Marketing internetowy: Rzeszów zasługuje na więcej!

Marketing internetowy: Rzeszów zasługuje na więcej!

Marketing internetowy – Rzeszów zasługuje na więcej!

Marketing internetowy to proces społeczny i zarządczy, dzięki któremu zarówno konkretne osoby, jak i grupy otrzymują to, czego chcą i czego potrzebują. Realizowane jest to poprzez tworzenie, oferowanie oraz wymianę produktów i usług, posiadających określone wartości.

Marketing a marketing internetowy

Marketing internetowy, zwany e-marketingiem, to rodzaj działań marketingowych, które są prowadzone z użyciem Internetu. Internet stanowi medium, będące przekazem budowania marki oraz działań wizerunkowych.

Marketing internetowy jest aktualnie najbardziej rosnącym obszarem aktywności komunikacyjnej na polskim rynku reklamowym.

Najpopularniejsze narzędzia wykorzystywane w działaniach internetowych:

– prowadzenie i rozwój własnych mediów,

– koncentrowanie się na serwisach i stronach internetowych,

– pozycjonowanie serwisów internetowych,

– działania reklamowe oparte na banerach i tekstach,

– wykorzystanie różnych nośników emisji (także mobilnych),

– wykorzystanie wideo i różnego rodzaju animacji w celu komunikacji,

– działania contentowe,

– aktywne wykorzystanie e-mail,

– budowanie wizerunku marki jako eksperta,

– wykorzystanie social mediów.

Według Mind Progress Group i Instytutu Badawczego IPC najczęstszym narzędziem wykorzystywanym w marketingu internetowym jest strona internetowa. Stanowi ona aż ponad 70 % wszystkich działań. Drugim narzędziem w kolejności jest pozycjonowanie – około 17 %.  Social media stanowią ponad 5 %, ale liczba reklam w nich rośnie, ze względu na nieustannie rosnącą popularność mediów społecznościowych.

Główną zaletą marketingu internetowego jest mierzalność i możliwość bieżącej optymalizacji.

W działaniach marketingu należy zwracać uwagę na sprawy prywatności, bezpieczeństwa danych, rozwój technologii i konkurowanie z rynkiem globalnym. Wszystko powinno się dokładnie monitorować. Podstawą marketingu internetowego jest także mierzalność działań, elastyczność w doborze środków i grup docelowych, a także personalizacja przekazu.

Forma komunikacji.

W marketingu ważna jest promocja i pozyskiwanie Klientów. Służy do tego Internet.

Marketing internetowy to najszybciej rozwijający się segment marketingu. Podstawą działań jest nastawienie na sukces i efektywne działania, które pozwolą na rozwój Twojej marki w sieci. Warto monitorować rynek i konkurencję, by czuwać nad wszelkimi zmianami i nowościami.

Zaletą marketingu internetowego jest interdyscyplinarność.

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Światowy Dzień Konsumenta – najczęstsze błędy sklepów internetowych, które naruszają prawa konsumentów

    15 marca obchodzimy Światowy Dzień Konsumenta – święto, które przypomina nam, że jako klienci mamy prawa, a firmy zobowiązane są do ich przestrzegania. W dobie e-commerce coraz więcej transakcji odbywa się online, co niestety sprzyja pewnym nadużyciom. Jakie błędy najczęściej popełniają sklepy internetowe, naruszając prawa konsumentów? 1. Brak jasnych informacji o sprzedawcy Zgodnie z polskim prawem i dyrektywami unijnymi każdy sklep internetowy powinien podawać […]

    CZYTAJ DALEJ

    Dzień Kobiet w biznesie – jak skutecznie przyciągnąć i zaangażować klientki?

    Dzień Kobiet to znacznie więcej niż tylko kwiaty i czekoladki. To moment, w którym marki mogą nawiązać głębszą więź z klientkami, podkreślając ich siłę, aspiracje i wyjątkowość. Ale czy standardowy rabat wystarczy, aby wyróżnić się w tym dniu? Zdecydowanie nie! Kluczem do sukcesu jest emocjonalne zaangażowanie i oferowanie czegoś więcej niż tylko promocji.  Nie sprzedawaj – twórz wyjątkowe doświadczenia Tradycyjne podejście do Dnia Kobiet opiera się na rabatach i promocjach, ale czy to naprawdę buduje relacje? […]