Reklama – w jaki sposób się reklamować?

Reklama – w jaki sposób się reklamować?

Reklama – opcja dla każdego?

Od dłuższego czasu wiadomo, że reklama umożliwia efektywną (oraz momentami efektowną) promocję marki. Na ten moment działania przeniosły się w głównej mierze do Internetu – większość przedsiębiorstw posiada firmowe strony internetowe oraz działa prężnie w social mediach. Większość z nas jednak mimo wszystko zastanawia się, w jaki sposób się reklamować. Odpowiedzią na tego typu pytania zdaje się być właśnie reklama, która oferuje szereg narzędzi oraz kanałów dystrybucji, dzięki którym efektywniej docierać można do klienta. Wiesz, w jaki sposób się reklamować?

Skuteczna reklama

Reklama przede wszystkim powinna być skuteczna. By to osiągnąć trzeba działać na wielu płaszczyznach. My polecamy głównie efektywne administrowanie firmową stroną internetową oraz działania w kanałach społecznościowych. W tej drugiej opcji szczególnie pomocny wydaje się Facebook, który oferuje użytkownikom prowadzenie strony firmowej (fanpage) oraz możliwość docierania do swoich użytkowników dzięki spersonalizowanej, płatnej reklamie. Aby to zrobić musimy dobrze poznać swoich odbiorców. Zastanówmy się nad tym, kto od nas najczęściej kupuje i zdefiniujmy profil idealnego klienta. Określić go możemy przez pryzmat wieku, płci, miejsca zamieszkania, zainteresowań a nawet tego, z jakiego systemu operacyjnego korzysta w swoim smartfonie. Następnie powinniśmy stworzyć świetną, zindywidualizowaną treść, która przykuje uwagę odbiorcy natomiast nam zapewni masę zapytań ofertowych.

Sugestie, dzięki którym stworzysz skuteczną reklamę

Tworząc reklamę na Facebooku pamiętać musimy o kilku istotnych rzeczach, które pozwolą nam odnieść sukces. Po pierwsze, reklama stworzona musi być w oparciu o konkretnego klienta. Jeśli mamy puszczać ogólną reklamę i przepalać budżet – odpuśćmy sobie. Lepiej zrobić prosty test porównawczy, podzielić koszty i stworzyć np. 2 reprezentatywne opcje reklamowe. Po drugie, zainwestujmy w dobre copy – teksty słabej jakości, które nie są krzykliwe albo sugestywne nie zachęcą naszych odbiorców do kliknięć. Równie istotna jest sama grafika i to, jak te dwa elementy się uzupełniają. W innym razie reklama może nie być szczególnie skuteczna.

Skontaktuj się z nami i sprawdź, co przygotowaliśmy dla Ciebie! To nic nie kosztuje!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Jak stworzyć stronę internetową zorientowaną na pokolenie Alpha?

    Pokolenie Alpha, czyli dzieci urodzone po 2010 roku, to pierwsza generacja, która od najmłodszych lat żyje w pełni cyfrowym świecie. Dla nich technologia jest czymś naturalnym, a ich oczekiwania wobec internetu są zupełnie inne niż w przypadku starszych użytkowników. Jak zatem stworzyć stronę, która nie tylko przyciągnie uwagę najmłodszych, ale także zapewni im świetne doświadczenia?

    CZYTAJ DALEJ

    Zabezpieczenia stron internetowych w 2025 roku

    W erze cyfrowej strony internetowe stały się kluczowym elementem funkcjonowania firm, instytucji publicznych i działalności indywidualnych. Rosnąca liczba cyberataków i zmieniające się przepisy prawne wymuszają na właścicielach stron wdrażanie zaawansowanych zabezpieczeń. W 2025 roku nacisk kładzie się na trzy kluczowe filary: ochrona danych osobowych, zapobieganie atakom hakerskim oraz dostosowanie stron do standardów dostępności WCAG 2.1.