na postrzeganie marek i produktów. Dla projektantów stron internetowych psychologia kolorów to potężne narzędzie, które pozwala kształtować emocje użytkowników i wpływać na ich zachowanie. W tym artykule przyjrzymy się bliżej temu, jak kolory działają na odbiorców oraz jak je świadomie wykorzystać, aby Twoja strona internetowa była skuteczna, estetyczna i angażująca.

    CZYTAJ DALEJ

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych to nie tylko etyczny obowiązek, ale również wyraz profesjonalizmu i otwartości na potrzeby wszystkich użytkowników. Dostępność cyfrowa nie tylko wspiera inkluzywność, ale także poprawia doświadczenia użytkowników (UX), zwiększa widoczność w wyszukiwarkach oraz buduje pozytywny wizerunek marki.