Social media najlepszym sposobem na promocję marki w sieci

Social media najlepszym sposobem na promocję marki w sieci

Social media. Bogactwo danych, zbiór cennych kontaktów, miejsce służące do komunikacji z innymi, a może doskonały element marketingu internetowego i najlepszy sposób na promocję marki w sieci? Przekonaj się sam!

O „sołszial midia” słów kilka

Social media, znane szerzej jako „sołszial midia” lub po prostu media społecznościowe, to pojęcie które zawładnęło światem Internetu, a zwłaszcza tego marketingowego. Social media to pojęcie nader szerokie, obejmujące całe spectrum interakcji (komunikacji), jaka następuje między ludźmi w wyniku użycia zaawansowanych aplikacji i serwisów internetowych. Za najpopularniejsze kanały social media uważa się obecnie Facebooka, Twittera, Instagrama, LinkedIn, Google+, YouTube, czy Pinterest. W przypadku marketingu internetowego używa się pojęcia „social media marketing”. Są to działania marketingowe, które odpowiadają za wygenerowanie ruchu na stronie internetowej, przy użyciu wspomnianych aplikacji i serwisów internetowych. Media społecznościowe oferują nieograniczone możliwości i już teraz stanowią nieodłączny element życia osobistego niemalże każdego człowieka. Czy warto jednak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych w celach biznesowych?

O tym dlaczego warto wykorzystać ich potencjał

W roku 2016 globalny serwis We Are Social opublikował informacje na temat wykorzystania social media przez populację naszego globu. Dane są interesujące z biznesowego punktu widzenia. Na całym świecie z mediów społecznościowych korzysta ponad 2 miliardy użytkowników. W dodatku liczba ta rośnie z każdym rokiem. W przypadku Polski dane obrazują się równie ciekawie. Ponad 1/3 Polaków już ma konto na min. jednym z oferowanych w Internecie serwisów społecznościowych. Coraz częściej i na dłużej przenikamy w wirtualny świat, aby skontaktować się z firmami, których usługami jesteśmy zainteresowani np. w celu podzielenia się opinią o oferowanym produkcie lub usłudze. Czemuż z tego nie skorzystać?

O tym dlaczego warto być „za” promocją marki w sieci poprzez social media

Social media to prawdziwa baza informacji o Twoich Klientach. Dzięki prowadzeniu działań na jednym z dostępnych serwisów społecznościowych, a nawet kilku, możesz pozyskać cenne informacje na temat preferencji osób zainteresowanych ofertą Twojej firmy. Korzystając z mediów społecznościowych budujesz wizerunek Twojej marki w sieci i zwiększasz świadomość innych o niej. Obecność marki na LinkedIn lub Facebooku lub jeszcze innym kanale komunikacji z Klientami, pozwoli Ci budować z nimi interakcje, które mają fundamentalne znaczenie w zbieraniu pozytywnych opinii o firmie. Raczej nie wyobrażasz sobie teraz, aby zabrakło profilu Twojej firmy w mediach społecznościowych, prawda?

Uważasz,  że warto promować markę w mediach społecznościowych? Skontaktuj się z nami!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Strona z misją. Jak pokazać duszę fundacji lub organizacji NGO w Internecie?

    Za każdą organizacją społeczną stoi potrzeba zmiany. Czasem zaczyna się od jednej osoby, jednej rozmowy, jednego niegodzenia się na obojętność. Te działania są często ciche i niedoceniane, ale budują świat, w którym jest więcej sprawiedliwości, wsparcia, szans. Ale nawet najpiękniejsza misja nie zaistnieje w świadomości innych, jeśli nie zostanie opowiedziana. Dziś pierwsze kroki wielu darczyńców, wolontariuszy i sojuszników zaczynają się od strony organizacji NGO w Internecie. Tu trafiają na Waszą stronę i właśnie ona […]

    CZYTAJ DALEJ

    Wizerunek godny białego fartucha – jak zaprojektować stronę dla gabinetu lekarskiego?

    W dzisiejszych czasach pierwsze wrażenie pacjent często wyrabia sobie nie w poczekalni, ale online, przeglądając stronę internetową gabinetu. W dobie cyfrowej konkurencji, profesjonalna i dobrze zaprojektowana witryna to nie luksus, lecz konieczność. Jak więc zaprojektować stronę dla gabinetu lekarskiego, która wzbudzi zaufanie i ułatwi pacjentom kontakt z lekarzem? Zaufanie i profesjonalizm – fundamenty projektu strony gabinetu lekarskiego Wizualna spójność, czystość layoutu i odpowiednia kolorystyka mają kluczowe znaczenie. Kolory kojarzące się […]