Agencja reklamowa w Rzeszowie zdradza, czy warto założyć profil firmowy na Tik Toku

Agencja reklamowa w Rzeszowie zdradza, czy warto założyć profil firmowy na Tik Toku

Tik Tok z pewnością zasłużył na miano kolejnego giganta wśród mediów społecznościowych. Krótkie, zazwyczaj zabawne filmiki podbiły Internet. Długie godziny w serwisie spędzają nie tylko dzieci i młodzież, ale także starsi użytkownicy, którzy szukają w nim dobrej rozrywki. Potencjał Tik Toka zauważyły również firmy. W czym tkwi sekret tego medium społecznościowego? Agencja reklamowa w Rzeszowie zdradza kilka ciekawostek.

Agencja reklamowa w Rzeszowie i marketing na Tik Toku

Do zabicia nudy Tik Tok sprawdza się doskonale. Taneczne filmiki, wyzwania i pranki potrafią wciągnąć na długie godziny. Coraz częściej doceniamy też Tik Toka za jego możliwości marketingowe. Duże zasięgi zachęcają firmy z różnych branż do spróbowania swoich sił w tym serwisie. Działania promocyjne mogą odbywać się m.in. na zasadzie współpracy z influencerami czy korzystania z dostępnych formatów reklamowych. Dobra agencja reklamowa w Rzeszowie indywidualnie doradzi, która strategia będzie najbardziej opłacalna.

Prowadzenie profilu firmowego na Tik Toku

Wielu marketerów narzeka na content, który zalewa Tik Toka i właśnie dlatego rezygnuje z korzystania z tego serwisu. Obawa przed utożsamianiem marki z prostymi, często infantylnymi materiałami powoduje, że wciąż znacznie chętniej wybieramy Facebooka, Instagrama czy nawet Twittera. Oczywiście takie generalizowanie jest krzywdzące dla twórców, którzy publikują naprawdę ciekawe i kreatywne treści. Są jednak sposoby, by obecność firmy na Tik Toku przyniosła satysfakcjonujące korzyści.  Wiele marek korzysta z serwisu, by pokazać swój biznes „od kuchni”. Dzielą się sytuacjami zza kulis, a głównymi bohaterami nie są popularni influencerzy, a członkowie zespołu. Dzięki temu szybko zyskują sympatię odbiorców. Za wzór do naśladowania, a raczej inspirację do tego, jak wykorzystywać serwis, marketerzy podają profile takich marek jak np. x-kom, Domodi i Tymbark.

Agencja reklamowa w Rzeszowie podpowiada, jak tworzyć treści na Tik Toka

Przejdźmy do konkretów. Jakie są zasady tworzenia materiałów do tego serwisu?

  • zadbaj o synchronizację z muzyką
  • dopracuj przejścia
  • stosuj hashtagi – wyjątkowo skuteczne są te lokalne
  • zainteresuj tekstem na początku filmiku
  • używaj filtrów i naklejek, by uatrakcyjnić swój content
  • postaw na zabawne, humorystyczne treści na poziomie

Sprawę ułatwiają rozbudowane ustawienia do edycji wideo. Mimo że początkowo wielość funkcji może przytłaczać, z czasem z pewnością je opanujecie.

Czy agencja reklamowa w Rzeszowie poleca działalność na Tik Toku?

Tik Tok wciąga, zaskakuje i bawi. Brzmi jak wymarzony serwis społecznościowy zarówno dla użytkowników, jak i firm. Ale jeśli zastanawiacie się, czy naprawdę aktywność marki na Tik Toku się opłaca, odpowiedź brzmi: to zależy. Oczywiście otwierając konto, zyskujemy kolejny kanał komunikacji z odbiorcami, ale muszą oni spełniać założenia wyznaczonej grupy docelowej. Poszukiwanie na Tik Toku potencjalnych klientów dla dóbr ekskluzywnych lub nieruchomości mimo wszystko nie będzie najlepszym krokiem. Efektywne działanie w każdym z popularnych mediów społecznościowych wymaga dokładnej analizy i planu. W tych i innych kwestiach pomoże sprawdzona agencja reklamowa w Rzeszowie.

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Jak AI zmienia podejście do projektowania stron internetowych?

    Rozwój sztucznej inteligencji (AI) już teraz wpływa na wiele dziedzin naszego życia, a projektowanie stron internetowych nie jest wyjątkiem. Przyszłość tej branży zapowiada się niezwykle ekscytująco, zwłaszcza w kontekście narzędzi, które wykorzystują AI do tworzenia bardziej intuicyjnych, funkcjonalnych i estetycznych stron.

    CZYTAJ DALEJ

    Minimalizm w projektowaniu stron internetowych

    W świecie przepełnionym informacjami i bodźcami wizualnymi minimalizm w projektowaniu stron internetowych zdobywa coraz większą popularność. Elegancka prostota, intuicyjność i przejrzystość przyciągają uwagę użytkowników, a jednocześnie sprzyjają lepszym wynikom SEO. Czy jednak minimalizm to chwilowa moda, czy może długofalowy standard?