Social media czyli jak zaistnieć w sieci

Social media czyli jak zaistnieć w sieci

Social media – sposób na zaistnienie w sieci?

Swoją obecność w Internecie chce dziś zaznaczyć każdy – z tego względu ilość nakładów finansowych, które przeznaczane są na social media systematycznie rośnie i – co istotne – w perspektywie zmian reklamowych na Facebooku wydaje się, że nadal będzie progresywna. Koszt reklam powinien bowiem pójść w górę i jest to wiadome już od dłuższego czasu. Dlatego warto inwestować, ale inwestować mądrze. Napiszmy zatem kilka słów o tym, w jaki sposób sprawić by social media po prostu na siebie… zarabiały.

Media społecznościowe – od czego zacząć?

By zacząć swoją przygodę z reklamą w mediach społecznościowych musimy posiadać zwykle konta na tych portalach, które będą naszą firmową „platformą reklamową”. Dobrze w tym celu sprawdza się chociażby niezwykle popularny Facebook (mimo ostatniej afery z wyciekiem danych, która oczywiście przez władze portalu jest publicznie deprecjonowana), na którym bezpłatnie utworzyć można fanpage. Oczywiście, darmowa promocja postów jest nieefektywna, efektywna zaś nie jest darmowa. Z tego względu warto wysupłać trochę pieniędzy i zainwestować pieniądze w social media, szczególnie zaś w najpopularniejszego wciąż Facebooka. Jak to jednak zrobić tak, by przynosiło nam zysk?

W jaki sposób tworzyć treści płatne?

Po pierwsze, warto przeanalizować rynek i dowiedzieć się maksymalnie dużo o grupie docelowej, do której chcemy trafić. Segmentować rynek można podług kryterium wieku, miejsca zamieszkania lub urodzenia a nawet tego, czy dana osoba jest wolna lub zamężna. Jeżeli chcemy trafić do biznesmenów target warto ustalić na kogoś, kto w polu „praca” ma zapis o własnej działalności gospodarczej oraz używa np. iPhone’a do przeglądania Facebooka. Social media umożliwiają świetne targetowanie potencjalnych klientów również przez pola zainteresowania – dzięki temu łatwiej sprecyzować cel jak również dostosować sam komunikat marketingowy, który będzie wyświetlał się w formie reklamy lub sponsorowanego posta. Ich wybór pozostaje oczywiście subiektywny, jednak warto działać naprzemiennie i wykorzystywać różne opcje w social media.

Nie czekaj i prędko skontaktuj się z nami, zanim zrobi to Twoja konkurencja!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Blog firmowy jako narzędzie SEO – jak pisać, by Google Cię kochało?

    Prowadzenie bloga firmowego to jeden z najlepszych sposobów na poprawę widoczności w Google. Jednak samo pisanie to za mało – trzeba wiedzieć, jak tworzyć artykuły, żeby algorytmy wyszukiwarki Cię pokochały! W tym poradniku podpowiemy, jak tworzyć treści, które nie tylko przyciągną uwagę czytelników, ale też podbiją ranking w wyszukiwarce. Dlaczego prowadzenie bloga firmowego to SEO-wy gamechanger? Google uwielbia świeże, unikalne i wartościowe treści. Regularne blogowanie to prosta droga do większej liczby […]

    CZYTAJ DALEJ

    Zagrożenia przy niezaktualizowanej stronie WordPress – dlaczego warto regularnie aktualizować?

    WordPress to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia stron internetowych. Jego intuicyjność, szeroka gama wtyczek i motywów oraz elastyczność sprawiają, że korzystają z niego zarówno początkujący blogerzy, jak i duże firmy. Regularne aktualizacje WordPressa są kluczowe dla zapewnienia bezpieczeństwa, wydajności i stabilności strony. W tym artykule przyjrzymy się zagrożeniom wynikającym z braku aktualizacji oraz korzyściom płynącym z ich regularnego przeprowadzania. Zagrożenia wynikające z braku aktualizacji WordPressa 1. Luki w zabezpieczeniach – […]