Poszukiwany specjalista ds. mediów społecznościowych

Poszukiwany specjalista ds. mediów społecznościowych

W związku z dynamicznym rozwojem, Agencja Interaktywna Testin poszukuje kandydata na stanowisko: SPECJALISTA DS. MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH

Zakres zadań na stanowisku specjalista ds. mediów społecznościowych:

  • tworzenie strategii komunikacyjnych w mediach społecznościowych
  • bieżące prowadzenie i aktualizacja kanałów social media na rynku polskim
  • raportowanie działań przy użyciu dostępnych narzędzi
  • realizacja projektów do kampanii w założonym czasie
  • współpraca z grafikami i copywriterami
  • moderacja kanałów social media
  • kreacja reklam (Facebook, LinkedIn)

Kluczowe wymagania:

  • co najmniej ROK doświadczenia w dziale social media
  • doskonała znajomość Facebook Ads i Google Ads
  • doskonała znajomość narzędzi i kanałów social media (FB, LI, Instagram)
  • znajomość trendów i aktualna wiedza na temat social mediów
  • umiejętność tworzenia contentu w przyjętej stylistyce językowej
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • doświadczenie we współpracy z innymi działami

Oferujemy:

  • pracę z ludźmi, którzy są otwarci na innych i nie boją się wyzwań
  • realny wpływ na rozwój poszczególnych marek
  • udział w realizacji interesujących projektów
  • pracę stacjonarną w siedzibie firmy w centrum miasta
  • pierogowe piątki 😉

CV i list motywacyjny prosimy wysyłać na adres: biuro@testin.pl. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Nie zapomnij o RODO dodatku:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”.

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Blog firmowy jako narzędzie SEO – jak pisać, by Google Cię kochało?

    Prowadzenie bloga firmowego to jeden z najlepszych sposobów na poprawę widoczności w Google. Jednak samo pisanie to za mało – trzeba wiedzieć, jak tworzyć artykuły, żeby algorytmy wyszukiwarki Cię pokochały! W tym poradniku podpowiemy, jak tworzyć treści, które nie tylko przyciągną uwagę czytelników, ale też podbiją ranking w wyszukiwarce. Dlaczego prowadzenie bloga firmowego to SEO-wy gamechanger? Google uwielbia świeże, unikalne i wartościowe treści. Regularne blogowanie to prosta droga do większej liczby […]

    CZYTAJ DALEJ

    Zagrożenia przy niezaktualizowanej stronie WordPress – dlaczego warto regularnie aktualizować?

    WordPress to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia stron internetowych. Jego intuicyjność, szeroka gama wtyczek i motywów oraz elastyczność sprawiają, że korzystają z niego zarówno początkujący blogerzy, jak i duże firmy. Regularne aktualizacje WordPressa są kluczowe dla zapewnienia bezpieczeństwa, wydajności i stabilności strony. W tym artykule przyjrzymy się zagrożeniom wynikającym z braku aktualizacji oraz korzyściom płynącym z ich regularnego przeprowadzania. Zagrożenia wynikające z braku aktualizacji WordPressa 1. Luki w zabezpieczeniach – […]