Identyfikacja wizualna a projektowanie stron internetowych

Identyfikacja wizualna a projektowanie stron internetowych

Codziennie odwiedzamy kilkadziesiąt (lub nawet więcej!) stron internetowych. Przyzwyczailiśmy się już do nietypowych interfejsów, grafik i sloganów. Wygląd witryny firmowej od zawsze odgrywał dużą rolę, ale teraz stał się jeszcze ważniejszy. Jeśli chodzi o projektowanie stron internetowych w Rzeszowie, musi ono przebiegać w oparciu o ustaloną identyfikację wizualną marki. Jakie korzyści wynikną z takich działań?

Projektowanie stron internetowych z użyciem firmowych symboli

Rozpoznawalność to niezwykle ważny aspekt, który zdecydowanie podnosi skuteczność komunikacji firmy z jej otoczeniem. Zestaw przemyślanych symboli, w tym m.in. logo, kolorystyka oraz hasło, pozwala łatwo zidentyfikować markę oraz stworzyć sieć pozytywnych skojarzeń. Musimy mieć na uwadze to, że od opuszczenia strony dzieli użytkownika zaledwie jedno kliknięcie. Nie warto więc bagatelizować siły przekazu wizualnego. Projektowanie stron internetowych w Rzeszowie spójne z ustaloną księgą identyfikacji przyniesie wiele korzyści. Przede wszystkim będzie to zrobienie na klientach dobrego pierwszego wrażenia, które istotne jest zwłaszcza dla startujących dopiero biznesów.

Projektowanie stron internetowych w Rzeszowie – gdzie umieścić logo?

Weźmy pod lupę kluczowy element systemu identyfikacji wizualnej, czyli logo. Zasady, którymi powinniśmy kierować się podczas jego tworzenia to temat na osobny artykuł. Załóżmy, że ten etap mamy już za sobą, a teraz zastanawiamy się, gdzie na stronie umieścić gotowy symbol. Istotne jest to również ze względu na nawigację – logo zastępuje niemodny już odnośnik „Strona Główna”. Najczęściej spotykamy się ze stanowiskiem, że najlepszym miejscem na ten przycisk jest lewy górny róg. Wynika to głównie z faktu, że na tę część witryny naturalnie i w pierwszej kolejności pada nasz wzrok. Ponadto internauci przyzwyczajeni już są do takiej lokalizacji, więc poruszanie się po stronie będzie dla nich o wiele łatwiejsze.

Neuromarketing w planowaniu witryny firmowej

Neuromarketing to ciekawa i bardzo obszerna dziedzina, o którą nieco „zahaczyliśmy” wcześniej, gdy analizowaliśmy lokalizację logo. Ale czym tak właściwie jest neuromarketing? To tworzenie strategii marketingowych w oparciu o naukową wiedzę na temat zachowania i reakcji ludzi na dane bodźce. W założeniu tej koncepcji takie kwestie jak odpowiedni układ grafik, użycie konkretnych czcionek czy kolorów mają fundamentalne znaczenie. Wnioski z badań neuromarketingowych przydatne są także podczas rozmieszczania poszczególnych elementów na profesjonalnych stronach internetowych.

Dlaczego projektowanie stron internetowych w Rzeszowie warto powierzyć agencji interaktywnej?

Projektowanie stron internetowych w Rzeszowie to skomplikowany proces, podczas którego musimy postępować według skrupulatnie przygotowanego planu. Jak widać, praca ta wymaga nie tylko znajomości narzędzi informatycznych, ale też kreatywności oraz wiedzy o marketingu i zachowaniach odbiorców. Doświadczeni eksperci z pewnością zrealizują wizję klienta w najlepszym możliwym wydaniu.

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Jak przyciągnąć klientów do sklepu internetowego bez płatnych reklam?

    Prowadzisz sklep internetowy, ale nie chcesz wydawać majątku na reklamy? Spokojnie, da się to zrobić! Wbrew pozorom nie musisz inwestować w Google Ads czy Facebook Ads, żeby zdobyć klientów. Wystarczy spryt, konsekwencja i kilka dobrze przemyślanych działań. To sposoby na darmową promocję sklepu, które naprawdę działają! 1. SEO – czyli jak sprawić, by Google Cię pokochało Jeśli chcesz, żeby klienci sami Cię znajdowali, musisz zaprzyjaźnić się z SEO (pozycjonowaniem […]

    CZYTAJ DALEJ

    Blog firmowy jako narzędzie SEO – jak pisać, by Google Cię kochało?

    Prowadzenie bloga firmowego to jeden z najlepszych sposobów na poprawę widoczności w Google. Jednak samo pisanie to za mało – trzeba wiedzieć, jak tworzyć artykuły, żeby algorytmy wyszukiwarki Cię pokochały! W tym poradniku podpowiemy, jak tworzyć treści, które nie tylko przyciągną uwagę czytelników, ale też podbiją ranking w wyszukiwarce. Dlaczego prowadzenie bloga firmowego to SEO-wy gamechanger? Google uwielbia świeże, unikalne i wartościowe treści. Regularne blogowanie to prosta droga do większej liczby […]