Strona WWW wsparciem sprzedaży tradycyjnej
Sprzedaż tradycyjna bez wątpienia ma swój urok. Jednak podążając z duchem czasu, należy zadbać o pozycję firmy w Internecie, a także o jej wizerunek na stronie WWW. Gwarantuje to zwiększoną sprzedaż oraz świadczy o innowacyjności i otwartości danej firmy.
Jakie mamy możliwości?
Możliwości wsparcia sprzedaży stacjonarnej jest wiele. Tradycyjne sieci handlowe coraz mocniej ugruntowują swoją pozycję na rynku e-commerce. Jak podają dane, do 2020 roku handel internetowy ma gwarantować ponad 14,5 proc. przychodów sprzedaży globalnej. W przełożeniu na realne pieniądze gwarantuje to nam ponad 4 biliony dolarów.
Rozwój firmy Twoim priorytetem
Wielokanałowość sprzedaży nie jest już traktowana jako trend, a raczej konieczność. Jeżeli firma chce rozwijać się na konkurencyjnym rynku, musi wprowadzić tradycyjny asortyment do kanałów online – na stronę internetową.
Co wybiera klient?
Patrząc na realia polskiego rynku, obserwujemy wzrost zakupów online. Strona internetowa ułatwia wyszukiwanie produktu i składanie zamówienia. Wolimy poświęcić nasz czas na przeszukanie sklepów internetowych, niż osobiście odwiedzać poszczególne punkty sprzedaży. Jest to łatwe, wygodne i przejrzyste.
Strona WWW to podstawa
Rozwój kanału online staje się dla dużych i małych sklepów podstawowym elementem globalnej strategii sprzedaży. Wiele marek postanawia zerwać z wizerunkiem ogromnego sklepu, umiejscowionego często poza granicami miasta, na rzecz sprzedaży online.
Klient nasz pan
Internet jest dużą bazą na temat tego, co chcemy kupić. Sklep internetowy to ogromna wygoda i komfort. Co ważne – nie niesie to ze sobą żadnego ryzyka dla firmy, a jedynie stwarza większe możliwości sprzedaży. Otwarcie na potrzeby klientów gwarantuje, że zasięg oferty trwale się zwiększy.
Co widzę w Internecie, czego nie widzę w realnym świecie?
Dodatkową zaletą jest fakt, że w średnich i dużych miastach mieszkańcy nie znają wszystkich sklepów stacjonarnych. Sprzedaż online, własna strona WWW, pozwalają na zapoznanie się z szeroką gamą wyboru towarów i usług.
Głos w Internecie
Rozwinięty świat social mediów pozwala na to, by klienci dobrze sprawdzili produkt, którego potrzebują, a także wymienili się opiniami z innymi użytkownikami portali społecznościowych. Ambasadorzy danych marek chętnie udzielają się na forach internetowych oraz stronach konkretnych sklepów. Prezentuj tam własne opinie o produktach. Takie działania zwiększają zainteresowanie klientów i pozycję marki.