Marketing internetowy: Rzeszów zasługuje na więcej!

Marketing internetowy: Rzeszów zasługuje na więcej!

Marketing internetowy – Rzeszów zasługuje na więcej!

Marketing to proces społeczny i zarządczy, dzięki któremu zarówno konkretne osoby, jak i grupy otrzymują to, czego chcą i czego potrzebują. Realizowane jest to poprzez tworzenie, oferowanie oraz wymianę produktów i usług, posiadających określone wartości.

Marketing a marketing internetowy

Marketing internetowy, zwany e-marketingiem, to rodzaj działań marketingowych, które są prowadzone z użyciem Internetu. Internet stanowi medium, będące przekazem budowania marki oraz działań wizerunkowych.

Marketing internetowy jest aktualnie najbardziej rosnącym obszarem aktywności komunikacyjnej na polskim rynku reklamowym.

Najpopularniejsze narzędzia wykorzystywane w działaniach internetowych:

– prowadzenie i rozwój własnych mediów,

– koncentrowanie się na serwisach i stronach internetowych,

– pozycjonowanie serwisów internetowych,

– działania reklamowe oparte na banerach i tekstach,

– wykorzystanie różnych nośników emisji (także mobilnych),

– wykorzystanie wideo i różnego rodzaju animacji w celu komunikacji,

– działania contentowe,

– aktywne wykorzystanie e-mail,

– budowanie wizerunku marki jako eksperta,

– wykorzystanie social mediów.

Według Mind Progress Group i Instytutu Badawczego IPC najczęstszym narzędziem wykorzystywanym w marketingu internetowym jest strona internetowa. Stanowi ona aż ponad 70 % wszystkich działań. Drugim narzędziem w kolejności jest pozycjonowanie – około 17 %.  Social media stanowią ponad 5 %, ale liczba reklam w nich rośnie, ze względu na nieustannie rosnącą popularność mediów społecznościowych.

Główną zaletą marketingu internetowego jest mierzalność i możliwość bieżącej optymalizacji.

W działaniach marketingu internetowego należy zwracać uwagę na sprawy prywatności, bezpieczeństwa danych, rozwój technologii i konkurowanie z rynkiem globalnym. Wszystko powinno się dokładnie monitorować. Podstawą marketingu internetowego jest także mierzalność działań, elastyczność w doborze środków i grup docelowych, a także personalizacja przekazu.

Marketing internetowy jest formą komunikacji.

W marketingu internetowym ważna jest promocja i pozyskiwanie Klientów. Służy do tego Internet.

Marketing internetowy to najszybciej rozwijający się segment marketingu. Podstawą działań jest nastawienie na sukces i efektywne działania, które pozwolą na rozwój Twojej marki w sieci. Warto monitorować rynek i konkurencję, by czuwać nad wszelkimi zmianami i nowościami.

Zaletą marketingu internetowego jest interdyscyplinarność.

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Psychologia kolorów w projektowaniu stron internetowych

    Kolory są wszędzie wokół nas. Codziennie wpływają na nasze decyzje, nastrój, a nawet na postrzeganie marek i produktów. Dla projektantów stron internetowych psychologia kolorów to potężne narzędzie, które pozwala kształtować emocje użytkowników i wpływać na ich zachowanie. W tym artykule przyjrzymy się bliżej temu, jak kolory działają na odbiorców oraz jak je świadomie wykorzystać, aby Twoja strona internetowa była skuteczna, estetyczna i angażująca.

    CZYTAJ DALEJ

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych to nie tylko etyczny obowiązek, ale również wyraz profesjonalizmu i otwartości na potrzeby wszystkich użytkowników. Dostępność cyfrowa nie tylko wspiera inkluzywność, ale także poprawia doświadczenia użytkowników (UX), zwiększa widoczność w wyszukiwarkach oraz buduje pozytywny wizerunek marki.