Strony responsywne. Czy warto na nie stawiać?

Strony responsywne. Czy warto na nie stawiać?

Strony responsywne. Czy to wciąż trend?

Strony responsywne, czyli takie, które automatycznie dostosowują się do rozmiaru ekranu, na którym wyświetlamy witrynę, są już nie tylko dodatkową opcją wizualną. Spełniają masę dodatkowych zadań w tym jedno, które okazuje się niezwykle istotne – zwiększają widoczność strony WWW  w sieci. Google już od dłuższego czasu wprowadza zmiany, które mają pomóc w odnajdywaniu „wartościowych”, przystosowanych do standardów Google stron internetowych, które z kolei doskonale dostosowują się do poszczególnych urządzeń. Strony responsywne są alternatywą dla tworzonych jeszcze jakiś czas temu opcji mobilnych (tych, które mają przed adresem URL „m.”), tworzonych specjalnie pod doskonałe wyświetlanie na telefonach. Zaś że rynek smartfonów i ich procentowy udział w eksploracji zasobów Internetu stale rośnie… Wnioski nasuwają się same.

Czy warto stawiać na strony responsywne?

Jeżeli inwestujemy środki w reklamę online i pozycjonowanie z pewnością zależy nam na tym, by działania te przyniosły efekt. Strony responsywne zyskują znacznie lepszą widoczność w wyszukiwarce Google i na komputerach, i – przede wszystkim – na telefonach. Z tego względu warto zmodernizować swoją stronę WWW – w innym razie może się okazać, że same środki inwestujemy nieco nierozważnie – bo przecież brak jednych działań dość potężnie ograniczać może drugie.

Warto wiedzieć, czy nasza witryna wymaga odrestaurowania. Skontaktuj się z nami i zleć nam darmowy audyt Twojej strony internetowej!

Strony responsywne okazać mogą się świetnym narzędziem marketingowym, gdyż poszerzają spektrum naszej oferty, dzięki czemu zapoznać może się z nią wielu odbiorców.

Jak znaleźć agencję, która stworzy lub zmodernizuje stronę WWW?

Bardzo prosto – wpisując odpowiednie hasło przedmiotowe w wyszukiwarce Google. Prawdopodobnie zresztą tak znaleźliście i nas… A skoro już tu jesteście – zawsze możecie zamówić darmowy audyt, który sprawi, że znacznie lepiej dostosujecie swoją witrynę do standardów Google. Łatwiej traficie również w gusta klientów, gdy strona realizowała będzie spójną strategię wizerunkową przedsiębiorstwa, o której również możecie z nami porozmawiać! Skontaktujcie się z nami już teraz!

Kliknij tutaj i umów się na doradztwo!

ZOBACZ TAKŻE

    CZYTAJ DALEJ

    Psychologia kolorów w projektowaniu stron internetowych

    Kolory są wszędzie wokół nas. Codziennie wpływają na nasze decyzje, nastrój, a nawet na postrzeganie marek i produktów. Dla projektantów stron internetowych psychologia kolorów to potężne narzędzie, które pozwala kształtować emocje użytkowników i wpływać na ich zachowanie. W tym artykule przyjrzymy się bliżej temu, jak kolory działają na odbiorców oraz jak je świadomie wykorzystać, aby Twoja strona internetowa była skuteczna, estetyczna i angażująca.

    CZYTAJ DALEJ

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych

    Projektowanie stron internetowych z myślą o osobach niepełnosprawnych to nie tylko etyczny obowiązek, ale również wyraz profesjonalizmu i otwartości na potrzeby wszystkich użytkowników. Dostępność cyfrowa nie tylko wspiera inkluzywność, ale także poprawia doświadczenia użytkowników (UX), zwiększa widoczność w wyszukiwarkach oraz buduje pozytywny wizerunek marki.