Tworzenie stron WWW – jak je stworzyć lub… tanio zamówić?

Tworzenie stron WWW – jak je stworzyć lub… tanio zamówić?

Tworzenie stron WWW – czy można je stworzyć stosunkowo prosto?

Tworzenie stron WWW jest zadaniem niełatwym, jak można się domyślać, jednak wydaje się również jednym z najistotniejszych ostatnimi czasy elementów promocji marki w sieci. Kampanie wizerunkowe w sieci są niezwykle pożądane, gdyż stosunkowo niskim kosztem dotrzeć można do wielu klientów i – co istotne – zwykle tę grupę możemy dość dobrze doprecyzować m.in. dzięki odpowiednio prowadzonej opcji przekierowań z kanałów społecznościowych. Służyć temu może m.in. Facebook lub LinkedIn, które mogą prowadzić na stronę lub… landing page, czyli konkretny onepager, przed którym stoi jedno zadanie – pozyskanie leada lub sprzedaż. Z tego względu najistotniejsze wydaje się to, by tworzenie stron przebiegało dość sprawnie. O ile nie znamy języków programowania typu HTML5 lub CSS3 warto skupić wzrok na narzędziu, które budowę stron umożliwia. Mowa o systemie WordPress – profesjonalnej platformie do budowania witryn. W jaki sposób zacząć z niego korzystać?

Czy tworzenie stron WWW jest dla każdego?

Jak wszystko, co nosi znamiona wykorzystania wiedzy eksperckiej – nie. Wydaje się, że świetna znajomość internetowej nomenklatury nie wystarczy, i tworzenie stron WWW wymaga zarówno wiedzy, jak i doświadczenia. Oczywiście można stworzyć stronę wyłącznie w kreatorze i wybrać płatność abonamentową, jednak nasze pole manewru w wypadku jakichkolwiek zmian (tj. modyfikacji oferty) jest wówczas minimalne. Z tego względu rozwiązanie może być uciążliwe i finalnie… Znacznie droższe, niż profesjonalna firmowa strona internetowa, którą zamówić można już za 1600 złotych. Mowa tu oczywiście o stronach-wizytówkach. Bardziej skomplikowane opcje są nieco droższe, jednak i tak zwykle warte są swojej ceny. Mowa tu zwłaszcza o sklepach internetowych, które popularność zyskują zwłaszcza dzisiaj.

W jaki sposób znajdę firmę, która zajmuje się tworzeniem stron internetowych?

Tworzenie stron jest – jak już napisaliśmy – zadaniem niełatwym. Z tego względu warto rozejrzeć się za profesjonalną agencją interaktywną, która może służyć radą i wdrożeniem. Taką opcją zajmujemy się również my – wystarczy zapoznać się z naszym portfolio i umówić się na niezobowiązujące spotkanie.

Nie pozwól wyprzedzić się konkurencji i..

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Blog firmowy jako narzędzie SEO – jak pisać, by Google Cię kochało?

    Prowadzenie bloga firmowego to jeden z najlepszych sposobów na poprawę widoczności w Google. Jednak samo pisanie to za mało – trzeba wiedzieć, jak tworzyć artykuły, żeby algorytmy wyszukiwarki Cię pokochały! W tym poradniku podpowiemy, jak tworzyć treści, które nie tylko przyciągną uwagę czytelników, ale też podbiją ranking w wyszukiwarce. Dlaczego prowadzenie bloga firmowego to SEO-wy gamechanger? Google uwielbia świeże, unikalne i wartościowe treści. Regularne blogowanie to prosta droga do większej liczby […]

    CZYTAJ DALEJ

    Zagrożenia przy niezaktualizowanej stronie WordPress – dlaczego warto regularnie aktualizować?

    WordPress to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia stron internetowych. Jego intuicyjność, szeroka gama wtyczek i motywów oraz elastyczność sprawiają, że korzystają z niego zarówno początkujący blogerzy, jak i duże firmy. Regularne aktualizacje WordPressa są kluczowe dla zapewnienia bezpieczeństwa, wydajności i stabilności strony. W tym artykule przyjrzymy się zagrożeniom wynikającym z braku aktualizacji oraz korzyściom płynącym z ich regularnego przeprowadzania. Zagrożenia wynikające z braku aktualizacji WordPressa 1. Luki w zabezpieczeniach – […]