Google Firmy Jutra – zyskaj wsparcie dla przedsiębiorstwa!

Google Firmy Jutra – zyskaj wsparcie dla przedsiębiorstwa!

W 2020 roku przedsiębiorcy stanęli przed nowym wyzwaniem, jakim jest praca online. Pod koniec ubiegłego roku Google uruchomiło program Google Firmy Jutra, który ma być wsparciem dla małych, mikro i średnich przedsiębiorstw. W ramach współpracy Google, Grupy Polskiego Funduszu Biznesu i Chmury Krajowej pomoc otrzyma 15 tysięcy firm. Mogą to być firmy, które zaczynają działalność w Internecie, ale też bardziej na tym polu rozwinięte.

Google Firmy Jutra – na czym polega wsparcie?

Bezpłatny program, pozwala na skorzystanie z wieloetapowej pomocy. Pierwszym krokiem jest analiza potrzeb i celów. Przeprowadzenie takich badań jest konieczne, żeby zbudować renomę firmy w sieci, stworzenia kampanii marketingowej, a także opracowania ogólnej strategii rozwoju. Kolejny etap jest najważniejszy, czyli szkolenia. Program Google Firmy Jutra oferuje około 50 godzin szkoleń online. Tematy szkoleń zależne są od tego, kto je prowadzi:

  • Google zapewnia kursy z zakresu marketingu internetowego, user experience czy analityki. Prowadzone są szkolenia z obsługi Google Analytics, tworzenia reklamy online, a także sposobów na budowę strony internetowej.
  • Grupa Polskiego Funduszu Biznesu pomaga w rozpisaniu skutecznych biznes planów, a także przybliża firmom metodę Lean Canvas. W ramach programu kursant otrzymuje dostęp do darmowych e-booków o tematyce zarządzania, sprzedaży, marketingu i rekrutacji. Poza e-bookami, mamy dostęp do narzędzi, które pomagają uzyskaną wiedzę wprowadzić w życie.
  • Rozwiązania w zakresie przechowywania i przetwarzania danych to z kolei szkolenia, które oferuje Chmura Krajowa.

Czy warto skorzystać ze szkoleń?

Szkoleniowcy przygotowali dla przedstawicieli firm trzy alternatywy, w zależności od ich potrzeb. Każda firma powinna znaleźć tu coś, co ją zainteresuje. Propozycje programu są następujące:

  • Dla firm, które planują rozpoczęcie sprzedaży online i obsługę sklepu internetowego, Google Firmy Jutra oferuje szkolenie w zakresie opracowania odpowiedniej strategii rozwoju, której celem jest osiągnięcie zamierzonych celów. W ramach tej propozycji użytkownika czeka też 6-tygodniowy kurs marketingu online. Kurs uzupełniają ćwiczenia praktyczne, które pozwalają nabytą wiedzę wdrożyć.
  • Oferta dla średnich firm, które do obsługi sklepu internetowego zatrudniają pracowników. Ta propozycja ma na celu poprawienie przychodów osiąganych w sklepie online. Podobnie jak wcześniej przedsiębiorca może skorzystać z 6-tygodniowego kursu, ale dodatkowo ma dostęp do dwóch godzin lekcji z instrukcjami.
  • Propozycja dla większych przedsiębiorstw działających w Internecie. Jest skierowana do tych firm, które chcą skorzystać z usług agencji marketingowych lub agencji SEO i SEM. Wiedza nabyta podczas kursu pozwoli na wybór odpowiedniej agencji i weryfikacji jej działań. Ten program rozpoczyna się od spotkania ze specjalistą od strategii biznesowych, który pomoże przedsiębiorcy dobrze zidentyfikować jego potrzeby i cele. Na podstawie wyników analizy powstaje indywidualnie dobrana strategia.

W ramach każdej z propozycji, uczestnik programu Google Firmy Jutra ma możliwość konsultacji ze specjalistą przez kolejne trzy miesiące. Takie rozwiązanie pomaga wdrożyć strategię w życie i pozwala uniknąć błędów.

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Psychologia kolorów w projektowaniu stron internetowych

    Kolory są wszędzie wokół nas. Codziennie wpływają na nasze decyzje, nastrój, a nawet na postrzeganie marek i produktów. Dla projektantów stron internetowych psychologia kolorów to potężne narzędzie, które pozwala kształtować emocje użytkowników i wpływać na ich zachowanie. W tym artykule przyjrzymy się bliżej temu, jak kolory działają na odbiorców oraz jak je świadomie wykorzystać, aby Twoja strona internetowa była skuteczna, estetyczna i angażująca.

    CZYTAJ DALEJ

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych to nie tylko etyczny obowiązek, ale również wyraz profesjonalizmu i otwartości na potrzeby wszystkich użytkowników. Dostępność cyfrowa nie tylko wspiera inkluzywność, ale także poprawia doświadczenia użytkowników (UX), zwiększa widoczność w wyszukiwarkach oraz buduje pozytywny wizerunek marki.