Strony internetowe – intuicyjność i nowoczesność!

Strony internetowe – intuicyjność i nowoczesność!

Strony internetowe a moduły zarządzania treścią

Rola, którą we współczesnym marketingu odgrywają strony internetowe jest spora. Część naszego życia dość łatwo przeniesiona została do wirtualnej rzeczywistości – dlatego zwykle przed zakupem szukamy opinii o firmie, produkcie lub usłudze i jeśli te okazują się pochlebne – zwykle z nich korzystamy. Zdecydowanie łatwiej jest bowiem wyszukać informacje chociażby, dzięki tym dostępnym w Google, niż iść do każdego z osobna sklepu i wtedy decydować. Na ten moment niemal wszystko mamy na wyciągnięcie ręki. O tej, jakże intrygującej, perspektywie konsumenta pamiętać muszą również ci, którzy zajmują się sprzedażą i marketingiem.  Świetne, responsywne strony internetowe, na których doskonała treść przeplata się z piękną grafiką może zintensyfikować nasze działania, jednak sama z siebie raczej nie sprzedaje. Chyba, że będzie sklepem lub… Zostanie odpowiednio przystosowana. Ważna wobec tego zdaje się elastyczność, modyfikacja oferty oraz treści. W tym zaś niezastąpiony zdaje się WordPress.

Czym są moduły zarządzania treścią?

CMS’y służą do kreacji stron prostych, jak i tych zdecydowanie bardziej rozbudowanych – również i  platformy płatnicze mogą zostać stworzone dzięki wykorzystaniu CMS’a. Na karb ich popularności składa się kilka elementów, wśród których konsumenci cenią głównie intuicyjność. Modyfikacja treści lub dodanie kilku grafik jeszcze kilka lat temu mogło być problematyczne – na ten moment CMS’y i WordPress skutecznie rozwiązały ten problem. Do podmiany (lub stworzenia klonu) nie jest już potrzebna połowa działu IT – teraz czegoś takiego dokonać może sam administrator nawet wtedy, gdy nie jest zapoznany z tajnikami programowania. Dzięki temu strony internetowe stworzone przy udziale WordPressa cieszą się popularnością zarówno w firmach, jak i instytucjach, których zadaniem jest błyskawiczne dostarczanie nam informacji – m.in. dziennikach.

Widoczność w Google to podstawa

Strony stworzone w WordPressie mają również inną, niezwykle istotną z marketingowego punktu widzenia zaletę. Algorytmy Google czytają je nad wyraz pozytywnie, dzięki czemu efektywne pozycjonowanie nie będzie aż tak żmudne, jak w wypadku przestarzałych witryn. Stosunkowo łatwo również przysposobić stronę do tego, by automatycznie dopasowywała się do każdego urządzenia. Jest to plus zwłaszcza wtedy, gdy weźmiemy pod uwagę fakt, iż Google automatycznie obniża pozycję tych witryn, które źle wyświetlają się na smartfonach.

Postaw na skuteczny marketing! I… 

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Strona z misją. Jak pokazać duszę fundacji lub organizacji NGO w Internecie?

    Za każdą organizacją społeczną stoi potrzeba zmiany. Czasem zaczyna się od jednej osoby, jednej rozmowy, jednego niegodzenia się na obojętność. Te działania są często ciche i niedoceniane, ale budują świat, w którym jest więcej sprawiedliwości, wsparcia, szans. Ale nawet najpiękniejsza misja nie zaistnieje w świadomości innych, jeśli nie zostanie opowiedziana. Dziś pierwsze kroki wielu darczyńców, wolontariuszy i sojuszników zaczynają się od strony organizacji NGO w Internecie. Tu trafiają na Waszą stronę i właśnie ona […]

    CZYTAJ DALEJ

    Wizerunek godny białego fartucha – jak zaprojektować stronę dla gabinetu lekarskiego?

    W dzisiejszych czasach pierwsze wrażenie pacjent często wyrabia sobie nie w poczekalni, ale online, przeglądając stronę internetową gabinetu. W dobie cyfrowej konkurencji, profesjonalna i dobrze zaprojektowana witryna to nie luksus, lecz konieczność. Jak więc zaprojektować stronę dla gabinetu lekarskiego, która wzbudzi zaufanie i ułatwi pacjentom kontakt z lekarzem? Zaufanie i profesjonalizm – fundamenty projektu strony gabinetu lekarskiego Wizualna spójność, czystość layoutu i odpowiednia kolorystyka mają kluczowe znaczenie. Kolory kojarzące się […]