Strony internetowe – czym się kierować podczas ich wyboru?

Strony internetowe – czym się kierować podczas ich wyboru?

Firmowe strony internetowe – na co powinniśmy zwrócić uwagę?

Strony internetowe stanowią istotny element działań marketingowych oraz, bardzo często, również PR-owych. Ciężko wyobrazić sobie dynamiczne przedsiębiorstwo bez profesjonalnej witryny, która często pełni rolę nie tylko wizytówki, ale i pozwala chociażby na dokonywanie zakupów online. Jest to dobra opcja, jednak skupmy się na samym zastosowaniu stron internetowych oraz na tym, w jaki sposób możemy sprawić, by te zaczęły… sprzedawać.

I to bez funkcji sklepu internetowego.

Jak nas widzą, tak nas piszą?

Wizerunek jest ważny – prędzej uwierzymy komuś, kto na spotkanie biznesowe przyjdzie w eleganckiej koszuli, niż temu, kto popełni faux pas i pojawi się… w podkoszulku. Oczywiście, nikogo nie deprecjonujemy jednak umówmy się – chcąc zaistnieć w poważnym biznesie musimy zdawać sobie sprawę z konwenansów oraz uzusu społecznego. Profesjonalne strony internetowe pozwolą na świetną prezentację naszej oferty oraz sylwetki przedsiębiorstwa, zaś jeśli uzupełnimy je jeszcze dotychczasowymi, opisanymi realizacjami… Ważnym jest uwierzytelnienie, wzbudzenie zaufania i zbudowanie relacji. Strony internetowe pozwolą na zaintrygowanie jeszcze zanim tak naprawdę potencjalny klient się z nami spotka i porozmawia. Jeśli zaś sama witryna będzie słabej jakości wówczas niestety, ale możemy stracić już na samym starcie…

Strony internetowe a widoczność w sieci

Równie istotne jest praktyczne zastosowanie dobrze wykonanej strony WWW. Pamiętajmy o tym, że spora część klientów zanim podejmie decyzję zakupową wyszuka opinie o produkcie oraz marce, zajrzy na naszą stronę i koniecznie porówna ją z innymi opcjami. I właśnie, odnośnie zaglądania na stronę… Część internautów wpisze po prostu interesujące ich hasło przedmiotowe w wyszukiwarce Google, po czym… poprzestanie na pierwszej stronie listy. Nasza witryna powinna być więc właśnie tam – na samym górze wyszukiwań Google, gdyż wtedy mamy lepszą okazję na prezentację oferty.

By wspomóc działania pozycjonerskie i promować stronę często polecamy naszym klientom tworzenie i zagospodarowanie modułu blogowego, dzięki któremu można dostarczać wysokiej jakości treści oraz pozycjonować witrynę.

Skontaktuj się z nami i sprawdź, co przygotowaliśmy dla Ciebie! To nic nie kosztuje!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Jak stworzyć skuteczną stronę internetową dla psychologa lub terapeuty?

    Strona internetowa psychologa lub terapeuty to często pierwszy krok pacjenta w drodze po pomoc. Musi budzić zaufanie i poczucie bezpieczeństwa. Z tego artykułu dowiesz się, jak stworzyć skuteczną i przyjazną witrynę – od projektu, który koi i uspokaja, po intuicyjną nawigację i system rezerwacji wizyt, który ułatwia pierwszy kontakt.

    CZYTAJ DALEJ

    Strona internetowa jako centrum strategii marketingowej firmy

    Czy Twoja strona internetowa aktywnie pracuje na pozyskanie nowych klientów? Powinna być sercem Twojej strategii, a nie tylko pasywną broszurą. Dowiedz się, jak zamienić swoją witrynę w strategiczne narzędzie, które integruje wszystkie kanały marketingowe, komunikuje się z klientami i napędza rozwój Twojej firmy.