Pozycjonowanie strony – czemu jest tak ważne?

Pozycjonowanie strony – czemu jest tak ważne?

Pozycjonowanie strony internetowej, czyli jak zwiększyć widoczność naszej firmy w sieci

Pozycjonowanie strony jest zespołem działań, który ma na celu zwiększenie jej widoczności w sieci, co w efekcie przełoży się na większa ilość wejść, finalnie zaś na zysk. Potencjał, który oferują dziś social media i strony internetowe jest ogromny. Dlatego sporo przedsiębiorców dość wyraźnie stawia na te stosunkowo nowe kanały i… Nie widzi zadowalających rezultatów. O ile w wypadku mediów społecznościowych te mogą być nieco szybsze (mimo tego, że „Facebook nie sprzedaje”), o tyle w wypadku stron problem jest już nieco bardziej złożony i opiera się m.in. na tym, iż widoczność naszej strony w sieci nieraz dość mocno… Kuleje. Pozycjonowanie strony internetowej może pomóc nam w poszerzeniu zakresu naszej oferty, co finalnie powinno zwiększyć nasze obroty. Aby jednak to osiągnąć kilka słów napisać należy najpierw właśnie o samym pozycjonowaniu.

Pozycjonowanie strony – czym jest?

Pozycjonowanie strony to szereg elementów, który poszerza jej zasięg, dzięki czemu po wpisaniu odpowiednich słów kluczowych w wyszukiwarce, potencjalny klient w morzu stron naszą widzi gdzieś na górze. Pozycjonowanie strony osiągnięte może być na kilka sposobów. Po pierwsze – szczególną uwagę zwróć na teksty. Jeżeli starasz się opisać produkt lub historię firmy zrób to w minimum 300 słowach, gdyż krótsze teksty są kiepsko czytane przez Google. Zadbaj również o to, by były one nacechowane do 2.5% odpowiednimi frazami kluczowymi, które ustalić możesz wspólnie z profesjonalnym pozycjonerem. Oczywiście, na rynku pełno jest również programów, które te tendencje badają, czasem jednak warto zaufać profesjonaliście. Jeśli jednak nie chcemy nużyć naszych odbiorców kolejnymi, długimi tekstami ingerującymi w produkt można pomyśleć o stworzeniu modułu blogowego lub aktualności. Możemy za jego pośrednictwem dzielić się z naszymi klientami wiedzą ekspercką i naszymi doświadczeniami, a także dość wyraźnie poprawić swoją pozycję w rankingu Google.

Co jeszcze pomoże zwiększyć naszą widoczność w sieci?

Sporym plusem może być wykorzystanie katalogów firmowych NAP, które umożliwią efektywniejsze pozycjonowanie lokalne. Podpinać można się również pod te serwisy, które w wynikach wyszukiwania mają tzw. mocniejsze adresy, jak olx lub panorama firm.

Efektywne pozycjonowanie to klucz do sukcesu Twojej marki w sieci. Nie czekaj, aż wyprzedzi Cię konkurencja i skontaktuj się z nami już teraz!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Jak stworzyć skuteczną stronę internetową dla psychologa lub terapeuty?

    Strona internetowa psychologa lub terapeuty to często pierwszy krok pacjenta w drodze po pomoc. Musi budzić zaufanie i poczucie bezpieczeństwa. Z tego artykułu dowiesz się, jak stworzyć skuteczną i przyjazną witrynę – od projektu, który koi i uspokaja, po intuicyjną nawigację i system rezerwacji wizyt, który ułatwia pierwszy kontakt.

    CZYTAJ DALEJ

    Strona internetowa jako centrum strategii marketingowej firmy

    Czy Twoja strona internetowa aktywnie pracuje na pozyskanie nowych klientów? Powinna być sercem Twojej strategii, a nie tylko pasywną broszurą. Dowiedz się, jak zamienić swoją witrynę w strategiczne narzędzie, które integruje wszystkie kanały marketingowe, komunikuje się z klientami i napędza rozwój Twojej firmy.