Aktualizacja strony internetowej – kiedy jest potrzebna?

Aktualizacja strony internetowej – kiedy jest potrzebna?

Posiadając nawet najbardziej nowoczesną stronę internetową, nie możemy osiąść na laurach – nasza witryna nie może pozostać taka sama przez lata! Musimy pamiętać, że strona www jest wizytówką firmy w Internecie, dlatego powinna się stale rozwijać i być na bieżąco z obowiązującymi trendami. Dlatego co jakiś czas warto przeprowadzić jej aktualizację.

Strona internetowa – dlaczego jej rewitalizacja  jest tak istotna?

Strona wykonana kilka czy kilkanaście lat temu niekoniecznie musi odpowiadać dzisiejszym standardom. Obecnie użytkownicy Internetu stali się niezwykle wymagający. Żyjąc w pośpiechu, chcą znaleźć niezbędne informacje szybko i bezproblemowo. Dlatego, to co mamy najważniejszego do zaoferowania, powinno być widoczne i dostępne na „pierwszy rzut oka”. Ponadto informacje te muszą być aktualne! Aktualizowanie treści jest jasnym komunikatem dla odwiedzających, że firma funkcjonuje, rozwija się i poszerza swoją ofertę. Tylko wtedy zachęcimy użytkowników do ponownych odwiedzin i skorzystania z naszych propozycji.

Funkcjonalność strony musi iść w parze z jej wyglądem

Jeśli witryna internetowa będzie zbyt długo się ładować lub będzie mało czytelna i trudna w nawigacji, użytkownik szybko ją opuści i raczej do niej już nie powróci. Z tego powodu aktualizacja powinna mieć na uwadze dostosowanie strony www do potrzeb i wymagań internautów. Warto stronę regularnie poszerzać o kolejne sekcje, np. formularz kontaktowy, wyszukiwarkę produktów czy inną wersję językową ( jeśli oferta nie jest skierowana tylko do klientów z Polski). Nasza strona internetowa powinna także wyróżniać się prostą, przejrzystą grafiką, która jest przyjazna dla odbiorców. Skomplikowane wzory i formy wprowadzają niepotrzebny chaos i zniechęcają do korzystania z jej stron.

Rozwój technologii generatorem konieczności modyfikacji strony internetowej

Spora część internautów korzysta obecnie z urządzeń mobilnych, responsywność witryn  jest więc dziś cechą niezbędną. Należy zatem zadbać o to, aby nasza strona www otwierała się poprawnie również na smartfonie lub tablecie. Tutaj należy położyć nacisk na instalację aktualnych i niezbędnych  wtyczek, a także przemyśleć w niektórych przypadkach wymianę silnika naszej witryny. Bowiem to one dbają o bezpieczeństwo strony internetowej oraz komfort dla jej użytkowników.

Stałe unowocześnianie strony to konieczność!

Jeśli chcemy, aby  nasza firma była postrzegana jako profesjonalna, nowoczesna i godna zaufania, musimy regularnie przeprowadzać aktualizację strony internetowej. Dzięki zabiegom optymalizacji zwiększamy funkcjonalność witryny,  a co za tym idzie – wzrasta ruch na stronie oraz zainteresowanie ofertą wśród internautów. Musimy pamiętać, że dobra strona internetowa Rzeszów to taka, która żyje, ewoluuje i zmienia się wraz ze zmieniającymi się oczekiwaniami klientów.

Postaw na współpracę ze specjalistami!

Jeśli zależy Ci na wypromowaniu własnego biznesu w Internecie, nie zadowalaj się półśrodkami! Nadążanie za trendami powierz profesjonalistom, którzy zdiagnozują  i wprowadzą konieczne zmiany w Twojej witrynie. Współpraca z naszymi specjalistami gwarantuje Ci jej profesjonalną rewitalizację. Skontaktuj się z nami już dziś! Zapraszamy!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Światowy Dzień Konsumenta – najczęstsze błędy sklepów internetowych, które naruszają prawa konsumentów

    15 marca obchodzimy Światowy Dzień Konsumenta – święto, które przypomina nam, że jako klienci mamy prawa, a firmy zobowiązane są do ich przestrzegania. W dobie e-commerce coraz więcej transakcji odbywa się online, co niestety sprzyja pewnym nadużyciom. Jakie błędy najczęściej popełniają sklepy internetowe, naruszając prawa konsumentów? 1. Brak jasnych informacji o sprzedawcy Zgodnie z polskim prawem i dyrektywami unijnymi każdy sklep internetowy powinien podawać […]

    CZYTAJ DALEJ

    Dzień Kobiet w biznesie – jak skutecznie przyciągnąć i zaangażować klientki?

    Dzień Kobiet to znacznie więcej niż tylko kwiaty i czekoladki. To moment, w którym marki mogą nawiązać głębszą więź z klientkami, podkreślając ich siłę, aspiracje i wyjątkowość. Ale czy standardowy rabat wystarczy, aby wyróżnić się w tym dniu? Zdecydowanie nie! Kluczem do sukcesu jest emocjonalne zaangażowanie i oferowanie czegoś więcej niż tylko promocji.  Nie sprzedawaj – twórz wyjątkowe doświadczenia Tradycyjne podejście do Dnia Kobiet opiera się na rabatach i promocjach, ale czy to naprawdę buduje relacje? […]