Media społecznościowe – najlepsza oferta w Rzeszowie

Media społecznościowe  – najlepsza oferta w Rzeszowie

Facebook, Instagram, LinkedIn – dzisiaj każdy wie, jak ogromną rolę odgrywają również dla marki. Cenisz media społecznościowe? Sprawdź najlepszą ofertę w Rzeszowie! Przekonaj się, jak wiele korzyści mogą Ci dać odpowiednio prowadzone profile w Social Mediach.

Media społecznościowe w Rzeszowie – garść statystyk

Jak podaje raport „Digital 2021”, na świecie jest obecnie ponad 4 miliardy użytkowników mediów społecznościowych. Liczba ta wzrosła o prawie 0,5 miliarda (czyli ponad 13%) w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Liczba użytkowników social mediów to obecnie ponad połowa całej światowej populacji, a to czyni je niezwykle wpływowymi, zarówno w wymiarze prywatnym, jak i biznesowym. W Polsce najpopularniejszy jest YouTube. Korzysta z niego 92% internautów. Kolejno znajdują się Facebook (89%) oraz Messenger (72%). Zaraz za nimi meldują się: Instagram – 55%, WhatsApp – 45% i Twitter – 35%.

Polacy średnio około 2 godziny dziennie pochylają się nad ekranem, scrollując media społecznościowe. Najczęściej przeglądamy je na smartfonach. Badania wskazują, że 75% z nas robi to, nawet stojąc w sklepowej kolejce. Najdłużej korzystamy z Facebooka oraz Instagrama, bo średnio ponad 50 minut dziennie. Portal YouTube jest także bardzo wysoko w wynikach, bo zajmuje nam średnio 40 minut naszego dnia.

Dlaczego warto publikować w social mediach?

Wśród zalet mediów społecznościowych w Rzeszowie i nie tylko możemy wymienić:

  • Publikowanie treści kiedy chcesz i za darmo;
  • Dowolność w prowadzeniu działań;
  • Budowanie tożsamości marki;
  • Promowanie produktów i usług;
  • Inicjowanie rozmów z klientami;
  • Obsługa klienta w własnym stylu;
  • Informowanie klientów o bieżących wydarzeniach;
  • Angażowanie klientów w działania marki;
  • Zbieranie opinii i uwag użytkowników;
  • Budowanie bazy lojalnych klientów;
  • Zwiększanie zasięgu firmy;
  • Odsyłanie odbiorców bezpośrednio na stronę internetową.

Media społecznościowe w Rzeszowie – jaką agencję wybrać?

Analizując ofertę Agencji social media w Rzeszowie sprawdź, która z nich zajmuje się mediami społecznościowymi w sposób kompleksowy i w zgodzie z najnowszymi standardami. Warto tutaj dowiedzieć się, czy agencja ma swój dział graficzny, programistów, copywriterów itd. Taka agencja będzie mogła prowadzić Twój profil od A do Z, profesjonalnie i z szybkim czasem realizacji. Mając wszystkie usługi w jednych rękach, unikniesz potrzeby delegowania dalszych zadań związanych z social mediami. To z kolei zaoszczędzi Twój czas i pieniądze.

Agencja Interaktywna w Rzeszowie – zaufaj firmie Testin

W ofercie naszej Agencji Interaktywnej Testin w Rzeszowie znajdziesz, obok tworzenia stron internetowych czy brandingu, także marketing internetowy. W tym zakresie działań mamy wpisaną obsługę profili w social mediach. LinkedIn, reklama na Facebooku, działania na Instagramie i na  innych platformach – nie mają dla nas tajemnic. Wciąż poszerzamy swoją wiedzę branżową. Ponieważ mamy własny dział copywritingu i social media, ściśle współpracujący z (także własnym) działem grafiki – możesz liczyć na merytoryczne i kompleksowe wsparcie Twoich działań w Internecie, również w mediach społecznościowych. Jeśli uważasz, że jest to dla Ciebie dogodne – od razu skontaktuj się z nami, a uszyjemy Twoje Social Media na miarę potrzeb Twojego klienta lub partnera. Działajmy razem!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Czym jest WordPress? Kompleksowe wprowadzenie dla początkujących.

    Czy wiedziałeś, że prawie co druga strona internetowa oparta jest na CMS WordPress? System ten zdominował współczesny Internet. Korzystają z niego giganci tacy jak Microsoft, BBC, Disney czy Fundacja Obamy. Jeśli zastanawiasz się jak stworzyć swoją pierwszą stronę internetową, to WordPress jest doskonałym miejscem, aby rozpocząć tę przygodę. Bez względu na to czy Twoim celem stała się promocja działalności, tworzenie bloga, a może chciałbyś otworzyć sklep internetowy, ten […]

    CZYTAJ DALEJ

    Światowy Dzień Konsumenta – najczęstsze błędy sklepów internetowych, które naruszają prawa konsumentów

    15 marca obchodzimy Światowy Dzień Konsumenta – święto, które przypomina nam, że jako klienci mamy prawa, a firmy zobowiązane są do ich przestrzegania. W dobie e-commerce coraz więcej transakcji odbywa się online, co niestety sprzyja pewnym nadużyciom. Jakie błędy najczęściej popełniają sklepy internetowe, naruszając prawa konsumentów? 1. Brak jasnych informacji o sprzedawcy Zgodnie z polskim prawem i dyrektywami unijnymi każdy sklep internetowy powinien podawać […]