Strona WWW wsparciem sprzedaży tradycyjnej

Strona WWW wsparciem sprzedaży tradycyjnej
Sprzedaż tradycyjna bez wątpienia ma swój urok. Jednak podążając z duchem czasu, należy zadbać o pozycję firmy w Internecie, a także o jej wizerunek na stronie WWW. Gwarantuje to zwiększoną sprzedaż oraz świadczy o innowacyjności i otwartości danej firmy.

Jakie mamy możliwości?

Możliwości wsparcia sprzedaży stacjonarnej jest wiele. Tradycyjne sieci handlowe coraz mocniej ugruntowują swoją pozycję na rynku e-commerce. Jak podają dane, do 2020 roku handel internetowy ma gwarantować ponad 14,5 proc. przychodów sprzedaży globalnej. W przełożeniu na realne pieniądze gwarantuje to nam ponad 4 biliony dolarów.

Rozwój firmy Twoim priorytetem

Wielokanałowość sprzedaży nie jest już traktowana jako trend, a raczej konieczność. Jeżeli firma chce rozwijać się na konkurencyjnym rynku, musi wprowadzić tradycyjny asortyment do kanałów online – na stronę internetową.

Co wybiera klient?

Patrząc na realia polskiego rynku, obserwujemy wzrost zakupów online. Strona internetowa ułatwia wyszukiwanie produktu i składanie zamówienia. Wolimy poświęcić nasz czas na przeszukanie sklepów internetowych, niż osobiście odwiedzać poszczególne punkty sprzedaży. Jest to łatwe, wygodne i przejrzyste.

Strona WWW to podstawa

Rozwój kanału online staje się dla dużych i małych sklepów podstawowym elementem globalnej strategii sprzedaży. Wiele marek postanawia zerwać z wizerunkiem ogromnego sklepu, umiejscowionego często poza granicami miasta, na rzecz sprzedaży online.

Klient nasz pan

Internet jest dużą bazą na temat tego, co chcemy kupić. Sklep internetowy to ogromna wygoda i komfort. Co ważne – nie niesie to ze sobą żadnego ryzyka dla firmy, a jedynie stwarza większe możliwości sprzedaży. Otwarcie na potrzeby klientów gwarantuje, że zasięg oferty trwale się zwiększy.

Co widzę w Internecie, czego nie widzę w realnym świecie?

Dodatkową zaletą jest fakt, że w średnich i dużych miastach mieszkańcy nie znają wszystkich sklepów stacjonarnych. Sprzedaż online, własna strona WWW, pozwalają na zapoznanie się z szeroką gamą wyboru towarów i usług.

Głos w Internecie

Rozwinięty świat social mediów pozwala na to, by klienci dobrze sprawdzili produkt, którego potrzebują, a także wymienili się opiniami z innymi użytkownikami portali społecznościowych. Ambasadorzy danych marek chętnie udzielają się na forach internetowych oraz stronach konkretnych sklepów. Prezentuj tam własne opinie o produktach. Takie działania zwiększają zainteresowanie klientów i pozycję marki.

Wsparcie tradycyjnej sprzedaży stroną WWW, sklepem internetowym oraz w social mediach jest konieczne.
Jeśli chcemy utrzymać obecnych i pozyskać nowych klientów musimy zaistnieć online. Możliwości promocji mamy wiele – wystarczy tylko otworzyć się na potrzeby rynku globalnego.

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Dark Mode – Czy ciemny tryb wciąż jest w modzie?

    W świecie technologii, gdzie każda decyzja projektowa wpływa na komfort użytkowników, ciemny tryb (ang. dark mode) pozostaje gorącym tematem. Czy wciąż jest modny, czy może powoli traci na znaczeniu? Przyjrzyjmy się zaletom, wyzwaniom i perspektywom ciemnego trybu w projektowaniu stron WWW.

    CZYTAJ DALEJ

    Jak AI zmienia podejście do projektowania stron internetowych?

    Rozwój sztucznej inteligencji (AI) już teraz wpływa na wiele dziedzin naszego życia, a projektowanie stron internetowych nie jest wyjątkiem. Przyszłość tej branży zapowiada się niezwykle ekscytująco, zwłaszcza w kontekście narzędzi, które wykorzystują AI do tworzenia bardziej intuicyjnych, funkcjonalnych i estetycznych stron.