Szkolenia social media, czyli w jaki sposób zadbać o własny biznes

Szkolenia social media, czyli w jaki sposób zadbać o własny biznes

Szkolenia social media – czyli co?

Media społecznościowe są na ten moment jednymi z najlepszych nośników treści marketingowych – stosunkowo niewielkim kosztem dotrzeć można do szerokiego spectrum odbiorców. Oczywiście, warto jednak mieć przygotowany odpowiedni, poparty doświadczeniem warsztat. Dlatego też szkolenia social media są coraz popularniejsze. Polegają one na wytrenowaniu naszych pracowników w prosty sposób. Po szkoleniu będą potrafili efektywnie wykorzystać potencjał drzemiący w najpopularniejszych platformach – Facebooku, LinkedIn lub Instagramie. W jaki sposób ich do tego przygotować?

Alternatywy dla szkoleń?

Żeby zamieszczać ciekawe, angażujące wpisy poznać musimy kilka głównych technik, które dość intensywnie różnią się od siebie na poszczególnych platformach. Łatwo przedstawić to na przykładzie Facebooka, który jest na ten moment najbardziej rozprzestrzenioną platformą na świecie, która skupia w sobie ponad połowę populacji ludzkości. Dlatego jest też częstym wyborem przedsiębiorców lub ludzi kultury, którzy chcą rozreklamować się w mediach społecznościowych. Jest stosunkowo prosty w obsłudze, a mimo to stanowi potężne narzędzie marketingowe i pozwala na wyświetlanie reklam ustalonej grupie odbiorców. Facebook powinien zaangażować klienta i pokazać mu ludzką twarz firmy. Oczywiście, możemy zlecić zadanie profesjonalnej agencji, jednak coraz częściej popularniejsze stają się szkolenia social media, które umożliwiają „zaprzyjaźnienie się” z Facebookiem naszych pracowników. Jest to niezwykle efektywne, gdyż odpowiednio zaplanowane działania marketingowe szybko przynoszą dobre efekty.
Nieco innym medium jest portal dla profesjonalistów – LinkedIn. Warto umieszczać na nim odpowiednio skonstruowane, rozbudowane treści eksperckie, które umożliwiają jeszcze lepsze budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa, co procentuje w przyszłości. Portal oferuje możliwość prowadzenia profilu prywatnego, jak i firmowego.

Profesjonalne profile firmowe powinny być prowadzone rzetelnie i regularnie. Zaufaj profesjonalistom!

Szkolenia social media – kilka przydatnych porad

Szkolenia social media umożliwiają efektywne zagospodarowanie potencjałem ludzkim i są niczym innym, jak przemyślanym opracowywaniem doraźnej i długofalowej strategii marketingowej. Dobre szkolenie powinno przygotowane zostać w oparciu o konkretnego klienta i jego potrzeby – inaczej prowadzi się profile firmowe ogromnych firm, inaczej banku, a jeszcze inaczej popularnej knajpy. Czasem jednak warto pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa i bardziej luźne podejście do odbiorców, którzy – bez wątpienia – coś takiego prędko dostrzegą.

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Światowy Dzień Konsumenta – najczęstsze błędy sklepów internetowych, które naruszają prawa konsumentów

    15 marca obchodzimy Światowy Dzień Konsumenta – święto, które przypomina nam, że jako klienci mamy prawa, a firmy zobowiązane są do ich przestrzegania. W dobie e-commerce coraz więcej transakcji odbywa się online, co niestety sprzyja pewnym nadużyciom. Jakie błędy najczęściej popełniają sklepy internetowe, naruszając prawa konsumentów? 1. Brak jasnych informacji o sprzedawcy Zgodnie z polskim prawem i dyrektywami unijnymi każdy sklep internetowy powinien podawać […]

    CZYTAJ DALEJ

    Dzień Kobiet w biznesie – jak skutecznie przyciągnąć i zaangażować klientki?

    Dzień Kobiet to znacznie więcej niż tylko kwiaty i czekoladki. To moment, w którym marki mogą nawiązać głębszą więź z klientkami, podkreślając ich siłę, aspiracje i wyjątkowość. Ale czy standardowy rabat wystarczy, aby wyróżnić się w tym dniu? Zdecydowanie nie! Kluczem do sukcesu jest emocjonalne zaangażowanie i oferowanie czegoś więcej niż tylko promocji.  Nie sprzedawaj – twórz wyjątkowe doświadczenia Tradycyjne podejście do Dnia Kobiet opiera się na rabatach i promocjach, ale czy to naprawdę buduje relacje? […]