Facebook – zmiany, które mają wpływ na biznes

Facebook – zmiany, które mają wpływ na biznes

Facebook – zmiany, które mają wpływ na biznes

Facebook, będący aktualnie „potęgą” mediów społecznościowych wprowadza ciągle aktualizacje i dba o udoskonalenie serwisu i aplikacji. Uciekając przed konkurencją, stara się ją wyprzedzić, inwestując w najnowsze technologie oraz tworząc najciekawsze rozwiązania.

Video – promocja w social mediach

Różnego rodzaju filmiki to doskonałe narzędzie promocji. Ciekawe treści i innowacyjne oraz kreatywne przedstawienie produktu czy usługi, zachęca potencjalnych Klientów do zapoznania się z ofertą. Poza tym – co ważne – tworzenie przekazu w sposób bezpośredni dobrze wpływa na Klienta.

Reklama – podstawa wszelkiej promocji

Rozwój reklamy na Facebooku jest niezwykle dynamiczny. Aktualne obroty są ogromne, a wszystko wskazuje na to, że będą jeszcze większe. Tym samym rośnie skuteczność reklamy, poprzez optymalny dobór ilości. Precyzyjne targetowanie reklamy pozwala dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców, która z założenia byłaby zainteresowana produktem bądź usługą.

Czy Facebook to wyszukiwarka?

Wygląda na to, że poniekąd tak. Działa trochę na podobnej zasadzie jak Google. Poza tym nieustannie wzmacnia się pozycja Facebooka na urządzeniach mobilnych i także na nich, wyszukiwanie staje się coraz łatwiejsze.

Social media – zaangażowanie użytkowników Internetu

Facebook, o którym mowa, stawia coraz bardziej na interakcję z użytkownikami. Podobnie dzieje się w biznesie. Wprowadzenie przycisków CTA to jeden z kolejnych ciekawych nowych elementów Facebooka. Możemy zamówić już nie tylko pizzę, ale zachęcać do zakupu konkretnych produktów poprzez jedno kliknięcie itd.

Zwrot w kierunku biznesu

Podobnie jak na Instagramie, tak i na Facebooku, zwrot w kierunku biznesu. Ta platforma ma naprawdę duży potencjał, w tym także sprzedażowy. Dobrze zrobione zdjęcie, ciekawy filmik, trafiona reklama – to wszystko pobudza wyobraźnię Klientów.

Messenger – zmiany

Połączony z Facebookiem Messenger, także wprowadził ciekawe zmiany, które mają wpływ na biznes. Pojawił się nowy format reklamy, aktualnościach, który po kliknięciu otwiera konwersację w komunikatorze. Daje to ciekawe możliwości nawiązywania bezpośredniej interakcji pomiędzy odbiorcą a fanpage’m. Drugi z nowych formatów reklamy w Messengerze kierowany jest z kolei do obecnych klientów, którzy stale są zachęcani do sprawdzania nowych ofert i aktywizowani.

Nie sposób nie zauważyć, że Facebook, chyba największy portal społecznościowy, staje się doskonałym narzędziem promocji firmy oraz konkretnych marek.

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Najważniejsze trendy w projektowaniu stron internetowych w 2024 roku

    Czy zastanawiałeś się, jak będzie wyglądać przyszłość projektowania stron internetowych? Rok 2024 przynosi ze sobą świeże spojrzenie na web design, koncentrując się na użytkowniku, jego doświadczeniach i potrzebach. Jeśli chcesz, aby Twoja strona internetowa wyróżniała się w tłumie i przyciągała nowych klientów, koniecznie zapoznaj się z najnowszymi trendami, które przygotowaliśmy specjalnie dla Ciebie.