Reklama w sieci – strony internetowe… I nie tylko

Reklama w sieci – strony internetowe… I nie tylko

Strony internetowe oraz ich definicje i znaczenie

Grunt współczesnego, dynamicznego biznesu jest niezwykle chłonny – dlatego też z łatwością anektuje niemal wszystko, co pozwala poszerzyć działania marketingowe, które zobligowane są na maksymalizowanie zysków oraz reklamę. Nie inaczej stało się w przypadku sieci – zarówno strony internetowe, jak i powszechnie znane social media stanowią o sile wielu przedsiębiorstw, gdyż umożliwiają relatywnie tanią i niezwykle efektywną reklamę. Z tej przyczyny opcje te są często wykorzystywane przez różnego rodzaju firmy, jak i osoby prywatne, które pragną wzmocnić swój skwapliwie budowany brand. Strony internetowe, jako „stałe” miejsce w sieci są w tym niezwykle istotne, gdyż w porównaniu chociażby do niezwykle „ulotnego” Facebooka, zamieszczana na nich treść nie umyka naszym obserwującym. Tyczy się to zarówno wpisów blogowych, jak i statycznych elementów – oferty lub przygotowanych przez nas kreacji graficznych.

Znaczenie witryn sieciowych jest na ten moment więc ogromne – pozwalają na aktywną prezentację swoich usług, do których – dzięki wykorzystaniu chociażby platformy płatniczej – potencjalny klient dostęp ma na okrągło, dokładniej wtedy, kiedy chce. Warto jednak zastanowić się nad tym, które witryny najlepiej zachęcają do interakcji i w jaki sposób sprawić, by nasza już istniejąca strona zaczęła przynosić nam zyski.

Na co zwracać uwagę podczas kreacji strony?

Jeszcze kilka lat temu modyfikacja zamieszczonych w witrynie treści przejść musiała przez sito programistów lub tych, którzy znają się na języku HTML. Teraz – na szczęście – sprawa jest znacznie ułatwiona, gdyż sporo stron opartych jest o niezwykle wygodne CMS’y – systemy zarządzania treścią, które umożliwiają łatwą podmianę treści. Opcja ta jest wykorzystywana szczególnie często w różnego typu portalach informacyjnych ale i przedsiębiorstwach różnego szczebla – od mniejszych po większe. Sama zmiana treści jest prosta, tak więc nie musimy dodatkowo angażować do tego informatyków. Świetną opcją jest zwłaszcza postawienie strony na WordPressie, który jest najpopularniejszą opcją CMS na rynku, do tego zaś – jeśli zlecimy zadanie fachowcom – świetnie wygląda.

 

Design to podstawa

Intuicyjna obsługa CMS to jedno – pamiętać musimy jednak również o drugiej stronie, użytkowniku, który wcale nie musi być świetnie zaznajomiony z technologią. Strony internetowe powinny być więc przede wszystkim intuicyjne. Nawigacja nie powinna nikomu nastręczać problemów, zaś szczególnie wyeksponować powinniśmy nasze opcje ofertowe – to zwykle one przyciągają naszych klientów. Nie można jednak zapomnieć również i o innych elementach, które pozwolą na efektywniejsze budowanie brandu, takich jak zakładka o nas, lub też przejrzysty formularz kontaktowy. Warto zainwestować również we wtyczkę CallPage, która oferuje internaucie otrzymanie od nas błyskawicznego telefonu. Call to Action sprawdza się w tym wypadku znakomicie i warto w nie inwestować.

Profesjonalne strony internetowe dla Twojej firmy? Nie czekaj! Już teraz skontaktuj się z nami!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Psychologia kolorów w projektowaniu stron internetowych

    Kolory są wszędzie wokół nas. Codziennie wpływają na nasze decyzje, nastrój, a nawet na postrzeganie marek i produktów. Dla projektantów stron internetowych psychologia kolorów to potężne narzędzie, które pozwala kształtować emocje użytkowników i wpływać na ich zachowanie. W tym artykule przyjrzymy się bliżej temu, jak kolory działają na odbiorców oraz jak je świadomie wykorzystać, aby Twoja strona internetowa była skuteczna, estetyczna i angażująca.

    CZYTAJ DALEJ

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych to nie tylko etyczny obowiązek, ale również wyraz profesjonalizmu i otwartości na potrzeby wszystkich użytkowników. Dostępność cyfrowa nie tylko wspiera inkluzywność, ale także poprawia doświadczenia użytkowników (UX), zwiększa widoczność w wyszukiwarkach oraz buduje pozytywny wizerunek marki.