Media społecznościowe – najlepsza oferta w Rzeszowie

Media społecznościowe  – najlepsza oferta w Rzeszowie

Facebook, Instagram, LinkedIn – dzisiaj każdy wie, jak ogromną rolę odgrywają również dla marki. Cenisz media społecznościowe? Sprawdź najlepszą ofertę w Rzeszowie! Przekonaj się, jak wiele korzyści mogą Ci dać odpowiednio prowadzone profile w Social Mediach.

Media społecznościowe w Rzeszowie – garść statystyk

Jak podaje raport „Digital 2021”, na świecie jest obecnie ponad 4 miliardy użytkowników mediów społecznościowych. Liczba ta wzrosła o prawie 0,5 miliarda (czyli ponad 13%) w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Liczba użytkowników social mediów to obecnie ponad połowa całej światowej populacji, a to czyni je niezwykle wpływowymi, zarówno w wymiarze prywatnym, jak i biznesowym. W Polsce najpopularniejszy jest YouTube. Korzysta z niego 92% internautów. Kolejno znajdują się Facebook (89%) oraz Messenger (72%). Zaraz za nimi meldują się: Instagram – 55%, WhatsApp – 45% i Twitter – 35%.

Polacy średnio około 2 godziny dziennie pochylają się nad ekranem, scrollując media społecznościowe. Najczęściej przeglądamy je na smartfonach. Badania wskazują, że 75% z nas robi to, nawet stojąc w sklepowej kolejce. Najdłużej korzystamy z Facebooka oraz Instagrama, bo średnio ponad 50 minut dziennie. Portal YouTube jest także bardzo wysoko w wynikach, bo zajmuje nam średnio 40 minut naszego dnia.

Dlaczego warto publikować w social mediach?

Wśród zalet mediów społecznościowych w Rzeszowie i nie tylko możemy wymienić:

  • Publikowanie treści kiedy chcesz i za darmo;
  • Dowolność w prowadzeniu działań;
  • Budowanie tożsamości marki;
  • Promowanie produktów i usług;
  • Inicjowanie rozmów z klientami;
  • Obsługa klienta w własnym stylu;
  • Informowanie klientów o bieżących wydarzeniach;
  • Angażowanie klientów w działania marki;
  • Zbieranie opinii i uwag użytkowników;
  • Budowanie bazy lojalnych klientów;
  • Zwiększanie zasięgu firmy;
  • Odsyłanie odbiorców bezpośrednio na stronę internetową.

Media społecznościowe w Rzeszowie – jaką agencję wybrać?

Analizując ofertę Agencji social media w Rzeszowie sprawdź, która z nich zajmuje się mediami społecznościowymi w sposób kompleksowy i w zgodzie z najnowszymi standardami. Warto tutaj dowiedzieć się, czy agencja ma swój dział graficzny, programistów, copywriterów itd. Taka agencja będzie mogła prowadzić Twój profil od A do Z, profesjonalnie i z szybkim czasem realizacji. Mając wszystkie usługi w jednych rękach, unikniesz potrzeby delegowania dalszych zadań związanych z social mediami. To z kolei zaoszczędzi Twój czas i pieniądze.

Agencja Interaktywna w Rzeszowie – zaufaj firmie Testin

W ofercie naszej Agencji Interaktywnej Testin w Rzeszowie znajdziesz, obok tworzenia stron internetowych czy brandingu, także marketing internetowy. W tym zakresie działań mamy wpisaną obsługę profili w social mediach. LinkedIn, reklama na Facebooku, działania na Instagramie i na  innych platformach – nie mają dla nas tajemnic. Wciąż poszerzamy swoją wiedzę branżową. Ponieważ mamy własny dział copywritingu i social media, ściśle współpracujący z (także własnym) działem grafiki – możesz liczyć na merytoryczne i kompleksowe wsparcie Twoich działań w Internecie, również w mediach społecznościowych. Jeśli uważasz, że jest to dla Ciebie dogodne – od razu skontaktuj się z nami, a uszyjemy Twoje Social Media na miarę potrzeb Twojego klienta lub partnera. Działajmy razem!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Psychologia kolorów w projektowaniu stron internetowych

    Kolory są wszędzie wokół nas. Codziennie wpływają na nasze decyzje, nastrój, a nawet na postrzeganie marek i produktów. Dla projektantów stron internetowych psychologia kolorów to potężne narzędzie, które pozwala kształtować emocje użytkowników i wpływać na ich zachowanie. W tym artykule przyjrzymy się bliżej temu, jak kolory działają na odbiorców oraz jak je świadomie wykorzystać, aby Twoja strona internetowa była skuteczna, estetyczna i angażująca.

    CZYTAJ DALEJ

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych to nie tylko etyczny obowiązek, ale również wyraz profesjonalizmu i otwartości na potrzeby wszystkich użytkowników. Dostępność cyfrowa nie tylko wspiera inkluzywność, ale także poprawia doświadczenia użytkowników (UX), zwiększa widoczność w wyszukiwarkach oraz buduje pozytywny wizerunek marki.