Instagram – czy można na nim zarobić?

Instagram – czy można na nim zarobić?

Jak zarabiać na dzięki Instagramowi?

Serwis indaHash, o którym robi się coraz bardziej głośno, umożliwia użytkownikom Instagrama szybki zarobek. Jak to robić? Odpowiedź jest prosta: Wystarczy wrzucić odpowiednie zdjęcie.

Chyba tylko nieliczni instagramowicze nie wiedzą o tym, że spora część zdjęć określonych produktów, które pojawiają się na fotkach, nie znalazła się tam przez przypadek. Sporo eksponowanych i pokazywanych gadżetów, ubrań, kosmetyków, sprzętów, a nawet jedzenia, to tak zwane „promki”. Są to po prostu prezenty, które otrzymują popularni użytkownicy Instagrama. Firmy, które wysyłają te „dary losu” chcą po prostu zareklamować swoje produkty.

Instagram – zapytania o współpracę

Ludzie użytkujący Instagram, którzy mają tysiące obserwujących, każdego dnia otrzymują zapytania z propozycjami współpracy i promocji danej marki. Jak to działa? To proste: My ci dajemy jakiś produkt, a ty robisz zdjęcie i je publikujesz u siebie.

Czasami zdarza się też tak, że w grę wchodzi dodatkowe wynagrodzenie finansowe.

Promocja danej marki – czy jest to popularne?

Jest, i to bardzo! Wystarczy przeglądnąć kilka profili o podobnej tematyce, by zauważyć, jak modne jest pozowanie z kubkiem kawy, czekoladkami, pokazywanie samych butów itd.

IndaHash – co to jest i jak działa?

Platforma indaHash ułatwia markom prowadzenie akcji promocyjnych i marketingowych na Instagramie. Do tej pory prowadzenie takich działań wymagało kontaktowania się z każdym z instagramowiczów z osobna. Serwis indaHash w znaczący sposób to ułatwia, gdyż marka może uruchomić tam kampanię o określonym budżecie i do tych działań dołączają zainteresowani współpracą użytkownicy Instagrama. Wtedy już sama firma decyduje, jaka kampania ją interesuje – czy ma być to seria selfie z produktem, kolaż wielu zdjęć, a może promowanie produktu na tle ciekawych miejsc.

Instagram – jak na nim zarobić?

Należy dołączyć do akcji w indaHash (np. odpowiadając na powiadomienie) i opublikować odpowiednie zdjęcie z konkretnym hasztagiem i otagować konto tej marki. Za poprawie wykonane zadanie, kasa trafia na konto. Oczywiście wynagrodzenie zależy od ilości obserwujących.

Do tej pory na platformie indaHash jest zarejestrowanych 258308 influencerów. Serwis ten działa na całym świecie i jest dostępny na 56 rynkach.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się z nami.

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Jak przyciągnąć klientów do sklepu internetowego bez płatnych reklam?

    Prowadzisz sklep internetowy, ale nie chcesz wydawać majątku na reklamy? Spokojnie, da się to zrobić! Wbrew pozorom nie musisz inwestować w Google Ads czy Facebook Ads, żeby zdobyć klientów. Wystarczy spryt, konsekwencja i kilka dobrze przemyślanych działań. To sposoby na darmową promocję sklepu, które naprawdę działają! 1. SEO – czyli jak sprawić, by Google Cię pokochało Jeśli chcesz, żeby klienci sami Cię znajdowali, musisz zaprzyjaźnić się z SEO (pozycjonowaniem […]

    CZYTAJ DALEJ

    Blog firmowy jako narzędzie SEO – jak pisać, by Google Cię kochało?

    Prowadzenie bloga firmowego to jeden z najlepszych sposobów na poprawę widoczności w Google. Jednak samo pisanie to za mało – trzeba wiedzieć, jak tworzyć artykuły, żeby algorytmy wyszukiwarki Cię pokochały! W tym poradniku podpowiemy, jak tworzyć treści, które nie tylko przyciągną uwagę czytelników, ale też podbiją ranking w wyszukiwarce. Dlaczego prowadzenie bloga firmowego to SEO-wy gamechanger? Google uwielbia świeże, unikalne i wartościowe treści. Regularne blogowanie to prosta droga do większej liczby […]