Strony internetowe najlepszą formą reklamy w sieci?

Strony internetowe najlepszą formą reklamy w sieci?

Czym są strony internetowe i w jaki sposób mogą wypromować Twój biznes?

Strony internetowe, czy też strony WWW są naszym miejscem w sieci przyporządkowanym do odpowiedniej, wykupionej wcześniej domeny. Rola, którą powoli odgrywać zaczynają w biznesie jest wręcz nie do przecenienia – pamiętać należy zwłaszcza o tym, iż korzystają z nich zarówno firmy małe, jak i duże, wobec tego samo rozwiązanie zdaje się być optymalne dla wszystkich. Warto zastanowić się za to nad tym, w jaki sposób do maksimum wykorzystać rysujący się przed nami potencjał i sprawić, by strony internetowe były jednym z głównych elementów marketingowych – tym, który tani kosztem zwielokrotni nasze zyski i usprawni kontakt klienta z nami. Żeby to wszystko osiągnąć odpowiedzieć musimy sobie na kilka istotnych pytań. Po pierwsze – do kogo trafić powinna nasza oferta?

Ustalanie odpowiedniego typu klienta

Bez dobrego poznania własnego biznesu ciężko może być odnieść sukces. Większość przedsiębiorstw skupia się bowiem na określonej niszy rynkowej i prowadzi np. handel detaliczny, biuro podróży lub produkcję parasoli. To wszystko sprawia, iż jedni z naszych klientów w określonym momencie mogą być bardziej, inni mniej zainteresowani naszą ofertą. Handel detaliczny powodzeniem cieszyć się będzie bowiem cały rok, zaś sprzedaż choinek lub ozdób na nią – już nie. Dlatego trzeba dostosować porę i typ klienta, do którego chcemy dotrzeć. Strony internetowe są treścią statyczną, do której przekierowywać mogą nasze reklamy umieszczane na innych stronach – chociażby banery reklamowe.

Strony internetowe i ich wygląd – postaw na minimalizm!

Przygotowane przez nas, albo przez agencję interaktywną, strony internetowe powinny być przede wszystkim intuicyjne. Ich obsługa nie powinna sprawić nikomu najmniejszego problemu, gdyż w innym wypadku odnotujemy znacznie mniejszy ruch na stronie, niż pierwotnie planowaliśmy. Dlatego warto utrzymać stronę w tonacji minimalistycznej, z logicznym, jasnym układem. Oczywiście, wśród zakładek musi znaleźć się opcja „o nas”, w której zaprezentujemy swoje przedsiębiorstwo i jego historię, oraz zapoznamy szersze grono odbiorców z naszymi pracownikami. Dobrym pomysłem jest przedstawienie swoich realizacji, które jeszcze efektywniej zachęcą klientów do współpracy z nami, oraz formularza kontaktowego, który umożliwi błyskawiczny kontakt. Świetnie sprawdza się również odpowiednia wtyczka na WordPressa, CallPage, która pozwalala na błyskawiczne zamówienie kontaktu telefonicznego w 28 sekund.

Strony internetowe mają potencjał? Nie czekaj, skontaktuj się z nami i sprawdź, dlaczego jesteśmy najlepsi!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Czym jest WordPress? Kompleksowe wprowadzenie dla początkujących.

    Czy wiedziałeś, że prawie co druga strona internetowa oparta jest na CMS WordPress? System ten zdominował współczesny Internet. Korzystają z niego giganci tacy jak Microsoft, BBC, Disney czy Fundacja Obamy. Jeśli zastanawiasz się jak stworzyć swoją pierwszą stronę internetową, to WordPress jest doskonałym miejscem, aby rozpocząć tę przygodę. Bez względu na to czy Twoim celem stała się promocja działalności, tworzenie bloga, a może chciałbyś otworzyć sklep internetowy, ten […]

    CZYTAJ DALEJ

    Światowy Dzień Konsumenta – najczęstsze błędy sklepów internetowych, które naruszają prawa konsumentów

    15 marca obchodzimy Światowy Dzień Konsumenta – święto, które przypomina nam, że jako klienci mamy prawa, a firmy zobowiązane są do ich przestrzegania. W dobie e-commerce coraz więcej transakcji odbywa się online, co niestety sprzyja pewnym nadużyciom. Jakie błędy najczęściej popełniają sklepy internetowe, naruszając prawa konsumentów? 1. Brak jasnych informacji o sprzedawcy Zgodnie z polskim prawem i dyrektywami unijnymi każdy sklep internetowy powinien podawać […]