Link w InstaStories – nie tylko dla kont powyżej 10K!

Link w InstaStories – nie tylko dla kont powyżej 10K!

Linkowanie w InstaStories do niedawna było dostępne tylko dla kont, których liczba obserwatorów przekracza 10 tysięcy użytkowników.  Od kilku tygodni z opcji dodania hiperłącza do story cieszą się niektórzy mniej popularni właściciele kont biznesowych. Wszystko za sprawą nowej naklejki – link.

Link w InstaStories nie tylko dzięki Swipe-Up!

Link w InstaStories – do artykułu blogowego, filmu z zewnętrznego portalu, notki prasowej, tak naprawdę czegokolwiek – kojarzył nam się z przyciskiem Swipe-Up. Wiadomo, jak działa. Na kafelku z włączoną opcją linkowania wystarczyło przesunąć palcem od dołu do góry i aplikacja przenosiła nas pod podany przez autora Stories adres.

Teraz wybrane konta[1] mogą dodać hiperłącze dzięki naklejce.

Link na Stories – skorzystaj z naklejki!

  • Uruchom aplikację Instagram i przejdź do panelu dodawania relacji.
  • Zrób zdjęcie lub wybierz fotkę/grafikę z albumu w telefonie.
  • Dotknij przycisk z naklejkami.
  • Wybierz naklejkę LINK.
  • Wpisz adres WWW i zaakceptuj.

I gotowe! Dalej dodajesz inne elementy i napisy według znanych Ci zasad i wysyłasz! Teraz Twoi obserwatorzy, bez konieczności wchodzenia w BIO lub ręcznego wpisywania adresu w przeglądarce, będą mogli odwiedzić polecana przez Ciebie stronę.

Miłego testowania! Jeśli jesteście w gronie wybranych przez Instagram do korzystania z tej opcji, dajcie nam znać. Podzielcie się wrażeniami: HIT czy KIT?


[1] Badania nad tą opcją prowadzone były na koncie biznesowym z liczbą 1943 obserwujących w aktualnej wersji aplikacji na telefonie marki Samsung, system operacyjny Android.

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Czym jest WordPress? Kompleksowe wprowadzenie dla początkujących.

    Czy wiedziałeś, że prawie co druga strona internetowa oparta jest na CMS WordPress? System ten zdominował współczesny Internet. Korzystają z niego giganci tacy jak Microsoft, BBC, Disney czy Fundacja Obamy. Jeśli zastanawiasz się jak stworzyć swoją pierwszą stronę internetową, to WordPress jest doskonałym miejscem, aby rozpocząć tę przygodę. Bez względu na to czy Twoim celem stała się promocja działalności, tworzenie bloga, a może chciałbyś otworzyć sklep internetowy, ten […]

    CZYTAJ DALEJ

    Światowy Dzień Konsumenta – najczęstsze błędy sklepów internetowych, które naruszają prawa konsumentów

    15 marca obchodzimy Światowy Dzień Konsumenta – święto, które przypomina nam, że jako klienci mamy prawa, a firmy zobowiązane są do ich przestrzegania. W dobie e-commerce coraz więcej transakcji odbywa się online, co niestety sprzyja pewnym nadużyciom. Jakie błędy najczęściej popełniają sklepy internetowe, naruszając prawa konsumentów? 1. Brak jasnych informacji o sprzedawcy Zgodnie z polskim prawem i dyrektywami unijnymi każdy sklep internetowy powinien podawać […]