Strony internetowe jako element strategii firmy

Strony internetowe jako element strategii firmy

Strony internetowe jako wsparcie dla działań marketingowych?

Gałąź marketingu internetowego stale się rozrasta, anektując coraz to nowe formy i przystosowuje je do nowych form komunikacji. Jedną z nich, niesamowicie popularną, są strony internetowe, które posiada właściwie każde szanujące się przedsiębiorstwo. Są opcją relatywnie tanią, którą wykonujemy raz na jakiś czas (pamiętać przecież należy również o systematycznym odświeżaniu witryn) a które przynieść mogą nam wymierne profity – oczywiście pod warunkiem, że wiemy w jaki sposób powinny być zaprojektowane. Kiepski design może bowiem (niestety) zniechęcić użytkowników Internetu do nawiązywania z nami relacji biznesowych, co niekorzystnie odbije się na naszych przychodach. W jaki zatem sposób tworzyć nowoczesne, responsywne strony internetowe, które spodobają się zarówno nam, jak i naszym klientom?

Jak powinny przygotowane zostać strony internetowe?

Żeby strony internetowe mogły z powodzeniem „realizować” swoje główne założenia – czyli kwestie marketingowe – niezbędne jest ich odpowiednie przygotowanie. Postawić powinniśmy zwłaszcza na łatwą i przejrzystą nawigację po naszej stronie internetowej, dzięki której każdy z użytkowników prędko znajdzie to, czego szuka. Przyjmuje się, że tworząc stronę lub zlecając jej stworzenie podmiotowi zewnętrznemu (czyli np. takiej agencji interaktywnej, jak my), kierować powinniśmy się doskonale znaną zasadą „3 kliknięć”. Mówi ona o tym, że właśnie 3 kliknięcia powinny wystarczyć do tego, by każdy znalazł to, czego poszukiwał w sieci. Prostota i minimalizm to jedno, pamiętać jednak musimy również o marketingowych elementach oferowanych przez strony internetowe, które mogą umożliwić nam również… Bezpośrednią sprzedaż produktów lub usług. Mowa tu oczywiście o profesjonalnych platformach zakupowych, czyli o sklepach internetowych. Moduły te umożliwiają zamówienie naszych produktów przez sieć, dzięki czemu klient może dokonać wyboru siedząc wygodnie przed komputerem. Sklepy internetowe są świetnym rozwiązaniem dla wielu firm i można prognozować, iż za kilka lat ich udział w rynku będzie jeszcze większy, niż do tej pory.

 

Komu zlecić stronę?

Wykonanie strony nie jest takie proste, jak się wydaje. Nawet, jeśli skorzystamy z intuicyjnego WordPressa może przed nami stanąć kilka trudności, dlatego warto zaufać profesjonalistom. Przyjrzyjmy się chociażby naszym realizacjom, które dostępne są tutaj. Stawiamy na innowacyjność, minimalizm i responsywność, dlatego nasze projekty stron internetowych cieszą się uznaniem.

Nieszablonowe kreacje graficzne i ich wydruk online mogą stanowić potężne narzędzie marketingowe. Nie czekaj i skontaktuj się z nami już teraz!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Strona z misją. Jak pokazać duszę fundacji lub organizacji NGO w Internecie?

    Za każdą organizacją społeczną stoi potrzeba zmiany. Czasem zaczyna się od jednej osoby, jednej rozmowy, jednego niegodzenia się na obojętność. Te działania są często ciche i niedoceniane, ale budują świat, w którym jest więcej sprawiedliwości, wsparcia, szans. Ale nawet najpiękniejsza misja nie zaistnieje w świadomości innych, jeśli nie zostanie opowiedziana. Dziś pierwsze kroki wielu darczyńców, wolontariuszy i sojuszników zaczynają się od strony organizacji NGO w Internecie. Tu trafiają na Waszą stronę i właśnie ona […]

    CZYTAJ DALEJ

    Wizerunek godny białego fartucha – jak zaprojektować stronę dla gabinetu lekarskiego?

    W dzisiejszych czasach pierwsze wrażenie pacjent często wyrabia sobie nie w poczekalni, ale online, przeglądając stronę internetową gabinetu. W dobie cyfrowej konkurencji, profesjonalna i dobrze zaprojektowana witryna to nie luksus, lecz konieczność. Jak więc zaprojektować stronę dla gabinetu lekarskiego, która wzbudzi zaufanie i ułatwi pacjentom kontakt z lekarzem? Zaufanie i profesjonalizm – fundamenty projektu strony gabinetu lekarskiego Wizualna spójność, czystość layoutu i odpowiednia kolorystyka mają kluczowe znaczenie. Kolory kojarzące się […]