Strony internetowe jako element strategii firmy

Strony internetowe jako element strategii firmy

Strony internetowe jako wsparcie dla działań marketingowych?

Gałąź marketingu internetowego stale się rozrasta, anektując coraz to nowe formy i przystosowuje je do nowych form komunikacji. Jedną z nich, niesamowicie popularną, są strony internetowe, które posiada właściwie każde szanujące się przedsiębiorstwo. Są opcją relatywnie tanią, którą wykonujemy raz na jakiś czas (pamiętać przecież należy również o systematycznym odświeżaniu witryn) a które przynieść mogą nam wymierne profity – oczywiście pod warunkiem, że wiemy w jaki sposób powinny być zaprojektowane. Kiepski design może bowiem (niestety) zniechęcić użytkowników Internetu do nawiązywania z nami relacji biznesowych, co niekorzystnie odbije się na naszych przychodach. W jaki zatem sposób tworzyć nowoczesne, responsywne strony internetowe, które spodobają się zarówno nam, jak i naszym klientom?

Jak powinny przygotowane zostać strony internetowe?

Żeby strony internetowe mogły z powodzeniem „realizować” swoje główne założenia – czyli kwestie marketingowe – niezbędne jest ich odpowiednie przygotowanie. Postawić powinniśmy zwłaszcza na łatwą i przejrzystą nawigację po naszej stronie internetowej, dzięki której każdy z użytkowników prędko znajdzie to, czego szuka. Przyjmuje się, że tworząc stronę lub zlecając jej stworzenie podmiotowi zewnętrznemu (czyli np. takiej agencji interaktywnej, jak my), kierować powinniśmy się doskonale znaną zasadą „3 kliknięć”. Mówi ona o tym, że właśnie 3 kliknięcia powinny wystarczyć do tego, by każdy znalazł to, czego poszukiwał w sieci. Prostota i minimalizm to jedno, pamiętać jednak musimy również o marketingowych elementach oferowanych przez strony internetowe, które mogą umożliwić nam również… Bezpośrednią sprzedaż produktów lub usług. Mowa tu oczywiście o profesjonalnych platformach zakupowych, czyli o sklepach internetowych. Moduły te umożliwiają zamówienie naszych produktów przez sieć, dzięki czemu klient może dokonać wyboru siedząc wygodnie przed komputerem. Sklepy internetowe są świetnym rozwiązaniem dla wielu firm i można prognozować, iż za kilka lat ich udział w rynku będzie jeszcze większy, niż do tej pory.

 

Komu zlecić stronę?

Wykonanie strony nie jest takie proste, jak się wydaje. Nawet, jeśli skorzystamy z intuicyjnego WordPressa może przed nami stanąć kilka trudności, dlatego warto zaufać profesjonalistom. Przyjrzyjmy się chociażby naszym realizacjom, które dostępne są tutaj. Stawiamy na innowacyjność, minimalizm i responsywność, dlatego nasze projekty stron internetowych cieszą się uznaniem.

Nieszablonowe kreacje graficzne i ich wydruk online mogą stanowić potężne narzędzie marketingowe. Nie czekaj i skontaktuj się z nami już teraz!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Psychologia kolorów w projektowaniu stron internetowych

    Kolory są wszędzie wokół nas. Codziennie wpływają na nasze decyzje, nastrój, a nawet na postrzeganie marek i produktów. Dla projektantów stron internetowych psychologia kolorów to potężne narzędzie, które pozwala kształtować emocje użytkowników i wpływać na ich zachowanie. W tym artykule przyjrzymy się bliżej temu, jak kolory działają na odbiorców oraz jak je świadomie wykorzystać, aby Twoja strona internetowa była skuteczna, estetyczna i angażująca.

    CZYTAJ DALEJ

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych to nie tylko etyczny obowiązek, ale również wyraz profesjonalizmu i otwartości na potrzeby wszystkich użytkowników. Dostępność cyfrowa nie tylko wspiera inkluzywność, ale także poprawia doświadczenia użytkowników (UX), zwiększa widoczność w wyszukiwarkach oraz buduje pozytywny wizerunek marki.