Wielkanoc w Internecie? Czemu nie!

Wielkanoc w Internecie? Czemu nie!

Marketingowy potencjał Świąt Wielkiej Nocy wydaje się nieco mniejszy, niż w wypadku Bożego Narodzenia, które pozostaje w naszej pamięci jako moment, kiedy po zaśnieżonych drogach szusują czerwone ciężarówki Coca-Coli, zaś zewsząd, oprócz prezentów, atakują nas obniżki, promocje i korpulentny jegomość w szkarłatnym surducie. Jeszcze niedawno Wielkanoc w Internecie kojarzyła się z promocją kolorowych zajączków, które po rozpakowaniu okazywały się jeżozwierzami i przywodziły na myśl wszystko, tylko nie długouche (i pyszne…*) stworzonka. Szczerze mówiąc nawet sama myśl o zajączku przywodzi nam przed oczy bardziej tego, co to biega i skacze, bo się szaleju najadł jest maskotką Duracell i ma siłę na więcej. Czy jednak Wielkanoc w Internecie (lub w reklamie) została przedstawiona jakoś tak… kreatywnie i zachęcająco?

Kreatywność w cenie nie tylko… na Boże Narodzenie!

Być może Świętom Wielkanocnym brak magii grudniowych wieczorów, wydaje się jednak że do tematu podejść można znacznie bardziej kreatywnie, niż poprzez druk gazetek z kurczakami i jajami (czyli nieco młodszymi… kurczaczkami). Pytanie tylko jak…

Żartujemy. Oczywiście, że wiemy co można, pasuje albo i warto zrobić – wszak kto ma mieć pomysły, jak nie my? Wszystkich jednak teraz nie zdradzimy…

Można zacząć standardowo, czyli przygotować ciekawą wariację na temat Wielkanocy w formie graficznej, którą uzupełnimy wirtuozerskim tekstem i roześlemy do naszych zniecierpliwionych brakiem złożonych do tej pory życzeń klientów… Zrobić można to również w formie GIF-a lub filmiku, który dodatkowo opublikować można np. na Facebooku. Ale można i inaczej.

Ale że… zebra?

Na ciekawy pomysł (spójny z dotychczasową kampanią wizerunkową przedsiębiorstwa) wpadł E. Wedel – marka, której raczej nie trzeba nikomu przedstawiać. Postawili oni na abstrakcję i wykorzystanie nie zająca ani nawet królika, ale… zebry, która występowała w wielu spotach. Reklama w sumie bawi i z tego względu warto kliknąć tutaj, bo podpinamy Wam do niej link.

Wielkanoc w Internecie z jajem!

Działania reklamowe często odnoszą się do tego, co jest tu i teraz oraz do wydarzeń cyklicznych. Tak jest w wypadku Świąt Wielkanocnych.

I tylko kury mogą mieć problem z produkcją…

*Oczywiście chodzi nam o to, że czekoladowe zajączki są przepyszne. Wszelkie inne insynuacje są nieuzasadnione i nieprawdziwe!

Skontaktujcie się z nami, a zrobimy Wam kampanię z jajem!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Światowy Dzień Konsumenta – najczęstsze błędy sklepów internetowych, które naruszają prawa konsumentów

    15 marca obchodzimy Światowy Dzień Konsumenta – święto, które przypomina nam, że jako klienci mamy prawa, a firmy zobowiązane są do ich przestrzegania. W dobie e-commerce coraz więcej transakcji odbywa się online, co niestety sprzyja pewnym nadużyciom. Jakie błędy najczęściej popełniają sklepy internetowe, naruszając prawa konsumentów? 1. Brak jasnych informacji o sprzedawcy Zgodnie z polskim prawem i dyrektywami unijnymi każdy sklep internetowy powinien podawać […]

    CZYTAJ DALEJ

    Dzień Kobiet w biznesie – jak skutecznie przyciągnąć i zaangażować klientki?

    Dzień Kobiet to znacznie więcej niż tylko kwiaty i czekoladki. To moment, w którym marki mogą nawiązać głębszą więź z klientkami, podkreślając ich siłę, aspiracje i wyjątkowość. Ale czy standardowy rabat wystarczy, aby wyróżnić się w tym dniu? Zdecydowanie nie! Kluczem do sukcesu jest emocjonalne zaangażowanie i oferowanie czegoś więcej niż tylko promocji.  Nie sprzedawaj – twórz wyjątkowe doświadczenia Tradycyjne podejście do Dnia Kobiet opiera się na rabatach i promocjach, ale czy to naprawdę buduje relacje? […]