Jaka powinna być strona internetowa dla salonu kosmetycznego? Be beauty! - Agencja Interaktywna Testin - Rzeszów, Kraków

Jaka powinna być strona internetowa dla salonu kosmetycznego? Be beauty!

Jaka powinna być strona internetowa dla salonu kosmetycznego? Be beauty!

Strona internetowa dla salonu kosmetycznego powinna być tak samo beauty jak branża, w której prowadzona jest działalność. Ma zachęcać do skorzystania z jego usług i wyróżniać się pośród konkurencji, a wśród salonów kosmetycznych jest ona bardzo duża. Jak więc zbudować stronę www, aby użytkownicy znaleźli na niej wszelkie informacje potrzebne do skorzystania z oferty oraz z chęcią nawiązali z Tobą kontakt i zarezerwowali wizytę? Wiemy, jak taką stronę zrobić i z przyjemnością opisujemy jej elementy.

Wygląd ma znaczenie! Strony internetowej oczywiście

W branży kosmetycznej, wygląd strony internetowej ma ogromne znaczenie, ponieważ pierwsze wrażenie na temat jej designu kształtuje opinię na temat salonu czy gabinetu. Nowoczesną witrynę w branży beauty powinna wyróżniać nowoczesność, elegancja i przejrzystość.

Nie możemy dopuścić do tego, aby użytkownik pogubił się na stronie albo nie znalazł tego, czego szuka. A skoro już na nią wszedł, to jest zainteresowany konkretnymi zabiegami albo doradztwem na temat problemu natury estetycznej.

Co więcej, w większości na strony salonów kosmetycznych wchodzą kobiety. Zwracają one uwagę właśnie na kolorystykę i estetyczne rozplanowanie jej poszczególnych elementów. Wybrane dla witryny odcienie najlepiej więc, aby nawiązywały do logo, by stworzyć spójną całość.

Plan na upiększanie – przejrzysta oferta i cennik

Jak już wspomnieliśmy, oferta jest kluczową podstroną, której nie może zabraknąć na stronie internetowej dla salonu kosmetycznego. Przecież chcemy od razu wiedzieć, czy dany salon lub gabinet może dla nas wykonać konkretną usługę lub też jakie zabiegi proponuje na konkretne partie ciała.

Kolejnym elementem strony www dla salonu kosmetycznego jest cennik. Klienci często porównują ceny zabiegów z innymi gabinetami w okolicy. Chcą również wcześniej, zanim się skontaktują w celu umówienia wizyty, dowiedzieć się, ile może ich kosztować dana usługa.

A już w ogóle dużym powodzeniem cieszą się wszelkie promocje i rabaty, zniżki na pakiety zabiegów. Osobna zakładka dla nich albo wyskakujące okienko, na które użytkownik zwróci uwagę, na pewno przekona go do kontaktu.

Piękne pozycjonowanie? Tylko z blogiem na stronie www

W zasadzie dla każdej branży prowadzenie bloga firmowego jest uzasadnione. Jednak w branży beauty, jest on szczególnie potrzebny na stronie www. To właśnie na nim powinny się znajdować wszelkie informacje o konkretnych zabiegach, ich sposobie wykonywania, wykorzystywanym do tego sprzęcie, osobach pracujących w salonie czy też problemach natury estetycznej i ich rozwiązaniu.

Dzięki systematycznym wpisom nie tylko strona www pięknie poszybuje do góry w wynikach wyszukiwania, ale też salon zyska ekspercki wizerunek. Klienci chętniej zaufają temu gabinetowi, po którym wiedzą, czego mogą się spodziewać – poczują, że są w dobrych rękach.

Rezerwacja wizyt, by poczuć się beauty

Na wielu stronach www salonów kosmetycznych znajdują się już systemy rezerwacyjne. Dzięki nim, w prosty sposób, klienci mogą sami się umówić na wizytę w odpowiednim dla nich terminie.

Coraz popularniejsze, zwłaszcza z powodu pandemii, stają się konsultacje online. Użytkownicy mogą opisać swój problem lub też zapytać o najlepszy dla siebie zabieg, a kosmetolog odpowiada na ich pytania, rozwiewa wątpliwości i w ten sposób zdobywa klienta, który umawia się już w konkretnym celu na wizytę. W ten sposób nawet w domu można skorzystać z usług firmy działającej w branży beauty.

Odesłanie do social media – zabłyśnij w branży

Skoro prowadzisz salon kosmetyczny, powinieneś pokazywać swoją pracę w social mediach, a na stronie umieścić do nich odnośniki. Po pierwsze możesz w ten sposób zebrać grupę obserwujących, wśród której znajdują się potencjalni klienci lub Twoi dotychczasowi klienci mogą polubić profile i podzielić się pozytywną opinią, co jest dla Ciebie najlepszą reklamą.

Po drugie media społecznościowe pomogą w promowaniu firmy w sieci, możesz się pochwalić w nich efektami zabiegów, przedstawić pracowników salonu, opisać w czym się specjalizują.

To również dobre miejsce, aby na bieżąco informować o aktualnościach w gabinecie, nowych zabiegach, zakupionych preparatach. Wszystko to jest mile widziane przez użytkowników, którzy szukają dla siebie najlepszego miejsca do wykonania zabiegu.

Olśniewająca strona dla branży beauty? Nie ma problemu!

Jedną z naszych realizacji strony internetowej dla branży beauty jest strona dla salonu kosmetyczno-fryzjerskiego Cleopatra Beauty&Hair. Stronę wyróżnia minimalistyczny design, wzbogacony o zdjęcia wnętrz, dzięki którym użytkownik od razu może poczuć się jak w gabinecie. Kilka konkretnych zakładek oraz odnośniki do mediów społecznościowych, pozwalają szybko zapoznać się z ofertą. Na stronie www nie zabrakło również cennika, który można wygodnie przejrzeć.

Źródło: https://cleopatra.bytom.pl/

Jeśli więc szukasz agencji interaktywnej, która wykona dla Ciebie stronę, dostosowaną stricte do branży w jakiej działasz – polecamy się do współpracy. Zarówno dla salonów kosmetycznych, jak i innych firm wykonujemy strony internetowe dopasowane indywidualnie do ich potrzeb.

Zachęcamy do przeczytania innych artykułów na ten temat np.: jak powinna wyglądać strona www dla fotografa.

I oczywiście skontaktuj się z nami – doradzimy i podpowiemy najlepsze rozwiązania. Zrobimy Twoją stronę na bóstwo.

ZOBACZ TAKŻE