Efektywna reklama w Internecie? Facebook przychodzi z pomocą!

Efektywna reklama w Internecie? Facebook przychodzi z pomocą!

Czym jest reklama w Internecie i skąd wynika jej popularność?

Jedną z ciekawszych form marketingowych oferowanych przez nowe media jest reklama w Internecie. Stosunkowo tania, efektywna i trafiająca do określonego typu klientów, może być Twoim potężnym sprzymierzeńcem w biznesie. Oczywiście, pod warunkiem, że będzie odpowiednio spersonalizowana… W każdym razie stosunkowo prędko cieszyć możemy się z efektów. Napiszmy więc kilka słów o jej kilku podstawowych typach, które stosować możemy zarówno naprzemiennie, jak i łącznie.

Strony internetowe formą reklamy?

Wydaje się, iż na ten moment są jej główną opcją. Zastanówmy się, w jakich miejscach szukamy aktualnie interesujących nas produktów lub usług? Odpowiedź jest prosta – w Internecie. Wykorzystując najpopularniejszą wyszukiwarkę Google szukamy konkretnych rzeczy w konkretnych miejscach. Chcąc wybrać drzwi w Rzeszowie nie skupimy się przecież na ofercie z Gdańska… Dlatego warto odpowiednio wypozycjonować swoją stronę internetową i skupić się na tych frazach, które statystycznie przez klienta wpisywane będą najczęściej. Pozwólmy sobie na przykład – produkując skrzydła drzwiowe najlepiej jest stworzyć w module blogowym kilka tekstów, gdzie w formie nieodmiennej wykorzystamy najbardziej ogólną frazę – „drzwi Rzeszów”, która sprawi, iż zainteresowany skrzydłem drzwiowym klient łatwiej trafi na naszą stronę. Stąd zaś już tylko krok do pozyskania go. Często do stron internetowych bywamy przekierowywani inną drogą, którą reklama w Internecie pozwala wyznaczyć.

Kanały społecznościowe jako świetna forma reklamy online

Intensywne działania w social mediach również przynieść mogą wymierne rezultaty. Szczególnie dobrze w tym zakresie inwestować w najpopularniejszy kanał społecznościowy, Facebooka. Można na nim stworzyć profil firmowy i, systematycznie go prowadząc, intensywniej zachęcać użytkowników do odwiedzenia naszej strony. Działania w mediach społecznościowych pozwalają również na efektywniejsze budowanie wizerunku, co opłaci się nam z pewnością w przyszłości. Reklama w Internecie, jeśli chodzi o Facebooka, jest w większości darmowa – możemy wykorzystać przyciski zachęcające do działania, takie jak zadzwoń teraz lub też zainwestować kilka/kilkanaście złotych i stworzyć spersonalizowany, skierowany ku określonemu typowi klienta, marketing.

Reklama w Internecie może stanowić o sile Twojego biznesu. Nie czekaj i skontaktuj się z nami już teraz!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Światowy Dzień Konsumenta – najczęstsze błędy sklepów internetowych, które naruszają prawa konsumentów

    15 marca obchodzimy Światowy Dzień Konsumenta – święto, które przypomina nam, że jako klienci mamy prawa, a firmy zobowiązane są do ich przestrzegania. W dobie e-commerce coraz więcej transakcji odbywa się online, co niestety sprzyja pewnym nadużyciom. Jakie błędy najczęściej popełniają sklepy internetowe, naruszając prawa konsumentów? 1. Brak jasnych informacji o sprzedawcy Zgodnie z polskim prawem i dyrektywami unijnymi każdy sklep internetowy powinien podawać […]

    CZYTAJ DALEJ

    Dzień Kobiet w biznesie – jak skutecznie przyciągnąć i zaangażować klientki?

    Dzień Kobiet to znacznie więcej niż tylko kwiaty i czekoladki. To moment, w którym marki mogą nawiązać głębszą więź z klientkami, podkreślając ich siłę, aspiracje i wyjątkowość. Ale czy standardowy rabat wystarczy, aby wyróżnić się w tym dniu? Zdecydowanie nie! Kluczem do sukcesu jest emocjonalne zaangażowanie i oferowanie czegoś więcej niż tylko promocji.  Nie sprzedawaj – twórz wyjątkowe doświadczenia Tradycyjne podejście do Dnia Kobiet opiera się na rabatach i promocjach, ale czy to naprawdę buduje relacje? […]