Strony internetowe – intuicyjność i nowoczesność!

Strony internetowe a moduły zarządzania treścią
Rola, którą we współczesnym marketingu odgrywają strony internetowe jest spora. Część naszego życia dość łatwo przeniesiona została do wirtualnej rzeczywistości – dlatego zwykle przed zakupem szukamy opinii o firmie, produkcie lub usłudze i jeśli te okazują się pochlebne – zwykle z nich korzystamy. Zdecydowanie łatwiej jest bowiem wyszukać informacje chociażby, dzięki tym dostępnym w Google, niż iść do każdego z osobna sklepu i wtedy decydować. Na ten moment niemal wszystko mamy na wyciągnięcie ręki. O tej, jakże intrygującej, perspektywie konsumenta pamiętać muszą również ci, którzy zajmują się sprzedażą i marketingiem. Świetne, responsywne strony internetowe, na których doskonała treść przeplata się z piękną grafiką może zintensyfikować nasze działania, jednak sama z siebie raczej nie sprzedaje. Chyba, że będzie sklepem lub… Zostanie odpowiednio przystosowana. Ważna wobec tego zdaje się elastyczność, modyfikacja oferty oraz treści. W tym zaś niezastąpiony zdaje się WordPress.
Czym są moduły zarządzania treścią?
CMS’y służą do kreacji stron prostych, jak i tych zdecydowanie bardziej rozbudowanych – również i platformy płatnicze mogą zostać stworzone dzięki wykorzystaniu CMS’a. Na karb ich popularności składa się kilka elementów, wśród których konsumenci cenią głównie intuicyjność. Modyfikacja treści lub dodanie kilku grafik jeszcze kilka lat temu mogło być problematyczne – na ten moment CMS’y i WordPress skutecznie rozwiązały ten problem. Do podmiany (lub stworzenia klonu) nie jest już potrzebna połowa działu IT – teraz czegoś takiego dokonać może sam administrator nawet wtedy, gdy nie jest zapoznany z tajnikami programowania. Dzięki temu strony internetowe stworzone przy udziale WordPressa cieszą się popularnością zarówno w firmach, jak i instytucjach, których zadaniem jest błyskawiczne dostarczanie nam informacji – m.in. dziennikach.
Widoczność w Google to podstawa
Strony stworzone w WordPressie mają również inną, niezwykle istotną z marketingowego punktu widzenia zaletę. Algorytmy Google czytają je nad wyraz pozytywnie, dzięki czemu efektywne pozycjonowanie nie będzie aż tak żmudne, jak w wypadku przestarzałych witryn. Stosunkowo łatwo również przysposobić stronę do tego, by automatycznie dopasowywała się do każdego urządzenia. Jest to plus zwłaszcza wtedy, gdy weźmiemy pod uwagę fakt, iż Google automatycznie obniża pozycję tych witryn, które źle wyświetlają się na smartfonach.