No to dziubek i… selfie!

No to dziubek i… selfie!

Instagram prowadzić każdy może. Trochę lepiej, trochę gorzej lub tragicznie… Jedni korzystają z tej aplikacji, by zareklamować swój produkt lub firmę. Inni dzielą się ważnymi dla siebie selfie z podróży czy po prostu codziennego życia. Kolejna grupa natomiast… Tu ręce i smartfon opadają, a statystyki maleją w zastraszającym tempie. Chcesz wiedzieć, jak szybko stracić lub w ogóle nie pozyskać obserwatorów? To tekst dla Ciebie!

  1. Dzień bez selfie jest dniem straconym!

Jeśli nie zależy Ci na dużej grupie odbiorców, koniecznie codziennie dodawaj nowe selfie! Albo najlepiej kilka – na każdym dziubek z innej strony. Z identyczną miną i w tej samej lokalizacji. Pod żadnym pozorem nie wychodź zza tej firanki! Jedyne, co musisz zmienić, to koszulka. Sukces gwarantowany!

  1. Dodaj tagi nieadekwatne do tematu zdjęcia! Najlepiej kilka. Kilkanaście. Ewentualnie miliony.

Wrzucasz zdjęcie codziennych zakupów zrobionych w popularnym dyskoncie? Zależy Ci, by zaśmieć podpis niepotrzebnymi tagami? Nic prostszego! Dodając fotkę kotleta mielonego lub ogórka kiszonego nie zapomnij pochwalić się, z jakiego miasta jesteś. Jeśli pochodzisz ze stolicy lub po prostu na co dzień mieszkasz w Warszawie, koniecznie zaznacz to na tysiąc sposobów. Nie wystarczy napisać #warszawa. Przecież istnieje mnóstwo innych kombinacji! #stolica, #instastolica, #instawarszawa #warszawalove… Przyznaj sam, że do pomidorka takie tagi idealnie pasują!

  1. Zamiast zdjęć – grafiki z cytatami!

Sensem Instagramu są zdjęcia robione w różnych, często prywatnych sytuacjach. Niektórzy nie traktują jednak aplikacji jako mobilnego dziennika, lecz jako zbiór nie do końca trafionych cytatów. Oczywiście ściąganych z popularnych portali. Grafika z myślą tak głęboką, że aż obserwujący profil zaczyna tonąć i twarz popularnego pisarza lub filozofa, który w życiu by nie wypowiedział danych słów na głos – to jest to! W końcu ludzie nie mają dostępu do stron z takimi cytatami, prawda?

Profile, które idealnie pasują do opisanych powyżej przypadków, nie cieszą się popularnością. Przypadek? Nie sądzę! Zauważyłeś równie skuteczne sposoby na odstraszenie obserwatorów? Podziel się z nami!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Jak przyciągnąć klientów do sklepu internetowego bez płatnych reklam?

    Prowadzisz sklep internetowy, ale nie chcesz wydawać majątku na reklamy? Spokojnie, da się to zrobić! Wbrew pozorom nie musisz inwestować w Google Ads czy Facebook Ads, żeby zdobyć klientów. Wystarczy spryt, konsekwencja i kilka dobrze przemyślanych działań. To sposoby na darmową promocję sklepu, które naprawdę działają! 1. SEO – czyli jak sprawić, by Google Cię pokochało Jeśli chcesz, żeby klienci sami Cię znajdowali, musisz zaprzyjaźnić się z SEO (pozycjonowaniem […]

    CZYTAJ DALEJ

    Blog firmowy jako narzędzie SEO – jak pisać, by Google Cię kochało?

    Prowadzenie bloga firmowego to jeden z najlepszych sposobów na poprawę widoczności w Google. Jednak samo pisanie to za mało – trzeba wiedzieć, jak tworzyć artykuły, żeby algorytmy wyszukiwarki Cię pokochały! W tym poradniku podpowiemy, jak tworzyć treści, które nie tylko przyciągną uwagę czytelników, ale też podbiją ranking w wyszukiwarce. Dlaczego prowadzenie bloga firmowego to SEO-wy gamechanger? Google uwielbia świeże, unikalne i wartościowe treści. Regularne blogowanie to prosta droga do większej liczby […]