Wielkanoc w Internecie? Czemu nie!

Wielkanoc w Internecie? Czemu nie!

Marketingowy potencjał Świąt Wielkiej Nocy wydaje się nieco mniejszy, niż w wypadku Bożego Narodzenia, które pozostaje w naszej pamięci jako moment, kiedy po zaśnieżonych drogach szusują czerwone ciężarówki Coca-Coli, zaś zewsząd, oprócz prezentów, atakują nas obniżki, promocje i korpulentny jegomość w szkarłatnym surducie. Jeszcze niedawno Wielkanoc w Internecie kojarzyła się z promocją kolorowych zajączków, które po rozpakowaniu okazywały się jeżozwierzami i przywodziły na myśl wszystko, tylko nie długouche (i pyszne…*) stworzonka. Szczerze mówiąc nawet sama myśl o zajączku przywodzi nam przed oczy bardziej tego, co to biega i skacze, bo się szaleju najadł jest maskotką Duracell i ma siłę na więcej. Czy jednak Wielkanoc w Internecie (lub w reklamie) została przedstawiona jakoś tak… kreatywnie i zachęcająco?

Kreatywność w cenie nie tylko… na Boże Narodzenie!

Być może Świętom Wielkanocnym brak magii grudniowych wieczorów, wydaje się jednak że do tematu podejść można znacznie bardziej kreatywnie, niż poprzez druk gazetek z kurczakami i jajami (czyli nieco młodszymi… kurczaczkami). Pytanie tylko jak…

Żartujemy. Oczywiście, że wiemy co można, pasuje albo i warto zrobić – wszak kto ma mieć pomysły, jak nie my? Wszystkich jednak teraz nie zdradzimy…

Można zacząć standardowo, czyli przygotować ciekawą wariację na temat Wielkanocy w formie graficznej, którą uzupełnimy wirtuozerskim tekstem i roześlemy do naszych zniecierpliwionych brakiem złożonych do tej pory życzeń klientów… Zrobić można to również w formie GIF-a lub filmiku, który dodatkowo opublikować można np. na Facebooku. Ale można i inaczej.

Ale że… zebra?

Na ciekawy pomysł (spójny z dotychczasową kampanią wizerunkową przedsiębiorstwa) wpadł E. Wedel – marka, której raczej nie trzeba nikomu przedstawiać. Postawili oni na abstrakcję i wykorzystanie nie zająca ani nawet królika, ale… zebry, która występowała w wielu spotach. Reklama w sumie bawi i z tego względu warto kliknąć tutaj, bo podpinamy Wam do niej link.

Wielkanoc w Internecie z jajem!

Działania reklamowe często odnoszą się do tego, co jest tu i teraz oraz do wydarzeń cyklicznych. Tak jest w wypadku Świąt Wielkanocnych.

I tylko kury mogą mieć problem z produkcją…

*Oczywiście chodzi nam o to, że czekoladowe zajączki są przepyszne. Wszelkie inne insynuacje są nieuzasadnione i nieprawdziwe!

Skontaktujcie się z nami, a zrobimy Wam kampanię z jajem!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Jak stworzyć skuteczną stronę internetową dla psychologa lub terapeuty?

    Strona internetowa psychologa lub terapeuty to często pierwszy krok pacjenta w drodze po pomoc. Musi budzić zaufanie i poczucie bezpieczeństwa. Z tego artykułu dowiesz się, jak stworzyć skuteczną i przyjazną witrynę – od projektu, który koi i uspokaja, po intuicyjną nawigację i system rezerwacji wizyt, który ułatwia pierwszy kontakt.

    CZYTAJ DALEJ

    Strona internetowa jako centrum strategii marketingowej firmy

    Czy Twoja strona internetowa aktywnie pracuje na pozyskanie nowych klientów? Powinna być sercem Twojej strategii, a nie tylko pasywną broszurą. Dowiedz się, jak zamienić swoją witrynę w strategiczne narzędzie, które integruje wszystkie kanały marketingowe, komunikuje się z klientami i napędza rozwój Twojej firmy.