Ograniczenia i limity nas nie interesują – Twitter i zmiany na nim

Ograniczenia i limity nas nie interesują – Twitter i zmiany na nim

Wszelkie źródła powiązane z branżą społecznościową dość skwapliwie odnotowały zmianę, jaką wprowadził Twitter – jedna z najpopularniejszych platform komunikacyjnych. Zmiany – jak to zmiany – zwykle mają szereg przeciwników, którzy witają je ogniem i mieczem, szafując przy tym hojnie morzem inwektyw skierowanym Bóg wie dokąd. Oczywiście, ilu przeciwników tylu i zwolenników, którzy starają się odpowiedzieć na rozlewające się w odmętach sieci nieprzyjemności i dość mocno je ułagodzić…. Jako jednak, iż lepsze jest wrogiem dobrego, zastanówmy się nad tym, jakie plusy (i minusy!) niesie ze sobą twitterowa zmiana.

Więcej znaczy lepiej?

Stojąc przed dylematem w jaki sposób zmieścić frapującą, angażującą treść w zaledwie 140 znakach większość z nas – zajmujących się zawodowo treścią i przygotowanych bardziej do długich, lingwistycznych tyrad – odczuć może przebiegające wzdłuż kręgosłupa mrowienie, wraz z którą do pary wystąpić może okazjonalna potliwość rąk. Czym prędzej wtedy powinniśmy pośpieszyć do najbliższej apteki, gdyż prawdopodobnie… Bierze nas jakieś choróbsko. Nie napiszemy (ha!) z jakiego leku korzystać najefektywniej, jednak wspominy iż teraz już nie jesteśmy aż tak związani liczbą znaków. Mamy ich aż dwukrotnie więcej niż poprzednio! Aż strach pomyśleć co by było, gdyby sama zmiana poszła w drugą stronę…

Hasztagi, więcej hasztagów!

Coś, co również lubi każdy z nas. Popularne, skryte w klawiszu z trójką płotki poprzedzają kluczowe frazy, podług których często wyszukujemy interesujące nas zagadnienie w mediach społecznościowych. W przeciwieństwie do Instagrama, na którym każda samozwańcza modelka swoje tysiące zdjęć obleka setką hasztagów, Twitter i jego użytkownicy do tematu podchodzą zdecydowanie bardziej ostrożnie. Oczywiście, wiąże się to z samą specyfiką medium, które – według szeregu mniej lub bardziej poprawnych definicji – umożliwia konwersację na temat istotnych wydarzeń ze świata kultury, polityki i sportu. Innymi słowy więc portal jest bardziej skonkretyzowany, co sprzęga się z ograniczonym doborem hasztagów. Zwiększenie liczby dostępnych znaków może jednak sprawić, iż chętniej będziemy z nich korzystać.

Twitter, Instagram lub Facebook? Nic prostszego! Twój sukces w mediach społecznościowych  może być również naszym. Dowiedz się więcej o współpracy!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Strona z misją. Jak pokazać duszę fundacji lub organizacji NGO w Internecie?

    Za każdą organizacją społeczną stoi potrzeba zmiany. Czasem zaczyna się od jednej osoby, jednej rozmowy, jednego niegodzenia się na obojętność. Te działania są często ciche i niedoceniane, ale budują świat, w którym jest więcej sprawiedliwości, wsparcia, szans. Ale nawet najpiękniejsza misja nie zaistnieje w świadomości innych, jeśli nie zostanie opowiedziana. Dziś pierwsze kroki wielu darczyńców, wolontariuszy i sojuszników zaczynają się od strony organizacji NGO w Internecie. Tu trafiają na Waszą stronę i właśnie ona […]

    CZYTAJ DALEJ

    Wizerunek godny białego fartucha – jak zaprojektować stronę dla gabinetu lekarskiego?

    W dzisiejszych czasach pierwsze wrażenie pacjent często wyrabia sobie nie w poczekalni, ale online, przeglądając stronę internetową gabinetu. W dobie cyfrowej konkurencji, profesjonalna i dobrze zaprojektowana witryna to nie luksus, lecz konieczność. Jak więc zaprojektować stronę dla gabinetu lekarskiego, która wzbudzi zaufanie i ułatwi pacjentom kontakt z lekarzem? Zaufanie i profesjonalizm – fundamenty projektu strony gabinetu lekarskiego Wizualna spójność, czystość layoutu i odpowiednia kolorystyka mają kluczowe znaczenie. Kolory kojarzące się […]