Pożyczysz drabinę? Wejdę po niej prosto do Twojego serca

Pożyczysz drabinę? Wejdę po niej prosto do Twojego serca

Pożyczysz drabinę? Wejdę po niej prosto do Twojego serca

Copywriterki, mimo iż z pozoru niedostępne i zimne, również mają uczucia. Tak – wiemy – każdy w szoku. Co więcej – copywriterki bywają nawet ładne. Ba – są piękne! Zapewne niejeden grafik, pozycjoner, programista, webmaster kocha się w swojej koleżance z pracy. Dlatego też wyciągamy pomocną dłoń i podpowiadamy, jak poderwać copywriterkę.

Na początek skupmy się na tekstach, które służą do podrywu. Teksty takie zwane są „otwieraczami”. Uznajmy, że mają one za zadanie otworzyć oczy copywriterki, która do tej pory była zapatrzona w literki swojego monitora.

Na początek teoria. „Otwieraczy” prezentujemy dwa rodzaje:

  1. Teksty typu DIRECT – jest to metoda bezpośrednia. Na przykład: „Mała, podobasz mi się – nie zmarnuj tego!” Lub: „Zakochałaś się od pierwszego wejrzenia czy mam przejść obok Ciebie jeszcze raz?” I wtedy sytuacja jest jasna od razu – albo w twarz z otwartej dłoni, albo numer telefonu na karteczce. Nie trzeba robić podchodów.
  2. Teksty typu INDIRECT – tu już mamy metodę bardziej pośrednią. Przykładowo: „Gdybyś była kanapką, nazywałabyś się McBeauty” lub: „Czy masz mapę? Bo zgubiłem się w Twoich oczach”, albo jeszcze: „Czy Twój tata jest cukiernikiem? Bo to niemożliwe, żebyś była taka słodka!”. Ewentualnie – tu już branżowo: „Masz na imię Google? Bo jest w Tobie wszystko, czego szukam”. Teksty tego rodzaju są bezpieczniejsze, gdyż zawsze można się wyratować tanim żartem w razie focha lub napaści z ostrym narzędziem w dłoni.

Wybór tekstów zależy już od stopnia wtajemniczenia i rzecz jasna – od samego zauroczenia. Jeśli jesteś przekonany, że ta copywriterka jest Twoim „Google”, nie masz nic do stracenia. Zaryzykuj!

Pamiętajmy – copywriterki uwielbiają słowa. Szybciej wyrwiesz taką niewiastę na „wyszukany” tekst niż na kwiatka.

A jak za pierwszym razem się nie uda, jako wyjście awaryjne proponujemy wierszyk:

Na górze róże, na dole ścierka –
piękna ta moja copywriterka.
Tak ładnie pisze, dostojnie wygląda –
lepsza niż wszystkie dziewczyny Bonda.
Moja niewiasto, moja kochana,
napijesz się kawy tu ze mną z rana?
I nie odmawiaj mi proszę, luba!
Bez Ciebie czeka mnie ino zguba!

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Psychologia kolorów w projektowaniu stron internetowych

    Kolory są wszędzie wokół nas. Codziennie wpływają na nasze decyzje, nastrój, a nawet na postrzeganie marek i produktów. Dla projektantów stron internetowych psychologia kolorów to potężne narzędzie, które pozwala kształtować emocje użytkowników i wpływać na ich zachowanie. W tym artykule przyjrzymy się bliżej temu, jak kolory działają na odbiorców oraz jak je świadomie wykorzystać, aby Twoja strona internetowa była skuteczna, estetyczna i angażująca.

    CZYTAJ DALEJ

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych to nie tylko etyczny obowiązek, ale również wyraz profesjonalizmu i otwartości na potrzeby wszystkich użytkowników. Dostępność cyfrowa nie tylko wspiera inkluzywność, ale także poprawia doświadczenia użytkowników (UX), zwiększa widoczność w wyszukiwarkach oraz buduje pozytywny wizerunek marki.