Social media – narzędzia potrzebne do promocji marki

Social media – narzędzia potrzebne do promocji marki

Social media – jak promować się w sieci?

Co zrobić, aby nasze treści w social media były bardziej atrakcyjne i zatrzymywały uwagę użytkowników portali społecznościowych na dłużej?

Odpowiedź jest prosta – warto publikować różnego rodzaju grafiki, infografiki, memy, a nawet gify.

Social media – natłok informacji

Każdego dnia media społecznościowe dostarczają nam wielu informacji, zachęcają do odwiedzania różnych profili i wszelkich interakcji ze strony użytkowników.

Social media – bo trzeba się wyróżniać

Tysiące postów, informacji, danych, inków, grafik, tabel czy wykresów – to podstawowe zawartości portali takich jak Facebook, Instagram czy Twitter. Zatem pytanie brzmi – jak sprawić, by przykuć uwagę odbiorcy? Z jednej strony odpowiedź wydaje się być prosta i oczywista, a z drugiej, gdy mamy wcielić ją w życie – wcale nie jest łatwa. Otóż musimy zadbać o to, by się wyróżnić. Przekaz przez nas prezentowany powinien być unikatowy, a nawet nietypowy.

Jakich narzędzi używać?

Canva

To dość popularna platforma, dzięki której zaprojektujemy różnego typu treści wizualne. Możemy wybierać z miliona grafik wektorowych, fotografii oraz ilustracji. Dodatkowo różne szablony, dostosowane formaty z wielu dostępnych kategorii obrazków i szeroka gama czcionek, a także możliwość tworzenia kolaży, sprawi, ze bez wątpienia stworzymy nietuzinkową grafikę.

Infogr.am

To narzędzie, które przyda się każdemu kto tworzy infografiki i raporty. Dzięki niemu skleimy w całość różnego rodzaju wykresy, mapy i inne elementy graficzne, które ukazują różne zależności liczbowe.

Meme generator

To z kolei pierwsze oryginalne narzędzie, które w łatwy sposób generuje memy. Dzięki niemu szybko i sprawnie stworzymy obrazek, który rozbawi odbiorców. Podobnym urządzeniem jest witryna Memy.pl. Tam dodatkowo tło naszej grafiki możemy wybrać z ponad 160 najpopularniejszych obrazków tam dostępnych lub po prostu samodzielnie załadować plik.

GIPHY

To narzędzie, które tworzy nam gify z filmów dostępnych w Internecie – np. z Youtube. Wystarczy wybrać czas rozpoczęcia, zakończenia i tekst, który ma się pojawić na animacji.

Jak widzimy – możliwości mamy wiele. Wystarczy je tylko dobrze wykorzystać do promocji swojej marki w sieci. Potrzebujesz w tym pomocy? Zleć to zadanie nam!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Światowy Dzień Konsumenta – najczęstsze błędy sklepów internetowych, które naruszają prawa konsumentów

    15 marca obchodzimy Światowy Dzień Konsumenta – święto, które przypomina nam, że jako klienci mamy prawa, a firmy zobowiązane są do ich przestrzegania. W dobie e-commerce coraz więcej transakcji odbywa się online, co niestety sprzyja pewnym nadużyciom. Jakie błędy najczęściej popełniają sklepy internetowe, naruszając prawa konsumentów? 1. Brak jasnych informacji o sprzedawcy Zgodnie z polskim prawem i dyrektywami unijnymi każdy sklep internetowy powinien podawać […]

    CZYTAJ DALEJ

    Dzień Kobiet w biznesie – jak skutecznie przyciągnąć i zaangażować klientki?

    Dzień Kobiet to znacznie więcej niż tylko kwiaty i czekoladki. To moment, w którym marki mogą nawiązać głębszą więź z klientkami, podkreślając ich siłę, aspiracje i wyjątkowość. Ale czy standardowy rabat wystarczy, aby wyróżnić się w tym dniu? Zdecydowanie nie! Kluczem do sukcesu jest emocjonalne zaangażowanie i oferowanie czegoś więcej niż tylko promocji.  Nie sprzedawaj – twórz wyjątkowe doświadczenia Tradycyjne podejście do Dnia Kobiet opiera się na rabatach i promocjach, ale czy to naprawdę buduje relacje? […]