Agencja reklamowa, czyli… co?

Agencja reklamowa, czyli… co?

Agencja reklamowa… na majówkę?

Półmetek majówki już za nami. Chciałoby się dopowiedzieć, że niestety, chyba… że lubisz swoją pracę! Agencja reklamowa pracuje również wtedy, kiedy inni odpoczywają bo:

  1. Chce,
  2. Lubi,
  3. Może robić cuda, i jeszcze jej za to płacą.

Oczywiście, oznacza to, iż samo miejsce pracy wygląda, jak mistyczna, płynąca whisky, mlekiem i miodem kraina, na której nawet cień się nie lęgnie. Często zresztą tak jest – no, chyba że zdefiniować trzeba, podobnie jak w wypadku, o którym piszemy tutaj, niebieski od podstaw. W sumie nie są to nawet sporadyczne przypadki. Mniejsza w każdym razie o to.

Jako, że mamy trochę czasu i urodzeni z nas gawędziarze, z chęcią uchylimy rąbka tajemnicy i zdradzimy, co tak naprawdę agencja reklamowa (lub interaktywna!) tak naprawdę robią. A robimy sporo… szybko… i naprawdę dobrze!

Agencja reklamowa… od kuchni, czyli co zdarza się nam robić

Robimy Facebooki, Instagramy, snapy i zalewamy Internet morzem… świetnej treści, przy czym pamiętamy, że nie zawsze więcej znaczy lepiej. Część z nas, odpowiedzialna za komunikację w mediach społecznościowych stara się nawet ograniczać zapędy oratorskie, gdyż często – i piszemy to z drżącym sercem, palcem wskazującym i wielkimi, krzykliwymi literami – NIE KAŻDY TO PRZECZYTA. A nawet jeśli, to przesadne nagromadzenie metafor, epitetów, oksymoronów i masy chwytów retorycznych może zniechęcić.

Oooops…

Strony są różne

Agencja reklamowa trudni się nie tylko samym tworzeniem kampanii, ale i wdrażaniem świetnych, nowoczesnych stron internetowych (tudzież ich modernizacją), bez których nie sposób wyobrazić sobie budowanie wizerunku przedsiębiorstwa. No bo niby jak? Przyjmijmy, że wpisujemy frazę, tyczącą się interesującego nas przedmiotu i… nic. W sumie wydaje się to nie do pomyślenia (i słusznie) jednak właśnie po to potrzebna jest ciekawa strona – musi zachęcić klientów do interakcji, co istotne jest szczególnie dzisiaj, w erze hiperkonkurencji. Sami całkiem dobrze znamy się na zachęcaniu oraz tworzeniu świetnych, spersonalizowanych  elementów kampanii sprzedażowych w sieci.

Z chęcią zaciekawimy Cię czymś jeszcze…

Wystarczy że do nas napiszesz.

A póki co, udanego weekendu!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Blog firmowy jako narzędzie SEO – jak pisać, by Google Cię kochało?

    Prowadzenie bloga firmowego to jeden z najlepszych sposobów na poprawę widoczności w Google. Jednak samo pisanie to za mało – trzeba wiedzieć, jak tworzyć artykuły, żeby algorytmy wyszukiwarki Cię pokochały! W tym poradniku podpowiemy, jak tworzyć treści, które nie tylko przyciągną uwagę czytelników, ale też podbiją ranking w wyszukiwarce. Dlaczego prowadzenie bloga firmowego to SEO-wy gamechanger? Google uwielbia świeże, unikalne i wartościowe treści. Regularne blogowanie to prosta droga do większej liczby […]

    CZYTAJ DALEJ

    Zagrożenia przy niezaktualizowanej stronie WordPress – dlaczego warto regularnie aktualizować?

    WordPress to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia stron internetowych. Jego intuicyjność, szeroka gama wtyczek i motywów oraz elastyczność sprawiają, że korzystają z niego zarówno początkujący blogerzy, jak i duże firmy. Regularne aktualizacje WordPressa są kluczowe dla zapewnienia bezpieczeństwa, wydajności i stabilności strony. W tym artykule przyjrzymy się zagrożeniom wynikającym z braku aktualizacji oraz korzyściom płynącym z ich regularnego przeprowadzania. Zagrożenia wynikające z braku aktualizacji WordPressa 1. Luki w zabezpieczeniach – […]