Agencja reklamowa, czyli… co?

Agencja reklamowa, czyli… co?

Agencja reklamowa… na majówkę?

Półmetek majówki już za nami. Chciałoby się dopowiedzieć, że niestety, chyba… że lubisz swoją pracę! Agencja reklamowa pracuje również wtedy, kiedy inni odpoczywają bo:

  1. Chce,
  2. Lubi,
  3. Może robić cuda, i jeszcze jej za to płacą.

Oczywiście, oznacza to, iż samo miejsce pracy wygląda, jak mistyczna, płynąca whisky, mlekiem i miodem kraina, na której nawet cień się nie lęgnie. Często zresztą tak jest – no, chyba że zdefiniować trzeba, podobnie jak w wypadku, o którym piszemy tutaj, niebieski od podstaw. W sumie nie są to nawet sporadyczne przypadki. Mniejsza w każdym razie o to.

Jako, że mamy trochę czasu i urodzeni z nas gawędziarze, z chęcią uchylimy rąbka tajemnicy i zdradzimy, co tak naprawdę agencja reklamowa (lub interaktywna!) tak naprawdę robią. A robimy sporo… szybko… i naprawdę dobrze!

Agencja reklamowa… od kuchni, czyli co zdarza się nam robić

Robimy Facebooki, Instagramy, snapy i zalewamy Internet morzem… świetnej treści, przy czym pamiętamy, że nie zawsze więcej znaczy lepiej. Część z nas, odpowiedzialna za komunikację w mediach społecznościowych stara się nawet ograniczać zapędy oratorskie, gdyż często – i piszemy to z drżącym sercem, palcem wskazującym i wielkimi, krzykliwymi literami – NIE KAŻDY TO PRZECZYTA. A nawet jeśli, to przesadne nagromadzenie metafor, epitetów, oksymoronów i masy chwytów retorycznych może zniechęcić.

Oooops…

Strony są różne

Agencja reklamowa trudni się nie tylko samym tworzeniem kampanii, ale i wdrażaniem świetnych, nowoczesnych stron internetowych (tudzież ich modernizacją), bez których nie sposób wyobrazić sobie budowanie wizerunku przedsiębiorstwa. No bo niby jak? Przyjmijmy, że wpisujemy frazę, tyczącą się interesującego nas przedmiotu i… nic. W sumie wydaje się to nie do pomyślenia (i słusznie) jednak właśnie po to potrzebna jest ciekawa strona – musi zachęcić klientów do interakcji, co istotne jest szczególnie dzisiaj, w erze hiperkonkurencji. Sami całkiem dobrze znamy się na zachęcaniu oraz tworzeniu świetnych, spersonalizowanych  elementów kampanii sprzedażowych w sieci.

Z chęcią zaciekawimy Cię czymś jeszcze…

Wystarczy że do nas napiszesz.

A póki co, udanego weekendu!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Dark Mode – Czy ciemny tryb wciąż jest w modzie?

    W świecie technologii, gdzie każda decyzja projektowa wpływa na komfort użytkowników, ciemny tryb (ang. dark mode) pozostaje gorącym tematem. Czy wciąż jest modny, czy może powoli traci na znaczeniu? Przyjrzyjmy się zaletom, wyzwaniom i perspektywom ciemnego trybu w projektowaniu stron WWW.

    CZYTAJ DALEJ

    Jak AI zmienia podejście do projektowania stron internetowych?

    Rozwój sztucznej inteligencji (AI) już teraz wpływa na wiele dziedzin naszego życia, a projektowanie stron internetowych nie jest wyjątkiem. Przyszłość tej branży zapowiada się niezwykle ekscytująco, zwłaszcza w kontekście narzędzi, które wykorzystują AI do tworzenia bardziej intuicyjnych, funkcjonalnych i estetycznych stron.