Social media – narzędzia potrzebne do promocji marki

Social media – narzędzia potrzebne do promocji marki

Social media – jak promować się w sieci?

Co zrobić, aby nasze treści w social media były bardziej atrakcyjne i zatrzymywały uwagę użytkowników portali społecznościowych na dłużej?

Odpowiedź jest prosta – warto publikować różnego rodzaju grafiki, infografiki, memy, a nawet gify.

Social media – natłok informacji

Każdego dnia media społecznościowe dostarczają nam wielu informacji, zachęcają do odwiedzania różnych profili i wszelkich interakcji ze strony użytkowników.

Social media – bo trzeba się wyróżniać

Tysiące postów, informacji, danych, inków, grafik, tabel czy wykresów – to podstawowe zawartości portali takich jak Facebook, Instagram czy Twitter. Zatem pytanie brzmi – jak sprawić, by przykuć uwagę odbiorcy? Z jednej strony odpowiedź wydaje się być prosta i oczywista, a z drugiej, gdy mamy wcielić ją w życie – wcale nie jest łatwa. Otóż musimy zadbać o to, by się wyróżnić. Przekaz przez nas prezentowany powinien być unikatowy, a nawet nietypowy.

Jakich narzędzi używać?

Canva

To dość popularna platforma, dzięki której zaprojektujemy różnego typu treści wizualne. Możemy wybierać z miliona grafik wektorowych, fotografii oraz ilustracji. Dodatkowo różne szablony, dostosowane formaty z wielu dostępnych kategorii obrazków i szeroka gama czcionek, a także możliwość tworzenia kolaży, sprawi, ze bez wątpienia stworzymy nietuzinkową grafikę.

Infogr.am

To narzędzie, które przyda się każdemu kto tworzy infografiki i raporty. Dzięki niemu skleimy w całość różnego rodzaju wykresy, mapy i inne elementy graficzne, które ukazują różne zależności liczbowe.

Meme generator

To z kolei pierwsze oryginalne narzędzie, które w łatwy sposób generuje memy. Dzięki niemu szybko i sprawnie stworzymy obrazek, który rozbawi odbiorców. Podobnym urządzeniem jest witryna Memy.pl. Tam dodatkowo tło naszej grafiki możemy wybrać z ponad 160 najpopularniejszych obrazków tam dostępnych lub po prostu samodzielnie załadować plik.

GIPHY

To narzędzie, które tworzy nam gify z filmów dostępnych w Internecie – np. z Youtube. Wystarczy wybrać czas rozpoczęcia, zakończenia i tekst, który ma się pojawić na animacji.

Jak widzimy – możliwości mamy wiele. Wystarczy je tylko dobrze wykorzystać do promocji swojej marki w sieci. Potrzebujesz w tym pomocy? Zleć to zadanie nam!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Strona z misją. Jak pokazać duszę fundacji lub organizacji NGO w Internecie?

    Za każdą organizacją społeczną stoi potrzeba zmiany. Czasem zaczyna się od jednej osoby, jednej rozmowy, jednego niegodzenia się na obojętność. Te działania są często ciche i niedoceniane, ale budują świat, w którym jest więcej sprawiedliwości, wsparcia, szans. Ale nawet najpiękniejsza misja nie zaistnieje w świadomości innych, jeśli nie zostanie opowiedziana. Dziś pierwsze kroki wielu darczyńców, wolontariuszy i sojuszników zaczynają się od strony organizacji NGO w Internecie. Tu trafiają na Waszą stronę i właśnie ona […]

    CZYTAJ DALEJ

    Wizerunek godny białego fartucha – jak zaprojektować stronę dla gabinetu lekarskiego?

    W dzisiejszych czasach pierwsze wrażenie pacjent często wyrabia sobie nie w poczekalni, ale online, przeglądając stronę internetową gabinetu. W dobie cyfrowej konkurencji, profesjonalna i dobrze zaprojektowana witryna to nie luksus, lecz konieczność. Jak więc zaprojektować stronę dla gabinetu lekarskiego, która wzbudzi zaufanie i ułatwi pacjentom kontakt z lekarzem? Zaufanie i profesjonalizm – fundamenty projektu strony gabinetu lekarskiego Wizualna spójność, czystość layoutu i odpowiednia kolorystyka mają kluczowe znaczenie. Kolory kojarzące się […]