Agencja reklamowa, czyli… co?

Agencja reklamowa, czyli… co?

Agencja reklamowa… na majówkę?

Półmetek majówki już za nami. Chciałoby się dopowiedzieć, że niestety, chyba… że lubisz swoją pracę! Agencja reklamowa pracuje również wtedy, kiedy inni odpoczywają bo:

  1. Chce,
  2. Lubi,
  3. Może robić cuda, i jeszcze jej za to płacą.

Oczywiście, oznacza to, iż samo miejsce pracy wygląda, jak mistyczna, płynąca whisky, mlekiem i miodem kraina, na której nawet cień się nie lęgnie. Często zresztą tak jest – no, chyba że zdefiniować trzeba, podobnie jak w wypadku, o którym piszemy tutaj, niebieski od podstaw. W sumie nie są to nawet sporadyczne przypadki. Mniejsza w każdym razie o to.

Jako, że mamy trochę czasu i urodzeni z nas gawędziarze, z chęcią uchylimy rąbka tajemnicy i zdradzimy, co tak naprawdę agencja reklamowa (lub interaktywna!) tak naprawdę robią. A robimy sporo… szybko… i naprawdę dobrze!

Agencja reklamowa… od kuchni, czyli co zdarza się nam robić

Robimy Facebooki, Instagramy, snapy i zalewamy Internet morzem… świetnej treści, przy czym pamiętamy, że nie zawsze więcej znaczy lepiej. Część z nas, odpowiedzialna za komunikację w mediach społecznościowych stara się nawet ograniczać zapędy oratorskie, gdyż często – i piszemy to z drżącym sercem, palcem wskazującym i wielkimi, krzykliwymi literami – NIE KAŻDY TO PRZECZYTA. A nawet jeśli, to przesadne nagromadzenie metafor, epitetów, oksymoronów i masy chwytów retorycznych może zniechęcić.

Oooops…

Strony są różne

Agencja reklamowa trudni się nie tylko samym tworzeniem kampanii, ale i wdrażaniem świetnych, nowoczesnych stron internetowych (tudzież ich modernizacją), bez których nie sposób wyobrazić sobie budowanie wizerunku przedsiębiorstwa. No bo niby jak? Przyjmijmy, że wpisujemy frazę, tyczącą się interesującego nas przedmiotu i… nic. W sumie wydaje się to nie do pomyślenia (i słusznie) jednak właśnie po to potrzebna jest ciekawa strona – musi zachęcić klientów do interakcji, co istotne jest szczególnie dzisiaj, w erze hiperkonkurencji. Sami całkiem dobrze znamy się na zachęcaniu oraz tworzeniu świetnych, spersonalizowanych  elementów kampanii sprzedażowych w sieci.

Z chęcią zaciekawimy Cię czymś jeszcze…

Wystarczy że do nas napiszesz.

A póki co, udanego weekendu!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Jak stworzyć skuteczną stronę internetową dla psychologa lub terapeuty?

    Strona internetowa psychologa lub terapeuty to często pierwszy krok pacjenta w drodze po pomoc. Musi budzić zaufanie i poczucie bezpieczeństwa. Z tego artykułu dowiesz się, jak stworzyć skuteczną i przyjazną witrynę – od projektu, który koi i uspokaja, po intuicyjną nawigację i system rezerwacji wizyt, który ułatwia pierwszy kontakt.

    CZYTAJ DALEJ

    Strona internetowa jako centrum strategii marketingowej firmy

    Czy Twoja strona internetowa aktywnie pracuje na pozyskanie nowych klientów? Powinna być sercem Twojej strategii, a nie tylko pasywną broszurą. Dowiedz się, jak zamienić swoją witrynę w strategiczne narzędzie, które integruje wszystkie kanały marketingowe, komunikuje się z klientami i napędza rozwój Twojej firmy.