Wielkanoc w Internecie? Czemu nie!

Wielkanoc w Internecie? Czemu nie!

Marketingowy potencjał Świąt Wielkiej Nocy wydaje się nieco mniejszy, niż w wypadku Bożego Narodzenia, które pozostaje w naszej pamięci jako moment, kiedy po zaśnieżonych drogach szusują czerwone ciężarówki Coca-Coli, zaś zewsząd, oprócz prezentów, atakują nas obniżki, promocje i korpulentny jegomość w szkarłatnym surducie. Jeszcze niedawno Wielkanoc w Internecie kojarzyła się z promocją kolorowych zajączków, które po rozpakowaniu okazywały się jeżozwierzami i przywodziły na myśl wszystko, tylko nie długouche (i pyszne…*) stworzonka. Szczerze mówiąc nawet sama myśl o zajączku przywodzi nam przed oczy bardziej tego, co to biega i skacze, bo się szaleju najadł jest maskotką Duracell i ma siłę na więcej. Czy jednak Wielkanoc w Internecie (lub w reklamie) została przedstawiona jakoś tak… kreatywnie i zachęcająco?

Kreatywność w cenie nie tylko… na Boże Narodzenie!

Być może Świętom Wielkanocnym brak magii grudniowych wieczorów, wydaje się jednak że do tematu podejść można znacznie bardziej kreatywnie, niż poprzez druk gazetek z kurczakami i jajami (czyli nieco młodszymi… kurczaczkami). Pytanie tylko jak…

Żartujemy. Oczywiście, że wiemy co można, pasuje albo i warto zrobić – wszak kto ma mieć pomysły, jak nie my? Wszystkich jednak teraz nie zdradzimy…

Można zacząć standardowo, czyli przygotować ciekawą wariację na temat Wielkanocy w formie graficznej, którą uzupełnimy wirtuozerskim tekstem i roześlemy do naszych zniecierpliwionych brakiem złożonych do tej pory życzeń klientów… Zrobić można to również w formie GIF-a lub filmiku, który dodatkowo opublikować można np. na Facebooku. Ale można i inaczej.

Ale że… zebra?

Na ciekawy pomysł (spójny z dotychczasową kampanią wizerunkową przedsiębiorstwa) wpadł E. Wedel – marka, której raczej nie trzeba nikomu przedstawiać. Postawili oni na abstrakcję i wykorzystanie nie zająca ani nawet królika, ale… zebry, która występowała w wielu spotach. Reklama w sumie bawi i z tego względu warto kliknąć tutaj, bo podpinamy Wam do niej link.

Wielkanoc w Internecie z jajem!

Działania reklamowe często odnoszą się do tego, co jest tu i teraz oraz do wydarzeń cyklicznych. Tak jest w wypadku Świąt Wielkanocnych.

I tylko kury mogą mieć problem z produkcją…

*Oczywiście chodzi nam o to, że czekoladowe zajączki są przepyszne. Wszelkie inne insynuacje są nieuzasadnione i nieprawdziwe!

Skontaktujcie się z nami, a zrobimy Wam kampanię z jajem!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Strona z misją. Jak pokazać duszę fundacji lub organizacji NGO w Internecie?

    Za każdą organizacją społeczną stoi potrzeba zmiany. Czasem zaczyna się od jednej osoby, jednej rozmowy, jednego niegodzenia się na obojętność. Te działania są często ciche i niedoceniane, ale budują świat, w którym jest więcej sprawiedliwości, wsparcia, szans. Ale nawet najpiękniejsza misja nie zaistnieje w świadomości innych, jeśli nie zostanie opowiedziana. Dziś pierwsze kroki wielu darczyńców, wolontariuszy i sojuszników zaczynają się od strony organizacji NGO w Internecie. Tu trafiają na Waszą stronę i właśnie ona […]

    CZYTAJ DALEJ

    Wizerunek godny białego fartucha – jak zaprojektować stronę dla gabinetu lekarskiego?

    W dzisiejszych czasach pierwsze wrażenie pacjent często wyrabia sobie nie w poczekalni, ale online, przeglądając stronę internetową gabinetu. W dobie cyfrowej konkurencji, profesjonalna i dobrze zaprojektowana witryna to nie luksus, lecz konieczność. Jak więc zaprojektować stronę dla gabinetu lekarskiego, która wzbudzi zaufanie i ułatwi pacjentom kontakt z lekarzem? Zaufanie i profesjonalizm – fundamenty projektu strony gabinetu lekarskiego Wizualna spójność, czystość layoutu i odpowiednia kolorystyka mają kluczowe znaczenie. Kolory kojarzące się […]