Klucz do nowych kontaktów biznesowych – wizytówki. Rzeszów miastem, w którym je tanio stworzysz!

Klucz do nowych kontaktów biznesowych – wizytówki. Rzeszów miastem, w którym je tanio stworzysz!

Wizytówki Rzeszów – biznesowy niezbędnik do zaprezentowania podczas oficjalnych spotkań?

Mimo, iż wydawać by się mogło, iż tradycyjne formy marketingowe odchodzą w przeszłość, wizytówki Rzeszów zasłużenie cieszą się  powszechną atencją na biznesowych spotkaniach. Są bowiem oznaką szacunku, która pozwala nawiązać dobry interpersonalny – a z czasem i biznesowy – kontakt. Wizytówki Rzeszów mają więc dwie główne funkcje. Z jednej strony posiadają typowo informacyjny charakter, na który składają się personalia osoby wręczającej wizytówkę i kontakt do niej – zwykle poprzestaje się na adresie mailowym oraz telefonie służbowym, choć w wypadku bardziej spersonalizowanych dokłada się na nich różne inne elementy, o których powiemy później. Nas interesuje przede wszystkim jedno – w jaki sposób opcja ta, powstała już przecież w ojczyźnie papieru – Chinach, może pomóc nam na ten moment w uzyskiwaniu relacji i partnerów biznesowych?

Jak powinna wyglądać profesjonalna wizytówka?

Firmowa wizytówka pozwala na profesjonalne zaprezentowanie naszej osoby, jak i przedsiębiorstwa, które na spotkaniu biznesowym reprezentujemy. Wizytówki Rzeszów oczekujemy właściwie po każdym kontakcie z przedstawicielem handlowym, dla których można śmiało rzec, iż jest ona narzędziem pracy, gdyż umożliwia wygenerowanie własnej bazy kontaktów. Najczęściej bowiem działa tu zasada rewanżu – gdy jedna osoba daje drugiej wizytówkę, ta druga czuje się zobowiązana do takiego samego zachowania. Wtedy już posiadamy kontakt i personalia do drugiej osoby, co zaowocować może łatwiejszym nawiązaniem relacji biznesowej.

Profesjonalna wizytówka powinna zawierać więc nasze dane adresowe oraz stanowisko, a także kontakt do nas. Najlepiej, by widniały tam nasz numer i adres firmowy. Wizytówki Rzeszów powinny mieć rozmiar 90×55, gdyż właśnie takie najlepiej leżą w dłoni, oraz być wykonane na wysokiej jakości papierze.

Komu wręczać wizytówki?

Przyjęło się, iż najczęściej wręczane bywają one po spotkaniach biznesowych lub w momencie, w którym z jakąś osobą weszliśmy już w interakcję. Wizytówki nie wolno traktować jako ulotki – odbiorca powinien wiedzieć, że sobie na nią „zasłużył”, gdyż w innym wypadku prędko może ona wylądować w koszu. A przecież nie o to nam chodzi, prawda?

Intrygujący projekt wizytówki? Nie czekaj, skontaktuj się z nami i sprawdź, dlaczego jesteśmy najlepsi!

ZOBACZ TAKŻE