Facebook – zmiany, które mają wpływ na biznes
Facebook – zmiany, które mają wpływ na biznes
Facebook, będący aktualnie „potęgą” mediów społecznościowych wprowadza ciągle aktualizacje i dba o udoskonalenie serwisu i aplikacji. Uciekając przed konkurencją, stara się ją wyprzedzić, inwestując w najnowsze technologie oraz tworząc najciekawsze rozwiązania.
Video – promocja w social mediach
Różnego rodzaju filmiki to doskonałe narzędzie promocji. Ciekawe treści i innowacyjne oraz kreatywne przedstawienie produktu czy usługi, zachęca potencjalnych Klientów do zapoznania się z ofertą. Poza tym – co ważne – tworzenie przekazu w sposób bezpośredni dobrze wpływa na Klienta.
Reklama – podstawa wszelkiej promocji
Rozwój reklamy na Facebooku jest niezwykle dynamiczny. Aktualne obroty są ogromne, a wszystko wskazuje na to, że będą jeszcze większe. Tym samym rośnie skuteczność reklamy, poprzez optymalny dobór ilości. Precyzyjne targetowanie reklamy pozwala dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców, która z założenia byłaby zainteresowana produktem bądź usługą.
Czy Facebook to wyszukiwarka?
Wygląda na to, że poniekąd tak. Działa trochę na podobnej zasadzie jak Google. Poza tym nieustannie wzmacnia się pozycja Facebooka na urządzeniach mobilnych i także na nich, wyszukiwanie staje się coraz łatwiejsze.
Social media – zaangażowanie użytkowników Internetu
Facebook, o którym mowa, stawia coraz bardziej na interakcję z użytkownikami. Podobnie dzieje się w biznesie. Wprowadzenie przycisków CTA to jeden z kolejnych ciekawych nowych elementów Facebooka. Możemy zamówić już nie tylko pizzę, ale zachęcać do zakupu konkretnych produktów poprzez jedno kliknięcie itd.
Zwrot w kierunku biznesu
Podobnie jak na Instagramie, tak i na Facebooku, zwrot w kierunku biznesu. Ta platforma ma naprawdę duży potencjał, w tym także sprzedażowy. Dobrze zrobione zdjęcie, ciekawy filmik, trafiona reklama – to wszystko pobudza wyobraźnię Klientów.
Messenger – zmiany
Połączony z Facebookiem Messenger, także wprowadził ciekawe zmiany, które mają wpływ na biznes. Pojawił się nowy format reklamy, aktualnościach, który po kliknięciu otwiera konwersację w komunikatorze. Daje to ciekawe możliwości nawiązywania bezpośredniej interakcji pomiędzy odbiorcą a fanpage’m. Drugi z nowych formatów reklamy w Messengerze kierowany jest z kolei do obecnych klientów, którzy stale są zachęcani do sprawdzania nowych ofert i aktywizowani.
Nie sposób nie zauważyć, że Facebook, chyba największy portal społecznościowy, staje się doskonałym narzędziem promocji firmy oraz konkretnych marek.