Strony internetowe – jak zwiększać swoje zyski przez sieć?
Strony internetowe rozwiązaniem na marazm w biznesie?
Strony internetowe cieszą się sporą popularnością, która, co istotne, nie jest odnotowywana tylko w stolicy, ale i na terytorium całego kraju. Wielu przedsiębiorców inwestuje z tego względu potężne nakłady finansowe na reklamę online, która oczywiście wiąże się z odpowiednią eksploatacją strony WWW. Aby ta jednak zachęcała klientów do interakcji z naszym przedsiębiorstwem pamiętać musimy o kilku podstawowych zasadach. Po pierwsze – pamiętaj o tym, że strony internetowe przystosowane mają być do potrzeb nie Twoich, ale klienta. Czasy sztuki dla sztuki odchodzą powoli w zapomnienie. Teraz warto stawiać przede wszystkim na funkcjonalność oraz intuicyjność. Na co jednak jeszcze powinniśmy zwrócić uwagę?
Co zrobić, by strony internetowe zaczęły przynosić zyski?
Oprócz podstawowej kwestii tyczącej się intuicyjności (zarówno dla administratora, jak i przede wszystkim dla odbiorcy, czyli potencjalnego klienta) warto postawić na odpowiednie przystosowanie wizualne. Wiadomo, że często kupujemy wzrokiem, dlatego warto przedstawić swoją ofertę produktową możliwie najefektowniej i zatrudnić fotografa, który zajmie się obróbką graficzną i świetną ekspozycją tych elementów, które stanowić będą o sile strony. Duże zdjęcia przyciągną uwagę klienta, zaś chwytliwe nagłówki jeszcze przez chwilę ją z pewnością utrzymają.
Pozostając w konwencji minimalistycznej warto skupić się jednak również i… na tekstach. Często teraz są one deprecjonowane i uznawane – przynajmniej przez niektórych – za absolutnie nieużyteczne, gdyż i tak „nikt tego nie czyta”. Może tak, może nie, nie podejmujemy się odpowiedzi na pytanie, jednak skoro czytasz ten tekst, istnieje spore prawdopodobieństwo, że przeczytasz przynamniej część opisu, który oferują strony internetowe. Jednak nie chodzi tylko o ich aspekt marketingowy, a również i o SEO, która umożliwi zwiększenie zasięgu oferty.
Jak zwiększyć wyniki wyszukiwania?
Strony internetowe powinny mieć zoptymalizowane teksty, które zwiększą częstotliwość pojawiania się w wynikach wyszukiwania Google. Warto stworzyć teksty, które mają min. 300 słów i przeplata się w nich – w odpowiednim zagęszczeniu – fraza kluczowa. Może być ustawiona terytorialnie, jak np. strony internetowe lub sklepy internetowe. Oczywiście, pozycjonować możemy się nie tylko w ten sposób, ale i na całą Polskę, Europę i świat.