Funkcje social mediów | Agencja Interaktywna Testin - Agencja Interaktywna Testin - Rzeszów, Kraków

Funkcje social mediów | Agencja Interaktywna Testin

Funkcje social mediów | Agencja Interaktywna Testin

Media społecznościowe to obecnie ogromna przestrzeń, która może służyć do zaplanowania i przeprowadzenia skutecznej kampanii marketingowej i public relations każdej firmy.  I chociaż może się to wydawać przytłaczające, znaczenie social mediów stale rośnie i nabiera kluczowego znaczenia w pozyskiwaniu klientów.

źródło: https://sproutsocial.com/insights/index/

Social media – łącznik z Twoją grupą docelową!

Budowa rozpoznawalności marki i kształtowanie wizerunku to ważny element funkcjonowania każdej firmy. Dokładne określenie grupy odbiorców to podstawa. Jeśli bowiem pozostanie ona nie przeanalizowana, nie będziemy mogli dopasować contentu do ich preferencji. W konsekwencji posty nie zyskają oczekiwanej przez nas popularności. Bardzo ważnym czynnikiem strategii jest również wybór odpowiedniego kanału i publikowanie w nim treści w dopasowanej do grupy odbiorców formie i języku. Dlatego warto na początku układania strategii nakreślić profil odbiorcy – jego wiek, płeć, zainteresowania, wykształcenie, a także preferencje.

Odpowiednie treści w social mediach kluczem do sukcesu

Atrakcyjny content to najskuteczniejszy sposób na naturalne budowanie zasięgu Twojej strony, a co za tym idzie – rozpoznawalności marki. Dzięki temu zwiększasz szanse na pozyskanie  klientów, partnerów biznesowych, a także pracowników. Warto zatem publikować interesujące i użyteczne treści: artykuły, grafiki, filmy czy galerie zdjęć, które przyciągną nowych odbiorców. Być może udostępnią oni Twój materiał na swoim koncie budując organiczne zasięgi Twojej marki. 

Pośrednik w zwiększeniu ruchu na Twojej stronie internetowej

Warto regularnie publikować treści o marce, udostępniać linki do nowych artykułów na blogu, linki do podcastów czy inne Twoje usługi w kanałach mediów społecznościowych. Każdy powód jest dobry, aby rozbudzić ciekawość odbiorców!

Dzieląc się interesującymi i angażującymi treściami na swoich profilach, dajesz użytkownikom powód do sprawdzenia swojej witryny, generując w ten sposób większy ruch, a także zyskując tym samym nowych, potencjalnych klientów. Większy ruch to oczywiście większy zysk, a więc obecność w social mediach może korzystnie wpłynąć na przychody Twojej firmy!

Chcesz skuteczniej działać w social mediach?   Agencja Interaktywna Testin zaangażuje Twoich odbiorców!  Wdrożymy strategię, która przyniesie efekty! Skontaktuj się z nami!

Uproszczony i bezpośredni kontakt z odbiorcami

Do obowiązku marki obecnej w mediach społecznościowych należy  utrzymywanie ciągłego, bezpośredniego kontaktu z fanami. I to nie tylko tymi życzliwymi, ale także neutralnymi obserwatorami oraz –  z tymi nastawionymi krytycznie! Według analizy SproutSocial to właśnie media społecznościowe są preferowanym kanałem do budowania relacji na linii marka-odbiorca. To właśnie tu klienci najchętniej zgłaszają problemy i inne ważne kwestie i liczą na feedback ze strony firmy. Szybkość reakcji ma ogromne znaczenie w social mediach. Marka powinna sprawnie i rzetelnie reagować na ich zapytania, wiadomości i na bieżąco rozwiązywać problemy.

Social media – obecność Twojej firmy obowiązkowa!

Strona internetowa i jej wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania to oczywista dla wszystkich konieczność. Co do profilu firmy i właściwie prowadzonych działań marketingowych w serwisach  społecznościowych – nadal bywa różnie. Często brak obecności na platformach jest wynikiem brak wiedzy lub czasu na prowadzenie profili. Dlatego Agencja Interaktywna Testin wychodzi naprzeciw potrzebom właścicieli biznesów i oferuje fachową pomoc w kreowaniu wizerunku firm  i dotarciu do jak największej liczby potencjalnych klientów. Umów się na spotkanie i poznaj szczegóły. Zapraszamy do kontaktu! E-mail biuro@testin.pl,  tel. +48 533 396 689

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Jak zoptymalizować wideo na YouTube – wskazówki

    YouTube to druga największa wyszukiwarka na świecie. Dlatego nie można lekceważyć jej znaczenia, skoro każdego dnia miliony użytkowników odwiedzają ten kanał social mediów. Co zrobić, żeby Twoje filmy zyskały większą popularność? Jak zoptymalizować wideo, aby wyniki oglądalności poszybowały w górę? Oto kilka wskazówek. Dlaczego warto podnieść jakość materiałów wideo? Dla niektórych zapytań Google lubi pokazywać filmiki YouTube w pierwszych wynikach wyszukiwania, spychając pozostałe […]