Trzy eliptyczne kontury, układające się w wieżę kamieni zen, symbolizują w logo Mindfulness Inside trzy poziomy uważności: ciało, oddech i umysł. Niemal niezauważalne rozchylenie linii sprawia wrażenie lekkiego drżenia – jak wibracja powietrza po głębokim wydechu. Wyróżnik kolorystyczny to duet turkusu (#18AAE4) i granatu (#017DC0), które w teorii Gestalt tworzą harmonijny kontrast: turkus pobudza do działania, granat stabilizuje; razem zamieniają się w wizualny metronom, wybijający spokojny rytm praktyki.
Sam logotyp „mindful ness inside” nie jest przypadkowo rozłamany. Słowo „mindful” pozostało większe, aby akcentować świadomą obecność, „ness” podniesiono i zmniejszono niczym pauzę w ćwiczeniu oddechowym, a „inside” ustawiono pod spodem, by symbolicznie zejść do wnętrza siebie. Całość zaprojektowano w głowicach 12‑punktowej siatki modularnej, która gwarantuje spójność na ekranach smartwatchy, materiałach e‑learningowych i na ścianie sali medytacyjnej. Dzięki temu logo samo w sobie jest krótką praktyką mindfulness: patrzysz, robisz mentalny krok w tył, bierzesz wdech – i już jesteś „tu i teraz”.