Link w InstaStories – nie tylko dla kont powyżej 10K!

Link w InstaStories – nie tylko dla kont powyżej 10K!

Linkowanie w InstaStories do niedawna było dostępne tylko dla kont, których liczba obserwatorów przekracza 10 tysięcy użytkowników.  Od kilku tygodni z opcji dodania hiperłącza do story cieszą się niektórzy mniej popularni właściciele kont biznesowych. Wszystko za sprawą nowej naklejki – link.

Link w InstaStories nie tylko dzięki Swipe-Up!

Link w InstaStories – do artykułu blogowego, filmu z zewnętrznego portalu, notki prasowej, tak naprawdę czegokolwiek – kojarzył nam się z przyciskiem Swipe-Up. Wiadomo, jak działa. Na kafelku z włączoną opcją linkowania wystarczyło przesunąć palcem od dołu do góry i aplikacja przenosiła nas pod podany przez autora Stories adres.

Teraz wybrane konta[1] mogą dodać hiperłącze dzięki naklejce.

Link na Stories – skorzystaj z naklejki!

  • Uruchom aplikację Instagram i przejdź do panelu dodawania relacji.
  • Zrób zdjęcie lub wybierz fotkę/grafikę z albumu w telefonie.
  • Dotknij przycisk z naklejkami.
  • Wybierz naklejkę LINK.
  • Wpisz adres WWW i zaakceptuj.

I gotowe! Dalej dodajesz inne elementy i napisy według znanych Ci zasad i wysyłasz! Teraz Twoi obserwatorzy, bez konieczności wchodzenia w BIO lub ręcznego wpisywania adresu w przeglądarce, będą mogli odwiedzić polecana przez Ciebie stronę.

Miłego testowania! Jeśli jesteście w gronie wybranych przez Instagram do korzystania z tej opcji, dajcie nam znać. Podzielcie się wrażeniami: HIT czy KIT?


[1] Badania nad tą opcją prowadzone były na koncie biznesowym z liczbą 1943 obserwujących w aktualnej wersji aplikacji na telefonie marki Samsung, system operacyjny Android.

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Psychologia kolorów w projektowaniu stron internetowych

    Kolory są wszędzie wokół nas. Codziennie wpływają na nasze decyzje, nastrój, a nawet na postrzeganie marek i produktów. Dla projektantów stron internetowych psychologia kolorów to potężne narzędzie, które pozwala kształtować emocje użytkowników i wpływać na ich zachowanie. W tym artykule przyjrzymy się bliżej temu, jak kolory działają na odbiorców oraz jak je świadomie wykorzystać, aby Twoja strona internetowa była skuteczna, estetyczna i angażująca.

    CZYTAJ DALEJ

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych to nie tylko etyczny obowiązek, ale również wyraz profesjonalizmu i otwartości na potrzeby wszystkich użytkowników. Dostępność cyfrowa nie tylko wspiera inkluzywność, ale także poprawia doświadczenia użytkowników (UX), zwiększa widoczność w wyszukiwarkach oraz buduje pozytywny wizerunek marki.