Marketing internetowy: Rzeszów zasługuje na więcej!

Marketing internetowy: Rzeszów zasługuje na więcej!

Marketing internetowy – Rzeszów zasługuje na więcej!

Marketing internetowy to proces społeczny i zarządczy, dzięki któremu zarówno konkretne osoby, jak i grupy otrzymują to, czego chcą i czego potrzebują. Realizowane jest to poprzez tworzenie, oferowanie oraz wymianę produktów i usług, posiadających określone wartości.

Marketing a marketing internetowy

Marketing internetowy, zwany e-marketingiem, to rodzaj działań marketingowych, które są prowadzone z użyciem Internetu. Internet stanowi medium, będące przekazem budowania marki oraz działań wizerunkowych.

Marketing internetowy jest aktualnie najbardziej rosnącym obszarem aktywności komunikacyjnej na polskim rynku reklamowym.

Najpopularniejsze narzędzia wykorzystywane w działaniach internetowych:

– prowadzenie i rozwój własnych mediów,

– koncentrowanie się na serwisach i stronach internetowych,

– pozycjonowanie serwisów internetowych,

– działania reklamowe oparte na banerach i tekstach,

– wykorzystanie różnych nośników emisji (także mobilnych),

– wykorzystanie wideo i różnego rodzaju animacji w celu komunikacji,

– działania contentowe,

– aktywne wykorzystanie e-mail,

– budowanie wizerunku marki jako eksperta,

– wykorzystanie social mediów.

Według Mind Progress Group i Instytutu Badawczego IPC najczęstszym narzędziem wykorzystywanym w marketingu internetowym jest strona internetowa. Stanowi ona aż ponad 70 % wszystkich działań. Drugim narzędziem w kolejności jest pozycjonowanie – około 17 %.  Social media stanowią ponad 5 %, ale liczba reklam w nich rośnie, ze względu na nieustannie rosnącą popularność mediów społecznościowych.

Główną zaletą marketingu internetowego jest mierzalność i możliwość bieżącej optymalizacji.

W działaniach marketingu należy zwracać uwagę na sprawy prywatności, bezpieczeństwa danych, rozwój technologii i konkurowanie z rynkiem globalnym. Wszystko powinno się dokładnie monitorować. Podstawą marketingu internetowego jest także mierzalność działań, elastyczność w doborze środków i grup docelowych, a także personalizacja przekazu.

Forma komunikacji.

W marketingu ważna jest promocja i pozyskiwanie Klientów. Służy do tego Internet.

Marketing internetowy to najszybciej rozwijający się segment marketingu. Podstawą działań jest nastawienie na sukces i efektywne działania, które pozwolą na rozwój Twojej marki w sieci. Warto monitorować rynek i konkurencję, by czuwać nad wszelkimi zmianami i nowościami.

Zaletą marketingu internetowego jest interdyscyplinarność.

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Strona z misją. Jak pokazać duszę fundacji lub organizacji NGO w Internecie?

    Za każdą organizacją społeczną stoi potrzeba zmiany. Czasem zaczyna się od jednej osoby, jednej rozmowy, jednego niegodzenia się na obojętność. Te działania są często ciche i niedoceniane, ale budują świat, w którym jest więcej sprawiedliwości, wsparcia, szans. Ale nawet najpiękniejsza misja nie zaistnieje w świadomości innych, jeśli nie zostanie opowiedziana. Dziś pierwsze kroki wielu darczyńców, wolontariuszy i sojuszników zaczynają się od strony organizacji NGO w Internecie. Tu trafiają na Waszą stronę i właśnie ona […]

    CZYTAJ DALEJ

    Wizerunek godny białego fartucha – jak zaprojektować stronę dla gabinetu lekarskiego?

    W dzisiejszych czasach pierwsze wrażenie pacjent często wyrabia sobie nie w poczekalni, ale online, przeglądając stronę internetową gabinetu. W dobie cyfrowej konkurencji, profesjonalna i dobrze zaprojektowana witryna to nie luksus, lecz konieczność. Jak więc zaprojektować stronę dla gabinetu lekarskiego, która wzbudzi zaufanie i ułatwi pacjentom kontakt z lekarzem? Zaufanie i profesjonalizm – fundamenty projektu strony gabinetu lekarskiego Wizualna spójność, czystość layoutu i odpowiednia kolorystyka mają kluczowe znaczenie. Kolory kojarzące się […]