Popraw widoczność swojej strony WWW – podpowiadamy jak to zrobić!

Popraw widoczność swojej strony WWW – podpowiadamy jak to zrobić!

Wszyscy właściciele stron internetowych z Rzeszowa i nie tylko, chcą, by ich witryna była widoczna Google. TOP 3, TOP 10 – niższe pozycje nikogo nie interesują, bo na kolejne podstrony wyszukiwarki mało kto zagląda. Co zrobić, by oferowane produkty lub usługi spotkały się z zainteresowaniem Internautów? Jak poprawiać widoczność strony WWW? Oto nasza recepta!

Strony internetowe w Rzeszowie – wykonaj audyt!

Prace nad poprawą widoczności strony WWW należy zacząć od audytu. Wdrażanie działań na oślep nie ma sensu i może przynieść efekt odwrotny do zamierzonego. Dobrze wykonany audyt pozwoli stwierdzić, czy proces pozycjonowania utrudniają czynniki związane z budową lub wyglądem strony, czy też jej zawartość, braki w linkowaniu, itp.

Z czego składa się audyt strony internetowej? Analizy przeprowadzane przez naszą agencję zawierają informacje:

– dotyczące projektu graficznego strony,

– użyteczności serwisu, np. poprawności budowy,

– dotyczące treści, jej wartości i przekazu,

– responsywności.

Pozycjonowanie strony WWW

Niezbędnym krokiem do zwiększenia widoczności w sieci jest wdrożenie procesu pozycjonowania strony. Wszystko zaczyna się od doboru słów kluczowych – czyli haseł, którzy zainteresowani Twoimi usługami mogą wpisywać w wyszukiwarkę. Przykład?

Prowadzisz kawiarnię w Rzeszowie. 99% internautów nie wpisze w Google pytania: „Gdzie wypiję dobrą kawę lub herbatę w Rzeszowie”? Zamiast tego wstukają po prostu „kawiarnia Rzeszów”. Analizę słów kluczowych można wykonać w specjalnych programach. Sprawdzają one nie tylko frazy dopasowane do Twoich potrzeb. Pilnują także Twojej konkurencji. Pamiętaj – by być bardziej widocznym w wyszukiwarce, musisz konkurentów wyprzedzać o krok.

Strony internetowe Rzeszów z dobrze napisanymi tekstami

Słowa kluczowe to tylko krok do sukcesu. Mając frazy, można przystąpić do pisania tekstów. By przyczyniły się one do wzrostu pozycji w rankingu, a w rezultacie do zwiększenia ruchu na stronie, muszą być pisane zgodnie z zasadami SEO. Ważna jest unikatowość treści. Kopiowanie z innych stron jest nie tylko nielegalne, ale też niekorzystne dla pozycjonowanie. Treść, jaką przekazujesz użytkownikom Internetu, musi być także merytoryczna. Istotna jest jego długość – zaleca się, by tekst nie był krótszy niż 3000 znaków ze spacjami. Musi zwierać nagłówki (H1, H2, H3). Należy też zadbać o optymalizację zdjęć, metatytułów i metaopisów.

Linkowanie wewnętrzne na stronie internetowej

Istotne dla procesu pozycjonowania jest także linkowanie – „po polsku” – dodawanie hiperłącza w tekście. Warto w każdym tekście stosować powiązania między innymi stronami. Użytkowników sieci możesz odsyłać do szczegółowej oferty, innego artykułu powiązanego tematycznie, ale też do poszczególnych zakładek w menu nawigacyjnym.

Google moja firma jako czynnik zwiększający widoczność strony WWW

Na pewno znacie Google Moja Firma. To wizytówka przedsiębiorstwa lub osoby  świadczącej usługi pojawiająca się po prawej stronie w wynikach wyszukiwania. Zawiera podstawowe informacje: nazwę, lokalizację, numer telefonu, adres strony WWW, zakres usług, zdjęcie osoby/budynku. Co ważne, użytkownicy, którzy skorzystali z usług danej firmy mogą wystawić jej ocenę (skala waha się od 1 do 5 gwiazdek, istnieje możliwość dopisania komentarza). Warto również dodać mapkę na stronę WWW. Wówczas łatwiej jest pozycjonować frazy lokalne (np. ubezpieczenia Łańcut).

Nasze strony internetowe Rzeszów są widoczne z daleka

Strony internetowe Rzeszów to zagadnienie, którym nasza Agencja Interaktywna Testin zajmuje się od paru lat. Na podstawie doświadczenia, wiedzy i przede wszystkim obserwacji algorytmu wyszukiwarki Google potrafimy dobrać działania, który efekt jest zauważalny. Co więcej, nasze działania wpływają nie tylko na pozycję strony w sieci, ale mają realne oddziaływanie na sprzedaż produktów czy zainteresowanie usługami przez potencjalnych odbiorców.

Zamów bezpłatny audyt strony WWW. Dowiedz się, co musisz poprawić w prowadzeniu swojego miejsca w sieci. Nie wiesz, od czego zacząć? Bez obaw. Pomożemy Ci! Z nami będziesz lepiej widoczny w Internecie!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Psychologia kolorów w projektowaniu stron internetowych

    Kolory są wszędzie wokół nas. Codziennie wpływają na nasze decyzje, nastrój, a nawet na postrzeganie marek i produktów. Dla projektantów stron internetowych psychologia kolorów to potężne narzędzie, które pozwala kształtować emocje użytkowników i wpływać na ich zachowanie. W tym artykule przyjrzymy się bliżej temu, jak kolory działają na odbiorców oraz jak je świadomie wykorzystać, aby Twoja strona internetowa była skuteczna, estetyczna i angażująca.

    CZYTAJ DALEJ

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych to nie tylko etyczny obowiązek, ale również wyraz profesjonalizmu i otwartości na potrzeby wszystkich użytkowników. Dostępność cyfrowa nie tylko wspiera inkluzywność, ale także poprawia doświadczenia użytkowników (UX), zwiększa widoczność w wyszukiwarkach oraz buduje pozytywny wizerunek marki.