Poszukiwany specjalista ds. mediów społecznościowych

Poszukiwany specjalista ds. mediów społecznościowych

W związku z dynamicznym rozwojem, Agencja Interaktywna Testin poszukuje kandydata na stanowisko: SPECJALISTA DS. MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH

Zakres zadań na stanowisku specjalista ds. mediów społecznościowych:

  • tworzenie strategii komunikacyjnych w mediach społecznościowych
  • bieżące prowadzenie i aktualizacja kanałów social media na rynku polskim
  • raportowanie działań przy użyciu dostępnych narzędzi
  • realizacja projektów do kampanii w założonym czasie
  • współpraca z grafikami i copywriterami
  • moderacja kanałów social media
  • kreacja reklam (Facebook, LinkedIn)

Kluczowe wymagania:

  • co najmniej ROK doświadczenia w dziale social media
  • doskonała znajomość Facebook Ads i Google Ads
  • doskonała znajomość narzędzi i kanałów social media (FB, LI, Instagram)
  • znajomość trendów i aktualna wiedza na temat social mediów
  • umiejętność tworzenia contentu w przyjętej stylistyce językowej
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • doświadczenie we współpracy z innymi działami

Oferujemy:

  • pracę z ludźmi, którzy są otwarci na innych i nie boją się wyzwań
  • realny wpływ na rozwój poszczególnych marek
  • udział w realizacji interesujących projektów
  • pracę stacjonarną w siedzibie firmy w centrum miasta
  • pierogowe piątki 😉

CV i list motywacyjny prosimy wysyłać na adres: biuro@testin.pl. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Nie zapomnij o RODO dodatku:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”.

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Dark Mode – Czy ciemny tryb wciąż jest w modzie?

    W świecie technologii, gdzie każda decyzja projektowa wpływa na komfort użytkowników, ciemny tryb (ang. dark mode) pozostaje gorącym tematem. Czy wciąż jest modny, czy może powoli traci na znaczeniu? Przyjrzyjmy się zaletom, wyzwaniom i perspektywom ciemnego trybu w projektowaniu stron WWW.

    CZYTAJ DALEJ

    Jak AI zmienia podejście do projektowania stron internetowych?

    Rozwój sztucznej inteligencji (AI) już teraz wpływa na wiele dziedzin naszego życia, a projektowanie stron internetowych nie jest wyjątkiem. Przyszłość tej branży zapowiada się niezwykle ekscytująco, zwłaszcza w kontekście narzędzi, które wykorzystują AI do tworzenia bardziej intuicyjnych, funkcjonalnych i estetycznych stron.