Komu zlecić promocję w social media w Rzeszowie?
Powiedzenie, które mówi, że jeśli nie ma Cię w mediach społecznościowych to nie istniejesz, zwłaszcza w przypadku firm jest prawdziwe. Serwisy w mediach społecznościowych to już nie tyle dodatkowy kanał komunikacji, co jeden z głównych sposobów rozwoju marki. Coraz więcej firm, także tych mniejszych, zdaje sobie sprawę, dlaczego nie warto zaniedbywać promocji w social media w Rzeszowie. Co nam to daje i kto powinien zajmować się tym działem? Odpowiedź znajdziesz poniżej!
Dlaczego social media w Rzeszowie są tak ważne?
Media społecznościowe przepełnione są treściami różnego rodzaju, a konkurencja w branży nie śpi. Bitwa o uwagę użytkownika wymaga nie tylko kreatywności, ale i znajomości charakterystyki poszczególnych serwisów. Zwykłe posty nie wystarczą. Mają być oryginalne oraz pomysłowe – im bardziej angażujące, tym lepsze! Konkursy, zagadki, ankiety, pytania… możliwości jest wiele. A co właściwie potrafią zdziałać skutecznie prowadzone social media w Rzeszowie?
- pomagają zbudować mocny wizerunek
- generują duże zainteresowanie
- usprawniają komunikację z odbiorcami
- pozyskują nowych obserwatorów
- umożliwiają działania reklamowe
To tylko kilka korzyści, który gwarantuje profesjonalny marketing w mediach społecznościowych. Otwierają one drogę do osiągnięcia kolejnych, zaawansowanych celów firmy.
Social media w Rzeszowie wykorzystują kreatywny RTM
W mediach społecznościowych liczy się czas. To, co było na topie dzisiaj, jutro zastąpią kolejne newsy. Ci, którzy przegapili dobry moment na publikację postu, stracili też kolejną okazję na zdobycie sympatii obserwatorów. Warto zainteresować się więc strategią RTM, czyli marketingiem w czasie rzeczywistym. Polega on na reagowaniu na aktualne wydarzenia poprzez tworzenie i publikację kreatywnych, angażujących postów w social media. W Rzeszowie i okolicy również nie brakuje codziennych inspiracji, które zaciekawią mieszkańców regionu. Nie musimy jednak ograniczać się jedynie do konkretnego miasta. Wydarzenia rozgrywające się zarówno w Polsce, jak i na świecie, dają marketingowcom duże pole do popisu. Tak jak wspomnieliśmy, liczy się tu szybka reakcja, jednak nie byle jaka. Stworzenie „na już” intrygującej grafiki i pomysłowego hasła to niezbyt łatwe zadanie. Posty publikowane z opóźnieniem lub nieumiejętnie łączące charakter marki z danym wydarzeniem nie przyniosą oczekiwanych rezultatów.
Social media w Rzeszowie – zadanie dla agencji czy pracownika firmy?
Często zdarza się, że szef powierza zajęcie się social mediami komuś z zespołu, którego jedynym doświadczeniem jest prowadzenie swojego prywatnego konta. Niekiedy taki pracownik musi łączyć oba stanowiska, bo działalność w mediach społecznościowych jest traktowana jako dodatkowe zajęcie. Osoba, której dość przypadkowo powierza się ten obowiązek, może nie sprostać zadaniu. W przypadku nieefektywnych działań marketingowych tracimy nie tylko czas, ale i pieniądze. Co do kosztów prowadzenia fanpage’a przez profesjonalistę, nie ma jednej, stałej stawki. Pamiętajmy, że współpraca z agencjami interaktywnymi, które prowadzą firmowe social media w Rzeszowie to równocześnie inwestycja w wartościowy, skuteczny content.