Social media najlepszym sposobem na promocję marki w sieci

Social media najlepszym sposobem na promocję marki w sieci

Social media. Bogactwo danych, zbiór cennych kontaktów, miejsce służące do komunikacji z innymi, a może doskonały element marketingu internetowego i najlepszy sposób na promocję marki w sieci? Przekonaj się sam!

O „sołszial midia” słów kilka

Social media, znane szerzej jako „sołszial midia” lub po prostu media społecznościowe, to pojęcie które zawładnęło światem Internetu, a zwłaszcza tego marketingowego. Social media to pojęcie nader szerokie, obejmujące całe spectrum interakcji (komunikacji), jaka następuje między ludźmi w wyniku użycia zaawansowanych aplikacji i serwisów internetowych. Za najpopularniejsze kanały social media uważa się obecnie Facebooka, Twittera, Instagrama, LinkedIn, Google+, YouTube, czy Pinterest. W przypadku marketingu internetowego używa się pojęcia „social media marketing”. Są to działania marketingowe, które odpowiadają za wygenerowanie ruchu na stronie internetowej, przy użyciu wspomnianych aplikacji i serwisów internetowych. Media społecznościowe oferują nieograniczone możliwości i już teraz stanowią nieodłączny element życia osobistego niemalże każdego człowieka. Czy warto jednak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych w celach biznesowych?

O tym dlaczego warto wykorzystać ich potencjał

W roku 2016 globalny serwis We Are Social opublikował informacje na temat wykorzystania social media przez populację naszego globu. Dane są interesujące z biznesowego punktu widzenia. Na całym świecie z mediów społecznościowych korzysta ponad 2 miliardy użytkowników. W dodatku liczba ta rośnie z każdym rokiem. W przypadku Polski dane obrazują się równie ciekawie. Ponad 1/3 Polaków już ma konto na min. jednym z oferowanych w Internecie serwisów społecznościowych. Coraz częściej i na dłużej przenikamy w wirtualny świat, aby skontaktować się z firmami, których usługami jesteśmy zainteresowani np. w celu podzielenia się opinią o oferowanym produkcie lub usłudze. Czemuż z tego nie skorzystać?

O tym dlaczego warto być „za” promocją marki w sieci poprzez social media

Social media to prawdziwa baza informacji o Twoich Klientach. Dzięki prowadzeniu działań na jednym z dostępnych serwisów społecznościowych, a nawet kilku, możesz pozyskać cenne informacje na temat preferencji osób zainteresowanych ofertą Twojej firmy. Korzystając z mediów społecznościowych budujesz wizerunek Twojej marki w sieci i zwiększasz świadomość innych o niej. Obecność marki na LinkedIn lub Facebooku lub jeszcze innym kanale komunikacji z Klientami, pozwoli Ci budować z nimi interakcje, które mają fundamentalne znaczenie w zbieraniu pozytywnych opinii o firmie. Raczej nie wyobrażasz sobie teraz, aby zabrakło profilu Twojej firmy w mediach społecznościowych, prawda?

Uważasz,  że warto promować markę w mediach społecznościowych? Skontaktuj się z nami!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Światowy Dzień Konsumenta – najczęstsze błędy sklepów internetowych, które naruszają prawa konsumentów

    15 marca obchodzimy Światowy Dzień Konsumenta – święto, które przypomina nam, że jako klienci mamy prawa, a firmy zobowiązane są do ich przestrzegania. W dobie e-commerce coraz więcej transakcji odbywa się online, co niestety sprzyja pewnym nadużyciom. Jakie błędy najczęściej popełniają sklepy internetowe, naruszając prawa konsumentów? 1. Brak jasnych informacji o sprzedawcy Zgodnie z polskim prawem i dyrektywami unijnymi każdy sklep internetowy powinien podawać […]

    CZYTAJ DALEJ

    Dzień Kobiet w biznesie – jak skutecznie przyciągnąć i zaangażować klientki?

    Dzień Kobiet to znacznie więcej niż tylko kwiaty i czekoladki. To moment, w którym marki mogą nawiązać głębszą więź z klientkami, podkreślając ich siłę, aspiracje i wyjątkowość. Ale czy standardowy rabat wystarczy, aby wyróżnić się w tym dniu? Zdecydowanie nie! Kluczem do sukcesu jest emocjonalne zaangażowanie i oferowanie czegoś więcej niż tylko promocji.  Nie sprzedawaj – twórz wyjątkowe doświadczenia Tradycyjne podejście do Dnia Kobiet opiera się na rabatach i promocjach, ale czy to naprawdę buduje relacje? […]